Review: CC cream Elmiplant

Eu sunt cam intarziata de fel si tocmai acum am zis ca ar fi cazul sa dedic o postare unui produs pe care l-am folosit aproape zilnic de cand l-am cumparat si… pana cand l-am terminat, saptamana trecuta. Imi cer scuze ca nu am poze si la cutiuta in care vine el ambalat, dar a aterizat in cosul de gunoi acum ceva vreme. Dar, hai, gata cu vorbaria! Sa trecem la fapte.

Vreau sa incep prin a va povesti despre tenul meu, pentru a va face o idee clara la ce ma raportez in cele ce urmeaza. Deci, subsemnata se confrunta cu un ten mixt: gras in zona T, dar cu tendinta de uscare in anumite portiuni de pe obraji. Putina roseata in jurul nasului, niste pori mariti si monstruleti ocazionali.

reviieeeeeew 023

Descrierea oficiala:

Elmiplant SKIN MOISTURE  Cream reprezinta noua generatie de creme BB, imbogatite cu pigmenti minerali si ingrediente active naturale, ce iti ofera un ten cu aspect perfect printr-un singur gest! Bucura-te de un ten luminos, cu o nuanta uniforma, dar si de hidratare eficienta si protectie, folosind un singur produs.
Natura a reprezentat intotdeauna sursa noastra de inspiratie! Formulele noastre sunt imbogatite cu ingrediente 100% naturale obtinute prin metode blande, eco-friendly, ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active. elmiplant SKIN MOISTURE CC Cream iti respecta tenul. Toate produsele sunt testate dermatologic, fara parabeni si fara parafine.

 

Face ce promite?

Da. Minunea ce cantareste 50 de ml s-a integrat rapid in rutina mea zilnica. Punctele sale forte sunt, cu siguranta, faptul ca uniformizeaza foarte frumos nuanta pielii si aspectul fresh rezultat in urma folosirii. Faptul ca are SPF nu trebuie ignorat (cu toate ca acum, vara, 20 nu este destul).

Trebuie sa mentionez ca, daca va stiti cu tenul arid, nu o sa va ajute prea tare hidratarea pe care o ofera. Eu va recomand sa folositi si lotiunea voastra hidratanta inainte de CC-cream.

Un alt lucru de evitat este aplicarea sa in zona ochilor. Sa va fereasca Dumnezeu sa va intre in ochi pentru ca o sa plangeti (mai ceva ca mine la sfarsitul filmului The fault in our stars).

reviieeeeeew 021

Asa cum am spus, are o cantitate de 50ml si o valabilitate de 12 luni de la deschiderea produsului. Eu l-am folosit cu succes din noiembrie pana in iunie de absolut fiecare data cand m-am machiat.

Textura&Finish:reviieeeeeew 018

Are o textura lejera, cremoasa, ce se intinde foarte bine pe ten, lasandu-l caifelat si placut. Trebuie fixata cu pudra, asta este clar. Desi rezista binisor pe parcursul zilei, incepe sa alunece pe zonele grase.

Acoperirea este mica, dar uniformizeaza superb, iar nuanta aleasa de mine este cea deschisa (eu am vazut in magazine deschis si mediu, dar cica ar fi si inchis) si se adapteaza perfect.

Recomand? Mai incape indoiala? DA!
Pret: ~20 lei
Unde o gasesc?: Oriunde.
Concluzie: Nici nu stiu ce as mai putea adauga. Este un produs foarte bun, cu un raport calitate/pret exceptional si merita incercat, macar pentru a va forma o idee. Eu o sa il recumpar cu singuranta in viitor.

Ati ncercat acest CC cream? Ce parere aveti despre trendul CC si BB cream-urilor?

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, ,

5 gânduri despre „Review: CC cream Elmiplant

  1. […] povesteam ca am terminat Cc-ul de la Elmiplant (review), asa ca aveam nevoie de o noua crema de acest tip: ori CC, ori BB. Am citit multe pareri pozitive […]

  2. […] BB cream-ul pentru ten mixt si gras se difera foarte mult de cel pentru ten normal. Ambele imi plac, dar haideti sa vedem, acum, cum se comporta acesta. Textura este foarte lichida. Si cand spun foarte, nu glumesc. Se revarsa ca lava dintr-un vulcan, desi, din nou, orificiul este mic si avantajos. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca pastrau acelasi ambalaj si la acesta. Acoperirea este undeva intre mica si medie,uniformizeaza si acopera micile imperfectiuni. De asemenea, in cazul meu, tenul ramane complet mat aprox. 5 ore (fara pudra), dupa care incepe sa luceasca usor in zona T, deloc deranjant. Mie mi se pare ca scoate in evidenta zonele uscate, asa ca este bine sa aplicati o crema hidratanta inainte daca stiti ca aveti probleme. Rezistenta este buna, la sfarsitul zilei, cand ma demachiez, trebuie sa insist putin ca sa ma asigur ca dispare tot. Eu am o problema cu nuantele. Adica, bine, indirect. Light (cea pe care o am eu) mi se potriveste bine, dar fetelor cu pielea de portelan le va fi prea inchisa. Nici mie nu stiu daca imi va arata in regula pe ten aceasta pe timp de iarna, cand sunt si mai putin bronzata. Per total, eu sunt foarte multumita de aceste 3 produse si le folosesc zilnic (sau, ma rog, aproape zilnic) cu mare placere. Crema si micelara vor fi recumparate cu siguranta cand se vor termina, iar la BB ma voi intoarce, probabil, vara viitoare. Pentru iarna prefer CC cream-ul Elmiplant (review aici). […]

  3. […] Match si Garnier Micellar Cleansing Water–> review si CC cream Elmpilant–> review. Trisez putin, cremele le-am descoperit in 2013. Asa, deci: in prezent, nu mai am niciuna. Toate […]

  4. Trah-talk #1 | Beauty and bargains 5 Februarie 2015 la 0:02 Reply

    […] m-a da pe spate in mod special. Meh. Cand am gasit pliculetul cu CC cream de la Elmiplant (review aici) in dulap am avut un mini atac de cord. M-am bucurat de el si abia astept sa recumpar varianta full […]

  5. […] față, iubesc CC cream-ul Elmiplant (review aici), de care îmi e foarte dor, pentru niște obrăjori ca doi bujori (românul s-a născut poet?) […]

Lasă un răspuns

