Haul+Gifts: June

large

Iulie. Incredibil. Nici nu mai stiu ce stare am (pe langa soc, evident). Parca e prea cald, dar nu vreau sa se racoreasca. Stau si ma gandesc ca imi trebuie lotiuni cu SPF cat mai mare, poate si un costum nou de baie, niste ochelari de soare (pe care oricum nu o sa pot sa ii port prea mult din cauza celor de vedere). In mai nu am cumparat cine stie ce, doar produse basic, si era gata, gata sa nu am ce sa va arat nici luna aceasta. Noroc cu niste cadouri venite de prin tari indepartate (aka Italia) si niste hainute. Da, am tacut. Urmeaza pozele.

 

img 011

Va povesteam ca am terminat Cc-ul de la Elmiplant (review), asa ca aveam nevoie de o noua crema de acest tip: ori CC, ori BB. Am citit multe pareri pozitive despre cel pentru ten mixt&gras de la Garnier si m-am gandit sa ii dau o sansa, avand in vedere ca l-am avut, in trecut, pe cel pentru ten normal. Nu pot spune ca mi-am format o parere foarte clara despre el, cert este ca matifiaza frumusel si se vede natural de fata. Urmeaza review.

img 021

Sandalute din Deichman. Singurul model pe care l-am gasit care indeplinea doua conditii esentiale: sa-mi placa (dooh) si sa imi tina ca lumea piciorul meu astronomic . Eu trebuie sa imi iau sandale care sa aiba treaba deaia in spate, ca altfel… nu merge. La propriu.

img 023

Fete dragi, nici nu pot sa va spun cat de tare imi doream eu ie. Mult de tot. Si nu gaseam nimic ca lumea… pana am dat de chestiunea asta unde ma asteptam mai putin. Eram intr-o zi prin mall si parca nu as fi mers acasa just yet, asa ca am intrat prin magazine… si am ajuns in C&A. Si soc soc soc: ie. Bine, nu chiar ie. Materialul este vascoza, dar modelul este absolut fabulos. Deja mi se derulau imagini prin cap: cu jeansi si jacheta de piele, cu fusta, cu pantalonii aia albi (de mai jos)…

img 026

Un bucata maiou simpatic din material usor, care arata superb. Superb am zis! Ah, da, cumparat din New Yorker.

img 027

Pantalonii de care ziceam mai sus, tot din New Yorker. Sunt absolut geniali si exact ce imi doream: ceva cu talie mai inaltuta, nu foarte scurti si nu foarte mulati. Mai urmeaza o pereche de blugi scurti, zilele viitoare.

Cadouri

img 032

Bratarele care au, in interiorul chestiunii rotunde niste cistale. Si se vor Swarovski. Or fi, eu nu zic nu. Imi plac tare mult (si mi-ar fi placut si daca erau cumparate de la o taraba din piata, sincer).

img 040

Geluri de dus. 3. Cu ce ce vede in imagine. Nu le-am incercatinca, vedem. Pana acum nu am mai folosit produse de la Botega Verde, sa vede ce-o fi de capul lor.

img 046

Am o jucarie noua! „Valiza” asta plina cu ce vedeti voi este tare simpatica. Initial, am fost foarte incantata de aspectul ei, si mai putin de interior. Apoi am testat chestiile si… sunt decente. Bune, chiar. La rujuri nu m-am bagat, au un miros dubios de ruj de 1 leu, dar cine stie. Blush-ul acela, spre exemplu, e ireal de pigmentat, iar ojele sunt opace dintr-un singura strat si destul de rezistente. Fardurile (aplicate peste baza Radiant) sunt super okay, se aplica bine si se blend-uiesc la fel de bine. Iar creionul acela de buze (care nu se prea vede) e o minunatie.

 

Cam atat luna aceasta. Voi ce ati mai achizitionat?

large (5)

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

