3 produse pentru buze potrivite sezonului

Hello, there, peeps. Long story short- si acum incerc sa pun punct la englezisme, am fost plecata in vacanta doua saptamani (vedeti pe Instagram mai multe poze), mi-am reincarcat bateriile si am stat departe (vrand, nevrand) de lumea virtuala. Astazi vorbim despre subiectul meu prefera in ultima perioada: produsele pentru buze.

Am facut o mica obsesie (haa, mica) pentru rujurile&co. inchise la culoare, indraznete, care scot orice machiaj din anonimat. Daca acum un an imi era teama de ele, acum nu ma mai pot satura. Sa fie asta legat si de faptul ca, in 2015, m-am maturizat? Dumnezeu stie. Am 3 propuneri de astfel de produse pentru voi, din categorii diferite.

capture-20151205-124952

 

Glossul de la Flormar in L422, Long Wearing lip gloss, miroase minunat, a fructe si ceva mancabil. Yum! Nuanta este una de mov-rosiatic (va rog sa imi aplaudati capacitatea de a descrie culorile) si mi se foarte pigmentata pentru genul acesta de produs. Este, intr-adevar, destul de lipicios- nu foarte, dar este. Acest lucru contribuie la rezistenta sa. Chiar si dupa ce se duce luciul, buzele raman usor colorate. Mie mi se pare ideal pentru zilele acelea cand esti pe fuga, cand ai de umblat si nu ai timp sa iti reaplici rujul, caci gloss-ul acesta se sterge frumos de pe buze, gradual.

Am multe cuvinte de lauda la adresa rujului de la essence in nuanta 14 Adorable Matt!. Il purtam aici si aici si in postarea cu outfitul de aici. Este un rosu-zmeura foarte pigmentat, rezistent la transfer si finish-ul este unul semi-mat, as zice. Credca este important de precizat faptul ca nu are niciun fel de miros, ca este cremos si ca nu usuca buzele. A fost in jur de 14 lei, am impresia, si va spun sincer: merita mult, mult mai mult de atat.

Cei de la essence au schimbat ambalajul creioanelor de buze si am vaga impresie ca s-au jucat si cu formula: nu mai sunt la fel de pigmentate, cremoase si parca nu se mai aplica la fel de bine. In orice caz, eu am folosit aceasta nuanta- 05 Soft Berry, sub cele doua produse mentionate anterior pentru a le face chiar si mai rezistente si pentru a le mai inchide putin culoarea. Daca mai gasiti pe undeva creioanele in ambalajul lor vechi, cu capacul argintiu, eu zic sa va faceti stoc, pentru ca acelea erau minunate. Sper sa se rezolve problema si in cazul acestora🙂 .

That’s all, folks! O sa revin si cu o recomandare a unor rujuri nude, caci am descoperit doua in ultima luna care imi plac de mor.

Care este rujul tau preferat?

–xo, R

Tag-uri:, ,

4 gânduri despre „3 produse pentru buze potrivite sezonului

  1. iuliascorner 9 Ianuarie 2016 la 3:04 Reply

    La multi ani!Welcome back🙂.te pup!

    • R. 10 Ianuarie 2016 la 13:13 Reply

      Merci, Iulia!!! La multi, multi ani si tie! Pupici❤

  2. loredanamanciu 12 Februarie 2016 la 10:37 Reply

    Mie imi place mult lip pen-ul de la Melkior, catre care intind manuta destul de des, pentru ca se aplica super usor, are o nuanta perfecta pentru zi si este rezistent. Urmatorul pe lista ar fi unul nou de la RImmel…intr-o nuanta frumoasa de mov!🙂

    • R. 13 Februarie 2016 la 14:14 Reply

      Hm, nu le stiu pe cele de la Rimmel, asta e semn ca ar trebui sa mai ajung prin magazinele de cosmetice :))
      Te pup!

Lasă un răspuns

