3 produse high-end: isi merita sau nu faima?

produse highend

Bunica-mea are o vorba:”Dai un ban, dar stai in fata”- cu asta ne justificam noi achizitiile mai putin ieftine. Ce-i drept, de multe ori anumite lucruri sunt scumpe justificat: calitatea materialelor folosite. Cred cu tarie ca putem gasi produse drugstore calitative, tocmai de aceea a luat fiinta blogul, pana la urma. In schimb, in ultimul an am avut ocazia sa ma joc cu niste treburi mai scumpe, high end, si m-am gandit sa iti vorbesc despre experienta mea cu ele si daca sunt de parere ca merita investitia.

paleta naked urban decay

Mi-am dorit foarte tare paleta Naked de la Urban Decay. Foarte tare. Am primit-o de la colege de ziua mea (o sa observi ca toate produsele sunt primite, eu inca nu ma indur), in octombrie, si o tot folosesc de atunci.Toate culorile imi plac, dar nuantele mele preferate sunt Sidecar (a 4-a), Half Baked (a 6-a) si Smog (a 7-a). Fardurile au o cantitate considerabila si sunt foarte calitative- pigmentate, fine, se amesteca usor… adica tot ce ai vrea de la o paleta de peste 200 de lei. Daca vrei niste farduri scumpe si bune, eu spun ca merita investitia. Daca iti este peste mana sa strangi banii, exista multe copii reusite si alternative- stiu ca te-am innebunit deja cu asta, dar eu nu ma pot dezice de paleta Storm de la Sleek (are review cu tot cu swatches aici), care nu este un dupe exact, dar nuantele sunt asemanatoare si este o paleta cu culori neutre foarte echilibrata.

rujuri mac ruby woo heroine

Cu rujurile de la MAC este aceeasi poveste: mi-am dorit mult un rosu clasic de la ei. Am primit Ruby Woo (acel rosu universal, care prinde pe toata lumea si care te face sa te simti ca o diva) si Heroine (o culoare statement, care atrage toate privirile si pe care nu cred ca o poate purta oricine, caci ai nevoie de o doza de nebunie si una de incredere). Imi plac ambele foarte mult: sunt doua rujuri mate neasteptat de confortabile- Ruby Woo e retro matte, iar Heroine e matte. Primul mi se pare ceva mai uscat, dar si mai mat. In schimb, cel de-al doilea este mai cremos. Ambele miros a vanilie si sunt pur si simplu delicioase! Dupe-uri pentru culori se gasesc, in special la Wet ‘n Wild (cred ca ai aflat deja ca acum au stand si in Kendra), dar nu stiu sa iti spun daca din punct de vedere calitativ sunt macar aproape de faimoasele de la MAC. Rujuri bune se gasesc pe piata- la Rimmel, Maybelline, chiar si essence. Le poti vedea, atat pe Ruby Woo si Heroine, cat si pe alte 13 rujuri in actiune in postarea cu colectia mea de rujuri, acolo unde iti arat cum arata fiecare pe buze.
oje opi

Pasiunea mea pentru beauty a inceput cu ojele, dupa care eram absolut innebunita in generala (nu ca acum nu as mai fi).Cele 3 oje din colectia mea de la OPI sunt YOGA-TA GET THIS BLUE!, SWEET HEART si BLACK CHERRY CHUTNEY. Sunt culori frumoase, speciale: albastrul acela cu mult sclipici este tineresc si cool, rozul este delicat si diafan, iar visiniul este surprinzator- daca initial pare un simplu grena, la lumina capata irizatii aurii si bordeaux, este o culoare cameleonica. La cele 2 culori inchise este nevoie de 2 straturi, iar la roz… de multe. Nu stiu daca este problema acestei oje in particular sau daca toate nuantele deschise sunt asa, dar nu se aplica uniform si este nevoie de vreo 3-4 straturi pentru ca rezultatul sa fie opac. Daca pe rujuri si farduri as cheltui mai usor sume mari, pe oje nu as da. Aici chiar avem multe alternative, de la Kiko (preferatele mele) si pana la Rimmel London (celelalte preferate). Sunt, oricum, un cadou frumos, iar unele nuante sunt unice.

Tragand linie, aceste produse insumeaza 560 de lei (si asta pentru ca Urban Decay se gaseste, acum, si in Romania, colegele mele au comandat-o la momentul respectiv din UK si au dat mai mult pe ea). Merita? Da, daca ai bani de dat pe asa ceva. Daca iti este greu sa strangi si ai lucruri mai importante in care sa investesti, atunci cu mai putin de jumatate din aceasta suma iti poti cumpara produse la fel de bune sau care se apropie de calitatea celor pe care ti le-am prezentat eu azi.

–xo, Ramona

Tag-uri:, , ,

5 gânduri despre „3 produse high-end: isi merita sau nu faima?

  1. […] rujurile MAC am vorbit in doua randuri: prima data in colectia de rujuri, apoi in articolul cu 3 produse high end, deci poti afla mai multe detalii acolo. Le-am primit de la colege, atunci cand mi-am aniversat cei […]

  2. […] 10. OPI Sweet Heart- vezi mai multe aici […]

  3. iuliascorner 15 august 2016 la 2:13 Reply

    Sunt de acord cu concluzia ta de final, dar si cu vorba bunicii tale! Totul depinde de optiuni si prioritati :). Si apropo de asta, imi doresc tare mult sa incerc si eu un ruj de la Mac, care, probabil, va fi o nuanta mai cuminte, pe care sa o folosesc cat mai des! Pupici :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • Ramona 15 august 2016 la 13:16 Reply

      Mie imi place Velvet Teddy de la MAC, e un nude asa frumos si potrivit pentru toata lumea.
      Merci mult, Iulia! Te pup! ❤

      • iuliascorner 15 august 2016 la 13:43

        La Velvet Teddy ma gandesc si eu 💠! Pupici :*

Lasă un comentariu