She`s back

Îți amintești că, pe vremuri (aș fi vrut să zic că pe vremea mea, dar n-aș da-o în clișee), era trend să pui un nume „original” blogului? De aici și beautyandbargains (cu by r, că se pare că n-am fost eu prima care s-a gândit la asta #notatrendsetter). Nu știu dacă l-aș schimba, ca să fiu sinceră, cred în continuare în ce reprezintă el, deși au trecut câțiva (vreo 6, nu mulți) ani. Am teriminat facultatea luna aceasta și am realizat ca îmi e dor de ceva, îmi e dor să scriu despre cosmeticale, cremuțe, despre cărți și filme și seriale, sa împărtășesc aceeași pasiune care a rămas la fel de puternică, deși eu n-am mai activat aici. Poate că îmi e dor să scriu și în română, căci în ultimii trei ani toate textele pe care le-am executat au fost strict în engleză și franceză (voi povesti într-un articol viitor despre cum a fost la Limbi Străine).

În hiatusul meu de… 2 ani?3? am făcut multe, in all honesty. Am cunoscut oameni, am crescut, mi-am schimbat preferințele și probabil stilul, m-am implicat în diverse- pe la facultate, prin afara facultății, prin viețile unora (sau, cum s-ar zice, mi-am bagat coada pe unde nu-mi fierbea oala; don`t do this at home, kids! dangerous stuff), m-am plimbat, am citit (adevărul e că am citit mai puțin în ultimii trei ani decât citeam într-o lună în tinerețile mele), am văzut MULTE seriale. Cred că am avut nevoie de timpul ăsta pe pauză ca să pot să acumulez content pentru blog 🤣. A, și am mai făcut ceva- Instagram pentru blog. Ne follow-im și acolo?

Cam atât cu preambulul. De azi în colo, I`m back. Urează-mi succes, cred că o să am nevoie.

kisses, Ramona

2 gânduri despre „She`s back

  1. iuliascorner 29 mai 2019 la 19:57 Reply

    Welcome back 🤗! Și mult succes 😘

    • Ramona 30 mai 2019 la 0:11 Reply

      Mulțumesc mult, Iulia! Hugs 🤗

Lasă un comentariu