Trash-talk #1

20150131_134418

Stau si ma gandesc ca a trecut o groaza de timp de cand nu am mai facut o postare cu produsele terminate. Cred ca nu am mai facu una cam de… oh, da, niciodata. Exact, intr-un an jumate (aproape) de blogging eu n-am reusit sa strang produse pentru un astfel de articol. Bravo, Ramona, bravo, uite o diploma! Treburile pe care urmeaza sa le vedeti sunt consumate de ceva vreme si sunt cele pe care am reusit sa le  salvez de la aruncat direct la gunoi, pentru ca multe dintre ele au sfarsit astfel.

20150131_135604

Gel antibacterian (mai am un ambalaj aproape gol prin masina la mama si unul pe duca in penar… data aviatoare) care chiar are legatura cu partea de beauty (pentru ca daca avem mainile murdare si ne tot atingem fata si parul or sa apara cosuri si parul o sa se ingrase mai repede). Eu il am mereu la mine la scoala si ma tot ‘spal’ cu el, cam din ora in ora (sau mai des, nu de alta, dar miroase pretty).

2 bucati geluri minunat de dus de la Yves Rocher. Mi-e maxim de dor de cel cu cafea. MAXIM. Ambele au fost extraordinare si sigur o sa le recumpar.

Multe sampoane Elseve Arginine Resist X3 Light. Stiti cat imi place, proabil v-ati saturat sa vi-l tot arat.

Masca Placenta de la Kallos este cea la care ma intorc mereu. Este ieftina si buna, dar cred ca stiti asta deja.

20150131_135741

Dischete demachiante. Astea de le vedeti in imagine plus unele Bella. Toate imi plac, in special cele Softino, dar nu le-am mai gasit prin Lidl (suspin mereu cand ma duc acolo si le caut).

Micelara Garnier si crema Moisture Match au review aici. Prima mentionata o sa apara in viata mea din nou prin martie, dupa calculele mele, iar loiunii i-am gasit o inlocuitoare care creeed ca imi place putinel mai mult.

2 moNstre si un monstru (calmeaza-te, stiu ca mostra e corect). Cele de la Vichy le-am folosit in octombrie, in preajma zilei mele de nastere. Fondul de ten mi s-a parut okay, acoperire medie si o textura usoara (din cate imi amintesc), dar serumul nu m-a da pe spate in mod special. Meh. Cand am gasit pliculetul cu CC cream de la Elmiplant (review aici) in dulap am avut un mini atac de cord. M-am bucurat de el si abia astept sa recumpar varianta full size.

20150131_135910

Una bucata creion negru de ochi de la Ada. Mai mergea folosit, dar nu duc lipsa de creioane negre, plus ca, daca vreau neaparat, pot sa imi iau altul cu 1 leu si 2 minute de mers pe jos.

Nu stiu daca va mai amintiti, dar acum ceva vreme rujurile Extralasting de la Avon aveau un ambalaj mega practic si misto. Pe care l-au schimbat, evident. Asta de il vedeti in poza a fost preferatul meu multa vreme si ar fi mai mers folosit de vreo cateva ori. Doar ca, prin septembrie, cand am desfacut capacul a sarit si rujul (partea cremoasa, evident). Si a aterizat pe jos. Adio, prieten drag, sper ca ne vom revedea!

Ambalajul asta era antic si de demult. Intre timp, si lui i-au schimbat putinel infatisarea. Anyway, dizolvantul de unghii Cien este unicul pe care il tot cumpar si de care sunt multumita.

