My week in pictures #13

Imi este somn si ma simt obosita, ceea ce imi aminteste ca, peste o sapamana, o sa imi fie dor sa ma trezesc la ora 10 (asa cum am facut azi, cand mi s-a parut mult prea devreme). De martea viitoare o sa intru in randul oamenilor mari (haha) si o sa imi setez alarma la… 6:15 am. Imi este groaza, sunt pur si simplu terifiata de faptul ca orele vor incepe la 7:30, iar eu voi pleca de acasa la 7, ca mama. Nu sunt o persoana matinala, ba din contra. Anul acesta, cel putin, am mai scapat de cateva materii, iar numarul de ore pe saptamana nu o sa mai fie de 32, ci de 29: gata cu zilele in care petreceam 7 ore la scoala si inca una pe drum (dus-intors, plus timpul petrecut in statie). Vad si partea plina a paharului: ajung acasa la 2, nu la 8, sa spunem ca pe la ora 5, hai 6, termin cu temele si invatatul, imi raman si mie 3 ore bune pentru mine: un serial, un articol pe blog, una, alta.

Alo, alo, articolul asta e despre saptamana care a trecut, nu despre aia care urmeaza. Trezeste-te!

IMG_20140902_153838Mi-am inceput si incheiat saptamana (o sa vedeti) cu o iesire cu colegele. Prima a fost ceva mai casual, stiti  voi, am iesit la barfit si la o burta de ras (stiu eu o persoana care sigur o sa prinda  referinta, sa nu ma dezamagesti, Ade). Limonada cu mango- genial!

IMG_20140904_155054Colectia de smacuri. Micuta, creste ea…

20140902_172421M-au amuzat teribil carticelele alea. Nu, nu Preda si Sadoveanu. Cele colorate si dragute.

20140906_181437Spre apararea mea, chiar nu am mai mancat de mult la KFC. Chiar de mult. Si imi era pofta de aripioare picante, preferatele mele.

20140907_153507 20140907_164303

Si, cum ziceam, am incheiat sapamana cu o alta iesire cu colegele . Le tot spun colege, realizez, cand ele imi sunt mai mult ca o a doua familie. Duminica am sarbatorit-o pe Maria si i-am urat la multi, multi ani fericiti!

20140907_180939OOTD. Cine credea ca sar iar temperaturile de 28 de grade? Eu nu. Imi placea vremea de saptamana trecuta: racoare, putin vaticel, blugi combinate cu bluze cu maneca lunga, subtirele… Vreau, vreau!

Cam atat de la mine. Cum spuneam si pe pagina de facebook , v-am pregatit ceva frumos saptamana asta🙂 Mai multe cevauri, chiar. Ramaneti pe fir.

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

14 gânduri despre „My week in pictures #13

  1. loredana1309 9 Septembrie 2014 la 16:52 Reply

    Uuu.. Imi place colectia ta de farduri😀
    Te pup :*

    • R. 9 Septembrie 2014 la 17:06 Reply

      Haha, eu vreau sa fie mai mare.. :))
      Kisses

  2. Andraxela13 9 Septembrie 2014 la 17:16 Reply

    Ador baby lips-urile ❤️❤️❤️

    • R. 9 Septembrie 2014 la 19:09 Reply

      Si mie imi plac, urmeaza un review, azi le-am pozat :))
      Kisses

  3. Paula Amolioaiei 9 Septembrie 2014 la 20:05 Reply

    Frumoasa postare, imi place😀
    Mmm, cartea fetelor.. daaa, imi aduc aminte ca acum cativa ani le-am citit si eu, tare mi-au mai placut :))
    Mi-ai facut o pofta nebuna de aripioare picante! Ce sa faaac?😀
    A, da, si rochita imi place la nebunie, iar tu esti o frumoasa!
    Kisses

    • R. 9 Septembrie 2014 la 22:47 Reply

      Multumesc frumos, Paula, esti o draguta! Daca iti este pofta, fugi si ia o portie! Ne permitem si noi cate o escapada deasta culinara, nu? Nu este rochita, sunt niste pantaloni plus un tricou🙂
      Te pup!

  4. oannafashionsimbol 10 Septembrie 2014 la 12:28 Reply

    Esti Foarte drăguță ! ♥♥♥
    http://www.oannafashionsimbol.wordpress.com

    • R. 10 Septembrie 2014 la 12:41 Reply

      Multumeeesc! Si tu este o simpatica, acum vin si pe blogul tau!
      Kisses

  5. Alexandra Ioana 12 Septembrie 2014 la 14:43 Reply

    Mama ce de chestii yummy pe aci. Nproc ca e gata masa :))

    • R. 12 Septembrie 2014 la 17:49 Reply

      Pofta buna🙂

  6. Iulia 12 Septembrie 2014 la 17:48 Reply

    Numai bunatati ne-ai aratat! Spor la colectat produse de make-up! :-*

    • R. 12 Septembrie 2014 la 17:54 Reply

      Mutlumesc mult, draga mea!

  7. Camelia 22 Septembrie 2014 la 0:30 Reply

    Ce bine arata limonada cu mango!
    Un inceput fain de an scolar!

    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    • R. 22 Septembrie 2014 la 11:57 Reply

      Hihi, multumesc! A fost delicioasa limonada🙂

Lasă un răspuns

