OOTD: You can lead and still love flowers

IMG-20151017-WA0007.jpgFacem astazi o incursiune in trecut, un fel de Throwback Thursday neplanificat. Tocmai datorita momentelor acestea nu cred eu in coincidente. Ma rog, asta este alta poveste, poate o sa vorbim alta data despre subiectul acesta. Astazi, in schimb, va arat paltonul meu minunat purtat cu ocazia unei zile minunate.

IMG-20151017-WA0009.jpg

Prima jumatate a lunii octombrie nu mi-a placut. Deloc. A fost frig, prea frig, iar toamna aceea dulce pe care o asteptam eu, cu temperaturi blande si zile insorite, nu era niciunde. Nori, ploaie- imi place ploaia, dar nu saptamani la rand. Pe 17, de ziua mea, am iesit cu cea mai buna prietena in oras. Si, ca tot vorbeam de coincidente, a fost prima zi dupa mult timp cu soare si temperaturi care sa sara de 10 grade. M-am bucurat teribil, va puteti imagina, si am iubit ziua aceea cap-coada. Dupa ce am mancat un burger urias si niste cartofi prajiti minunati in O’Brothers (daca sunteti din Buzau si nu ati mers inca acolo sa stiti ca ratati multe) am mers in parcul din apropiere, despre care v-am mai povestit- apusul, vazut de aici, iti taie respiratia. Erau frunze cazute, atmosfera era nespus de placuta, asa ca m-am gandit sa imi chinui putin prietena si sa o pun sa imi faca poze. Era ziua mea, aveam voie! Nu sunt neaparat cele mai calitative, dar imi sunt dragi.

IMG-20151017-WA0016.jpgIMG-20151017-WA0012.jpg

IMG-20151017-WA0018.jpg

Paltonul New Look este cumparat dintr-un magazin local in care se gasesc haine de la brand-uri cunoscute, luate cumva de la fabricile acestora din Romania si vandute mult sub pretul din afara. Eu l-am cumparat cu doar 180 de lei si sun absolut convinsa ca in magazinele lor costa cel putin dublu. Puloverul e din Orsay, pentru care am facut o mica obsesie, iar blugii sunt H&M.  Primele doua articole le puteti vedea si in haul-ul de aici, unde v-am povestit ceva mai mult despre fiecare in parte.

IMG-20151017-WA0024IMG-20151017-WA0020anigif.gif

Trebuie sa ii multumesc Lorenei pentru imboldul de a posta outfit-ul. Aveam pozele facute, dar imi gaseam mereu scuze: ba ca nu sunt editate si nu am timp sa stau de ele, ba ca nu gaseam un titlu potrivit… Daca nu mi-ar fi sugerat ea, probabil ca postarea aceasta nu ar fi vazut lumina Internetului. So, thank you, Lori! Te imbratisez virtual!

That’s all, folks!

–xo, R

Tag-uri:, , ,

7 gânduri despre „OOTD: You can lead and still love flowers

  1. Lorena 10 Decembrie 2015 la 17:17 Reply

    Kiss, kiss, Ramo!!! :*

    E foarte faina postarea ta si te incurajez sa nu mai tii in umbra astfel de fotografii!🙂 Paltonul iti vine foarte bine, iar tu te incradrezi perfect in peisajul tomnatic!
    Te pup cu drag!! ♥

    • R. 10 Decembrie 2015 la 17:49 Reply

      You are the sweetest!! Let’s hug❤
      Te pup, Lori!!

  2. adebeibi 10 Decembrie 2015 la 18:17 Reply

    Hei! I like it😀

    • R. 10 Decembrie 2015 la 18:45 Reply

      Me happy ^_^ Pupici❤

  3. iuliascorner 14 Decembrie 2015 la 3:22 Reply

    Vezi pe unde iti pui paltonul ala frumos, pentru ca vin sa ti-l fur :)).kisses!

    • R. 14 Decembrie 2015 la 18:45 Reply

      Haha, daca e asa, te astept cu drag! :)) Te pup, draga mea!

  4. […] de la essence in nuanta 14 Adorable Matt!. Il purtam aici si aici si in postarea cu outfitul de aici. Este un rosu-zmeura foarte pigmentat, rezistent la transfer si finish-ul este unul semi-mat, as […]

Lasă un răspuns

