My week in pictures #3

Ultima saptamana din luna iunie a fost, pentru mine, una a schimbarilor. Am stat destul de putin pe acasa: am fost ba la tara(unde am mancat pasat direct din tuci, yumm), ba am umblat prin centru dupa diverse. Dar, cea mai radicala modificare a fost faptul ca m-am tuns, „scapand” de aproximativ jumatate din podoaba capilara (aveam parul pana undeva in jurul coatelor, iar acum este pana la umeri). Sa mai spun ca fata care imi taie mie parul de obicei m-a pus sa repet de cateva ori ca sa se asigure?

„Si asta iarna cand ai venit mi-ai zis sa iti iau cat de putin posibil”.

week3 001

Luni am incercat noul Magnum, Black. Si acesta, si cel roz, mi se par foarte bune. Ca toate inghetatele Magnum, de altfel.

week3 002

V-am mai spus cat de mult imi plac mie fructele, asa-i? Ei bine, nu am ratat ocazia sa mananc niste dude, mai ales ca imi era pofta.

week3 008

Siii a inceput sezonul 4 din Teen wolf. Dupa finalul sezonului 3 (care m-a lasat intr-o mare balta de lacrimi si DE CE?! DE CE?! DE CE?! serios DE CE?!) eram super curioasa sa vad cu ce idee or sa mai vina cei din productie. Si am ramas absolut socata, sa vedem ce o sa se intample in episodul de saptamana aceasta.

week3 007

Am primit si cartea comandata acum o saptamana de pe elefant.ro, Suflete pereche de Cecelia Ahern, o carte absolut superba, din cate imi amintesc. Pentru ca da, am mai citit-o. Da, eu recitesc carti. Da, revad si filme. Si seriale.

cats

Saptamana trecuta am fost pusa pe shopping. Nu de alta, dar acum am si eu cesa va arat in postarea cu haul-ul si nu trebuie sa o sar din nou.

week3 005

In scurt timp imi voi redecora camera, asa ca am inceput sa ma uit prin magazine acum un an  de mobila si sa ma gandesc la combinatii de culori. Am ales, in final, ultima combinatie: 3 pereti or sa fie mai deschisi la culoare, iar cel ramas, mai inchis. O sa fac la momentul respectiv o postare despre reamenajare&stuff.

week3 004

Oaaameni buni, la Betty Ice au inghetata cu gust de Bubble gum si are si marshmallows in ea! Sfinti unicorni, am gustat un curcubeu!

week3 009

Mmyummy! Caloriile sunt in floare, ce mai.

week3 012

NOTD: Golden Rose Holiday 53. Superba oja, superb efect. „Nisipul” nu se simte ciudat si nu se agata. Ce-i drept, sare cam repede, dar se poate repara foarte usor.

week3 013

Mi-am incheiat saptamana cu serialul Private Practice (pe care il revad, probabil e ceva psihologic..) si cu inca niste chestii nesanatoase. Stiti cum e aia? Toate fetele trag tare ca sa obtina un corp perfect pentru plaja si eu stau aici inconjurata de mancare. Meeh, soarta. Je ne regrette rien, mes amies.

 

Cam atat pentru astazi. Va doresc o saptamana fabuloasa!

Kisses,

large (5)

 

Tag-uri:

Lasă un răspuns

