Top 5 produse essence

Brand-ul essence este unul dintre preferatele mele, dar cred ca stiti asta deja. Calitate, pret bun, ce sa iti mai doresti? Nu am fost dezamagita complet de nimic, toate mi se par excelente. Ce-i drept, mi-a fost destul de greu sa aleg doar 5 produse, iar pe cele pe care le-am selectionat, in final, le folosesc aproape zilnic si vor fi, mai mult ca sigur, reachizitionate.

img 007

Locul V: essence all about matt! Fixing compact powder

img 006

Pudra compacta translucida a intrat in posesia mea reeelativ recent. Ce imi place cel mai mult? Faptul ca nu incarca tenul, fixeaza bine ce are de fixat si, aplicata pe ten, chiar este invizibila. Un strat subtire se vede foarte natural si frumos.

Locul IV: essence quattro eyeshadow: 05, to die for

img 004

Review complet aici

Mi-am dorit foarte mult acest quattro si il iubesc foarte mult. Ca dovada, deja am reusit sa sap o groapa in alb. Intind mereu mana dupa acest produs cand vreau sa realizez un machiaj rapid, de zi, natural si de efect. Culorile sunt pigmentate si, cu o baza buna, rezista intreaga zi. Trebuie sa mentionez si faptul ca se aplica uniform si se amesteca superb.

Locul III: essence kajal pencil: 08, Teddy

img 003

Medalia de bronz merge catre un produs care m-a surprins foarte placut. Stiti genul acela de creion cu mina nici foarte cremoasa, dar nici uscata, si, totusi, foarte pigmentat? Ei bine, adaugati rezistenta si aplicare usoara si obtinem caracteristicile creionului kajal de la essence. Nuanta este absolut superba: maroul clasic este imbunatatit cu irizatii subtile in nuanta cuprului.

Locul II: essence I love extreme volume mascara

img 001

Review complet aici

Pe locul doi avem a doua mea mascara favorita (dupa Colossal), si anume I love extreme. Pensula mare m-a speriat putin la inceput, dar aplicarea a fost usoara (exceptand zilele in care eram prea adormita si ma trezeam cu urme pe pleoapa), iar efectul … unul extrem: gene vizibil alungite, dar si volum remarcabil. Nu am mai folosit-o de prin februarie, cand am remarcat faptul ca formula a devenit prea groasa, dar cum sa nu mentionez ca o aveam din luna aprilie a anului trecut si l-am folosit exclusiv pe el cateva luni bune? Cand mai termin din ce am acum, o sa il recumpar.

Locul I: essence studio nails 24/7 nail base

img 002Review complet aici

Am stat mult sa ma gandesc ce produs este, cu adevarat, preferatul meu. Am ales, pana la urma, baza de unghii. Matifiaza si netezeste suprafata unghiei, iar oja se aplica uniform. Din ce am mai incercat eu pana acum in materie de baza pentru oja, aceasta m-a cucerit iremediabil si nu concep sa imi lipseasca din cutiuta cu lacuri pentru unghii. Ever.
Cand o sa mai strang cateva lucrusoare noi de la brand-ul prezentat astazi o sa mai fac un review. De ce nu, pana la urma? Produsele calitative merita laudate, lumea trebuie sa cunoasca si o alternativa la produsele scumpe si care, uneori, nu sunt cu nimic mai bune. Ar fi demne de mentionat si blush-ul Silky touch (review aici), dar si creionul de buze (review aici).

Un week-end superb si insorit va doresc!
Kisses,

large (5)

 

Tag-uri:, , , , , , , ,

5 gânduri despre „Top 5 produse essence

  1. Irene 14 Iulie 2014 la 19:41 Reply

    Eu sunt tentata sa incerc tusul din aceeasi gama cu rimelul^^
    De pe ce site ai comandat produsele Essence ?

    • R. 15 Iulie 2014 la 17:54 Reply

      Eu mi le-am cumparat direct din magazine (Kendra&Douglas), dar am vazut produsele disponibile pe 1001cosmetice.ro si pe emag.ro.
      Kisses, R

  2. Camelia 28 Iulie 2014 la 0:50 Reply

    Am si eu pudra matifianta si mi se pare buna,mai ales in raport cu pretul.Nu incarca,nu schimba nuante,nu-i prafoasa,ce sa mai…isi face treaba.:)

    • R. 28 Iulie 2014 la 10:47 Reply

      De acord cu tine! Intotdeauna produsele essence au un raport calitate/pret foarte bun.
      Kisses!!

  3. […] meu nu poate fi altul decat essence (aveți aici un review pentru mai multe produse de la ei și aici un top 5). Din tot ce am încercat eu, acest brand mi se pare că oferă cel mai bun raport […]

Lasă un răspuns

