My week in pictures #11 & #12

Fetelor, vorbim pe facebook mai multe, azi trec direct la poze, si asa am inarziat prea mult, nu vreau sa mai aman.

20140818_182437

Scuzati fundalul, trebuia sa imortalizez momentul in care am cedat, in sfarsit, si am mancat de la cel mai faimos fast food din oras. Da, isi merita faima, ce pot sa spun…

catsNu, nu mananc prea multa ciocolata :)) Cea cu bombonele e delicioasa, tho.

20140821_180057In ziua in care am mers si am facut pozele pentru OOTD am mancat fitosele bunute tare, cu topping de ciocolata. A fost o zi frumoasa🙂

20140823_230933As vrea sa pot spune ca am dormit la bff, insa… nu s-a intamplat asta. Nu am mai stat niciodata o noapte intreaga treaza, pana si de revelion ma culc inainte sa rasara soarele. Ei bine, ne-am distrat, dar mi-a trebuit o saptamana sa ma simt, din nou, odihita.

20140828_142041In sfarsit a terminat nenea zugravu de varuit… cateva zile mai tarziu a venit si mobila (acum va scriu de pe noul meu pat).

20140831_201235Am inceput sa folosesc acest lapte detergent de la Nivea. Era al mamei, insa ea nu prea il atingea, prin urmare l-am confiscat si gata :)). Nu face cine stie ce, tocmai de aceea prefer sa il folosesc dimineata, pentru a-mi curata putinel mai bine pielea.

20140831_201310Iubesc acest gel de dus! Este absolut genial, miroase toata casa a trandafiri dupa ce il folosesc. Si pielea ramane frumos parfumata pentru un timp indelungat.

Cam atat, fete frumoase! Ne citim (sper eu) curand.

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

12 gânduri despre „My week in pictures #11 & #12

  1. Adina Meg 3 Septembrie 2014 la 21:31 Reply

    si eu am dat gata o cioco milka cu bombonele…😀 si nu ma simt vinovata hehe

    • R. 4 Septembrie 2014 la 13:57 Reply

      Haha, stiu cum te simti, mai ales in zilele acelea cand o ciocolata parca rezolva toate problemele..
      Kisses

  2. Andraxela13 4 Septembrie 2014 la 15:06 Reply

    Trebuie neaparat sa merg pana la magazin sa-mi iau si eu ciocolata, ca altfel nu se poate :))

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 4 Septembrie 2014 la 16:59 Reply

      Chocolate is always a good idea, isn’t it? :))
      Kisses

      • Andraxela13 4 Septembrie 2014 la 17:04

        E tot ce-si poate dori o fata : are patratele, e dulce si nu ingrasa, right? =))

      • R. 4 Septembrie 2014 la 17:05

        Si nu ne intrerupe cand vorbim :)). Hmmm, mi s-a facut pofta.

  3. Lorena 4 Septembrie 2014 la 19:02 Reply

    Mi-ai facut pofta de ceva dulce… yummy!

    • R. 6 Septembrie 2014 la 11:24 Reply

      Eu sunt innebunita dupa donuts, era o gogoserie aici care facea unele geniale, insa am impresia ca s-a inchis😦
      Kisses

Lasă un răspuns