20150131_140250

Haideti sa avem un momen de liniste in memoria uojelor mele. …… . Gata. Am decis ca atunci cand voi face prima postare cu produse consumate o sa arunc ojele intarite si care nu mai pot fi folosite. Avem asa: baza essence (review aici), momentan n-am niciuna (stiu, stiu..) si daca nu reusesc sa mi-o cumpar pe c ea de la Farmec o sa ma intorc la ea, 3 bucati de la Astra (cumparate din Italia) care au fost iubite si folosite intens, 2 Gabrini (mie imi plac ojele lor, am una cumparata cam in aceeasi perioada cu cele de mai sus si care inca se tine tare pe pozitii, nu s-a intarit si e perfect utilizabila…asta dupa vreo 3 ani), 2 de la Rimmel, gama mea preferata: Naughty but nice (cea rosie care a fos uitata de cineva -mama- fara capac si s-a intarit) si Alaska (care a fost prima si care a fost naspa de la inceput, avea o textura ciudata)- urmeaza review pentru ele, un sclipici no name vechi de cand lumea (adica vreo 5 ani), o oja Colortrend de la Avon pe care nu am putut sa o folosesc (pentru ca am aplicat vreo 4 straturi si culoare nema), aia de la Farmasi nu prea stiu cum a ajuns la mine, cred ca am ”furat-o” de la mama si ultimele, dar nu cele din urma, doua oje antice, luate tot din Italia. Astea doua nu mai sunt bune, insa mai am 2 de la ei perfect lichide si se intind ca un vis (asta tot dupa vreo 5 ani, sunt data acum cu una din ele si nu stiu de ce am neglijat-o atata timp).

Gata, astea sunt nudurile. Au ajuns de cateva zile in pubela, sa le fie reciclarea usoara.

Voi reusiti sa consumati multe produse intr-o luna si ce ati mai dat gata recent? Va astept raspunsurile in sectiunea dedicata comentariilor!

 

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Trash-talk #1

  1. loredana1309 5 Februarie 2015 la 0:12 Reply

    Vad ca avem cateva produse in comun. SI tu ai fost harnicuta.

    Kisses.

    http://culore.blogspot.ro/

    • R. 17 Februarie 2015 la 15:46 Reply

      Eh, asa si asa. Tot nu reusesc sa consum atat cat as vrea.
      Te pup!

  2. Lorena 6 Februarie 2015 la 15:55 Reply

    Mai, mai… cate consumate! ♥
    Garnierurile si YR-urile sunt pe lista. :))

    Te invit la tag http://miss-lorrie.blogspot.ro/2015/02/arome-de-iarna-tag_6.html
    Nu-mi place ca postezi atat de raaar! Pupici

    • R. 6 Februarie 2015 la 16:03 Reply

      O sa inceerc sa ma conformez, promit! Din pacate, timpul e limitat.
      Chiar acum am terminat sa iti citesc articolul :)) Te pup

  3. iuliascorner 7 Februarie 2015 la 2:20 Reply

    am si eu cateva produse pe care le folosesc din lista ta de „goliciuni”, deci suntem pe aceeasi lungime de unda🙂.weekend placut!

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 7 Februarie 2015 la 12:26 Reply

      Weekend relaxant, draga mea! Te pup🙂

  4. cele 2 geluri de dus de la YR le-am avut si eu la empties!

    • R. 9 Februarie 2015 la 17:57 Reply

      Se vede ca sunt iubite de multe fete, dar merita, ce-i drept🙂

  5. andahyuuga 17 Februarie 2015 la 17:24 Reply

    tie nu ti-a uscat parul samponul acela Elseve?

    • R. 17 Februarie 2015 la 18:29 Reply

      Nu, ba din potriva! Acum, dupa 9 luni de la ultima vizita la tuns, nu am varfurile despicate si imi simt parul desul de hidratat. In schimb, scalpul meu sensibil cred ca s-a obisnuit cu el si a inceput sa faca figuri (vezi matreata), cred ca este de la SLS din compozitie.

      • andahyuuga 18 Februarie 2015 la 13:06

        Eu m-am pricopsit și cu păr uscat ca vai de el, vârfuri foarte aspre și mătreață în mai puțin de 4 săptămâni în perioada în care l-am folosit numai pe el.

      • R. 18 Februarie 2015 la 17:58

        Imi pare rau sa aud asta😦 Dovada ca fiecare persoana reactioneaza diferit la anumite produse

  6. Special Beauty 23 Februarie 2015 la 21:41 Reply

    Ador crema Moisture Match de la Garnier, am laudat-o mult pe blog si cu siguranta o sa o recumpar. Intr-adevar, are o consistenta foarte interesanta si se simte tare placut pe piele!

    • R. 24 Februarie 2015 la 15:52 Reply

      Eu n-am mai avut-o de ceva vreme, acum iubesc crema de la Gerovital, insa cu sigranta o sa ne reintalnim candva🙂
      Pupici!

Lasă un răspuns

