Haul: editia cu toale

20151031_141017.jpgMomentul acela cand realizezi ca maine e luni… dar nu-ti pasa. Da, asta este unul dintre cele mai faine sentimente. EVER.

Nu am facut niciodata un haul care sa cuprinda doar haine, dar se spune ca pentru toate exista un inceput (tare sunt curioasa cand o sa inceapa sa-mi placa zapada, i-as rade in fata aluia care mi-ar spune ‘niciodata sa nu spui niciodata’). Am tinut sa va arat unele lucrusoare cumparate, caci imi plac mult si vreau sa vi le recomand. Sa purcedem, zic.

20151031_135757Trebuie sa incep cu achizitia de care sunt cea mai mandra. Paltonul asta imi face viata mai frumoasa doar cand ma uit la el (si cu uitatul raman, l-am purtat de 3-4 ori de cand il am pentru ca nu vreau sa pateasca ceva- weirdo much?). Daca o urmariti pe Andreea Balaban, fellow buzoianca, atunci stiti de existenta unor magazinase tare simpa’ din urbea noastra care aduc haine de la brand-uri high street (asa le zice, nu?). Asta e New Look, am vazut si Asos si TopShop acolo (era un trench superb, costa undeva in jur de 170 de lei; l-am cauat pe site-ul magazinul si… ghiciti ce: era 80£) si a fost doar 180 de lei. Da, il iubesc de mor, o sa il pretuiesc pana la adanci batraneti.

20151031_135524Geaca e luata din Orsay si ma felicit zilnic pentru alegerea facuta. De cand au incepu ploile, doar pe ea o port si nici nu ravnesc la altceva. E lunga, cam pana la genuchi, groasa, dar lejera in acelasi timp (eu zic ca e ca si cum te-ar lua cineva in brate mereu), buzunarele (au o treaba care se prinde cu capsa peste pentru a le inchide, nu se vede in imagine) sunt ENORME, in sensul ca imi intra tot portofelul acolo si inca ceva in plus, gluga e perfecta pentru a te apara de stropii de apa si mai are o treaba care se prinde in zona taliei, accentuand-o frumos (da, am uitat sa o includ in poza, shoot me).

20151031_141008Va anunt de pe acum ca urmeaza multe lucruri de la Orsay. Iubesc magazinul asta, mereu gasesc ceva pe gustul meu acolo. Puloverul de mai sus e super moale si comod. In caz ca va intrebati, nu iti vine sa te scarpini de un milion de ori atunci cand il porti (am un astfel de cardigan, intr-o culoare superba, pe care nu il pot purta din acest motiv- nu conteaza ce am pe sub el, simt ca umbla o suta de furnici pe mine). E alb, dar stati sa vedeti ce vine: are un usor subton verde. Stiu, sunt o rebela. #livingontheedge

20151031_140658Simteam nevoia de bluze noi pentru purtat cu unifora de la scoala. Aceasta si urmatoarele doua au fost cumparate fix in acest sens. Toate trei sunt de la Orsay. Cea de mai sus mi se pare foarte speciala datorita broderiei de la mansete si din partea de sus, ii da un aer aparte. Materialul e calitativ si se simte foarte fain pe piele. Asa cum se vede si din poza, in partea din spate e o idee mai lunga.

20151031_140341Asta imi place de mor, mi se pare tare versatila. Prinsa cu fundita aceea la gat e scolareasca si cute, cu ea desfacuta e edgy si merge purtata atat cu jeansi, cat si cu fuste. E din colectia lor office, din cate imi amintesc.

20151031_135956Bluza de mai suspare foarte trista, imi cer scuze pentru asta. Imi place tare mult cum arata cardiganele purtate peste camasa, dar gasesc asta ca fiind foarte… restrictiv, sa zicem. Ma simt sufocata. Treaba aceasta, in schimb, arata foarte classy, elegant si vine si cu avantajul ca nu o sa simti ca te srange cineva de gat in permanenta.

20151031_140859Am terminat cu Orsay, acum trecem la H&M, celalalt magazin preferat. Ma plimbam cu mama pe aici si imi sare in ochi un pulover- alb, evident. Il scot si ma uit catre mama, care, fix in acelasi timp, ma striga sa imi arate ceva: varianta pe bleu a puloverului ales de mine. Am fost o rebela si am mers pe cel din urma. Eu il port cu treburi cu talie inalta deoarece este ceva mai scurtut, dantela aceea sau ce o fi ea venind in completarea lungimii. E subtirel tare si usor transparent, cred ca o sa fie foarte fain in serile racoroase de vara.

20151031_141847Culoarea a fost cea care mi-a atras atentia la aceasta rochie si, de cum am probat-o, m-am indragostit: materialul acela e delicios! Este putin mai scurta in parti si mai lunga in spate, dar se aranjeaza foarte frumos si se misca superb in jurul tau cand dansezi. Am vazut ca pe site e si o varianta pe negru. Daca sunteti in cautare de rochite speciale, eu vi-o recomand. Am purtat-o la doua petreceri si m-am simtit extraordinar in ea.

That’s all folks. Tot din H&M imi mai cumparasem si 2 tricouri din colectia lor basic, unul alb si unul negru, care mi se par foarte calitative, bumbacul este unul bun, iar pretul mi se pare foarte, foarte avantajos- 20 de lei unul or so. Am uitat, in schimb, sa le fotografiez.

Care este magazinul tau preferat de haine?

V-am pupat pe portofele,

–R

Tag-uri:, , , ,

7 gânduri despre „Haul: editia cu toale

  1. Lorena 29 Noiembrie 2015 la 23:26 Reply

    Iuuhuu, iuhhuu! Ma bucur sa citesc un nou articol de la tine, Ramo! ♥
    Arata foarte bine toate hainele pe care ti le-ai luat, toate au ceva special. Sa le porti cu drag si poate ne incanti si cu un outfit post, ce zici? Te pup! :*:*

    • R. 29 Noiembrie 2015 la 23:28 Reply

      Multumesc, Lori! Am unul pe hold, sa vad cand reusesc sa editez pozele😀 E cu minunatul palton, evident :))
      Pupici!!❤

  2. iuliascorner 8 Decembrie 2015 la 2:58 Reply

    Superb paltonul, atat croiul, cat si culoarea.tu si Andreea sunteti niste norocoase ca puteti mana pe astfel de comori (si ma ofticati, fiecare in parte :)) ).sa porti toate hainutele sanatoasa!te pup :*

    • R. 10 Decembrie 2015 la 13:41 Reply

      Haha, multumesc mult, Iulia! Te pup!!!❤

  3. […] o mica obsesie, iar blugii sunt H&M.  Primele doua articole le puteti vedea si in haul-ul de aici, unde v-am povestit ceva mai mult despre fiecare in […]

  4. Deirdre Lestrange 10 Februarie 2016 la 11:29 Reply

    Ce faine sunt bluzele de la Orsay. Hmm… poate ar fi cazul sa le fac si eu o vizita😀

    • R. 11 Februarie 2016 la 0:44 Reply

      Eu mereu gasesc la ei lucruri frumoase… sau, ma rog, potrivite mie🙂 Kisses

Lasă un răspuns

