My week in pictures #2

Saptamana trecuta a inceput… dezastruos, dar s-a terminat bine, din fericire. A venit si vacanta si, Doamne, cum o asteptam! Parca vad: plimbari, piscina, munte, rasete, inghetata… vara, cum s-ar zice! Acum haideti sa va povestesc prin imagini cum s-au desfasurat cele 7 zile ce par, mai curand, desprinse de la finele lui septembrie.

week2 005

 

Luni a plouat. Mult. Si frig. Cand m-am trezit am crezut ca am aterizat intr-o dimineata de toamna, nu la mijlocul lunii iunie…

week2 004

Mie imi plac fructele supersupersuper mult, asa ca anotimpul asta pentru mine este perfect (din punctul asta de vedere, cel putin). Luni seara am mancat caise, in timp ce…

week2 003

…terminam prima postare din seria „My week in pictures”.

week2 010

Cookies-urile astea din Lidl mi se par cele mai bune, le intrec pana si pe cele Milka. Sunt absolut fenomenale cu lapte, iar eu le mananc seara, de obicei.

week2 001

A aparut si noul videoclip al Lanei del Rey, pentru melodia Shades of cool. Cel mai mult imi place la melodiile ei faptul ca, prima data cand le auzi, nu iti plac asa de tare, dar iti raman in minte. Apoi mai intri pe youtube doar ca sa ma auzi o data cantecul ala, si inca o data… si tot asa, pana cand realizezi ca a inceput sa iti placa. Mult.

week2 006

Am luat-o razna cu jocul asta- Piano Tiles. Da dependena :))

week2 009

Mancat cookies, baut lapte din cana mea smechera, pictat gherute si vizionat Pretty Little Liars. Daca nici fetele nu pot sa faca 200 de treburi in acelasi timp, atunci nu stiu cine poate.

week2 007

Sa tinem un moment de reculegere pentru mult iubitul meu CC-cream de la Elmiplant care si-a dat, in sfarsit, duhul. De m-ati fi vazut joi dimineata storcand disperata din el… si nu iesea nimiiic. Si tristete si urlete si plansete. Am fost inspirata si l-am pozat pana sa se termine, zilele viitoare urmeaza un review.

week2 008

M-am delectat cu pastele mele preferate: rosii, masline si emmentaler. Plus niste busuioc, ca nu strica.

catres

Vineri am iesit cu fetele si mi-am luat o bucata ENORMA de tort de casa si o limonada cu menta. Bun! Pe tort nu am reusit sa-l dau gata, desi am fost ajutata de o prietena.

cats

Am fost la o gura de aer proaspat, la tara si am scapat de agitatia din oras. A fost frumos, relaxant si am mancat zmeura si capsunele cu gust autentic. Maine ma duc iar, hehe.

week2 002

Nu credeam ca o sa laud vreodata o oja Orkide, dar, Doamne, cum e cea neagra! Incredibil, va rog sa ma credeti: rezistenta, perfect opaca dintr-un singur strat… si costa 3 lei. Eu am cumparat-o dupa ce am incercat-o pe a lui bff si parca nu era adevarat. Pe inelar port Seventeen 539 (care din pacate nu se vede extraordinar in aceasta poza) si pe degetul mic am aplicat un strat de sclipici de la essence, Circus Confetti.

Voi cum v-ati petrecut saptamana?

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

2 gânduri despre „My week in pictures #2

  1. Irene 28 Iunie 2014 la 21:48 Reply

    Foarte drăguţe unghiuţele !^^

    • R. 29 Iunie 2014 la 13:57 Reply

      Multumesc frumos❤
      Kisses.

Lasă un răspuns

