Haul: cosmetice&stuff

20151031_143055.jpgSa va spun drept, in ultima vreme nu am mai cumparat atat de multe smacuri pe cat obisnuiam. Intr-o mare parte acest lucru se datoreaza faptului ca nu prea mai ajung prin mall din lipsa timpului, dar, trebuie sa recunosc, incerc sa imi stavilesc ”poftele”. Ma rezum la ce este necesar si imi pun de doua ori intrebarea: ”chiar ai nevoie de asta?”. Mai calc stramb uneori, dar, in mare parte, sunt cuminte. Poate ma vede mosu’ si ma pune pe lista lui de copii cuminti.  d
20151031_143710

Nu mai folosisem de mult geluri de dus Dove, desi acestea sunt unele dintre preferatele mele atunci cand vine vorba de textura si de senzatia pe care o lasa pe corp. Mi se terminase gelul de dus ‘cel de toate zilele’ (sa ne intelegem- unul este pentru zilele mainstream, iar cele de la Yves Rocher sunt pentru rasfat), asa ca am profitat de reducerile din dm din acea perioada si l-am cumparat pe dumnealui. Sa fiu sincera, nu m-a prea incantat mirosul celorlalte, cu exceptia celui original, evident.

Spuma de curatare de la Nivea am mai folosit-o si anul trecut, tot cam pe vremea asta, de precizat fiind ca aceea era destinata tenului mixt/gras si continea alcool, de unde si senzatia usor astringenta. Mi-a placut oricum: alcoolul ala nu statea pe piele mai mult de un minut, nu o afecta atat de tare. Acum am ales varianta pentru ten sensibil, cu o lista de ingrediente mult mai curata. Eu zic ca-i de incercat, e tare faina.

Nu mai zic nimic despre cuburile efervescente de la Sephora cu floare de bumbac, ador mirosul. Sapunul All Nature a fost un cadou, dar m-am gandit sa vi-l arat. El si mama lui stiu daca e complet natural, dar miroase de parca ar fi- nu e genul acela de parfum artificial si foarte dulce de cafea sau nuca de macadamia (asa cum sunt cele doua geluri de dus de la YR- stim ca acelea miros tare mancabil si minunat), ci usor amarui. Imi aduce aminte de mirosul cafelei pe care il bea profa’ de romana in timpul pregatirii pentru bac.

Dizolvantul de oja de la Cien e singurul pe care il folosesc de cativa ani, iar asta spune totul. M-am intors la dischetele de la Family Care (pe care le iubeam in trecut, dar care m-au dezamagit de doua ori consecutiv, probabil era un lot prost de fiecare data) pentru ca eram in Carrefour si imi era incredibil de sila sa mai merg pana in dm. M-am reindragostit de ele si le-am recumparat si au fost super de fiecare data.

20151031_143815

Nu prea am eu probleme cu mainile uscate, dar toamna aceasta s-a intamplat ceva. Am dat vina pe frigul insuportabil si am mers sa imi cumpar cremute- una mica, Nivea, de tinut in geanta si una de la Balea, care arata foarte fancy si miroase SUPERB, iar la capitolul hidratare sta binisor, intra rapid in piele, catifeland-o. Efectele nu sunt insa de lunga durata.

Nu stiu daca v-am mai aratat fixativul acesta de la Nivea, daca da, atunci imi cer scuze. Din aprilie pana acum, in decembrie, am tinut-o tot intr-o petrecere. In septembrie (da, tocmai atunci) mi-am luat fixativ Nivea, caci mi-a fost recomandat. Trebuie sa spun ca ne place- atat mie, cat si prietenei mele. Am avut mereu coafuri alambicate si superbe (nu ma laud pe mine, imi laud prietena, ea se joaca cu parul meu cum doar ea stie si rezultatul este intotdeauna minunat) care au rezistat foarte bine.

20151031_143528

Nu pot sa exprim in cuvinte cat iubesc cadourile de mai sus. Inelul infinity este primit de la prietena mea cea mai buna si il port in continuu de pe 17 octombrie. Imi e drag, dar si mai draga imi e persoana care mi l-a  daruit. Paleta Naked… oh, Doamne! Este de la prietenele mele minunate, caresi-au batut mult capul pana au reusit sa puna mana pe ea. Este minunata, minunata, minunata! Doar pe ea o folosesc de cand o am si ma reindragostesc la fiecare utilizare. Nu o sa o aduc prea mult in discutie, eu am promis sa vorbesc despre produsele accesibile, iar treaba asta numai ieftina nu e.

Cam asta ar fi treaba.

–xo, R.

Tag-uri:, , , , , ,

12 gânduri despre „Haul: cosmetice&stuff

  1. anastes 20 Decembrie 2015 la 20:49 Reply

    Si mie imi place spuma de curatare de la Nivea. O folosesc de mai mult de un an si inca nu am ce sa ii reprosez

    • R. 5 Ianuarie 2016 la 19:00 Reply

      Intr-adevar, este un produs tare bun, iar raportul calitate/pret este tare avantajos.
      Te pup!

  2. itsjulilove 22 Decembrie 2015 la 20:36 Reply

    Ce norocoasa… vreau si eu paleta Naked :)). Sa o folosesti sanatoasa!

    • R. 5 Ianuarie 2016 la 19:01 Reply

      Haha, multumesc mult! Am noroc cu prietenele mele, ce pot zice😀
      Te pup!

  3. Ella 23 Decembrie 2015 la 0:20 Reply

    Să le folosești pe toate cu drag!
    Fixativele Nivea îmi plac și mie mult… ieftine și foarte bune!
    Foarte frumos gestul prietenelor tale, știau ele bine ce știau. :))
    Pupici

    • R. 5 Ianuarie 2016 la 19:02 Reply

      Multumesc mult, draga mea! Ma bucur tare mult ca am descoperi fixtivul de la Nivea, e un aliat de incredere😀
      Te pup!!

  4. iuliascorner 23 Decembrie 2015 la 2:30 Reply

    Or fi scumpe paletele Naked de la UD, dar isi merita fiecare banut🙂.Sa folosesti sanatoasa tot!te pup :*

    • R. 5 Ianuarie 2016 la 19:03 Reply

      Multumesc, Iulia! Inca nu pot sa cred ca o am, to be honest :))
      Pupiiici!!

  5. Lorena 26 Decembrie 2015 la 0:05 Reply

    Sa te bucuri de toate, dear Ramo!!! ♥ Si eu ador gelurile de dus de la Dove. Sunt atat de delicate! Am primit si eu un cub efervescent de la Sephora si a mirosit in toata camera. ♥
    Te pup si iti doresc sa ai un Craciun frumos si linistit. :*

    • R. 5 Ianuarie 2016 la 19:05 Reply

      Merci, Lori! Iti cunosc iubirea pentru gelurile de dus Dove, ti-o impartasesc pe deplin :)) Te imbratisez! An nou fericit!

  6. Deirdre Lestrange 10 Februarie 2016 la 11:26 Reply

    Si mie imi plac gelurile de dus de la Dove. Nu mereu le cumpar, dar am nevoie de un gel de dus hidratant si nu am chef sa incerc altceva, mereu ma pot baza pe ele.

    Cat despre paleta de la UD, ma bucur ca iti place. Eu am UD Naked Basics de aproape un an si sunt foarte multumita de ea. Sa o folosesti cu drag si spor pe a ta😀

    Pupici🙂

    • R. 11 Februarie 2016 la 0:43 Reply

      Iti multumesc mult! Paleta este, intr-adevar, minunata- nu imi pot inchipui cum era viata mea inainte de ea :))
      Te pup!!

Lasă un răspuns

