Haul sau ce am mai cumparat in ultima vreme

haul.jpg

N-am mai postat un haul de ceva vreme pe blog dintr-un motiv simplu: nu am mai cumparat cine stie ce (pentru ca nu am avut prea mult timp de cumparaturi, haha). Astazi insa vreau sa iti prezit cateva lucruri despre care o sa mai aduc vorba in articolele viitoare, in ideea de a le creea un background. Mai multe detalii gasesti in continuarea articolului.

haul produse de ingrijire a tenului ieftine.jpg

La capitolul ingrijire, am incercat, in ultima vreme, cateva produse noi: crema Skin Moisture de la Elmiplant, care are o textura foarte light, aproape de gel, gelul de curatare de la Bioderma (asta e gel de dus care poate fi folosit si pe fata- din fericire, pentru ca atunci cand l-am luat eram convinsa ca este cel din gama Sebium, pe care il avusesem inainte). Demachiantul bifazic de la Nivea l-am cumparat si recumparat, este cel mai bun out there si nu planuiesc sa renunt la el. Ever! Am mai avut, in trecut, un scrub asemanator de la Nivea care mi s-a parut okay, nici prea prea, nici foarte foarte, asa ca atunci cand eram in Carrefour, confuza si pierduta in spatiu in fata raftului cu produse de ingrijire, am intins mana dupa vechiul meu amic, imbracat cu hainute noi.

haul machiaj.jpg

Despre rujurile MAC am vorbit in doua randuri: prima data in colectia de rujuri, apoi in articolul cu 3 produse high end, deci poti afla mai multe detalii acolo. Le-am primit de la colege, atunci cand mi-am aniversat cei 18 ani.

Rimelul de la Maybelline este o alta iubire veche- voiam sa imi cumpar o alta mascara, pe care nu am gasit-o, asa ca m-am indreptat catre un vechi favorit.

Am facut un review produselor de la Kiko aici si, pentru ca eyeshadow stick-ul mi-a placut atat de mult, am rugat-o pe mami sa-mi mai ia unul, de data aceasta intr-o nuanta neutra-25, un taupe pe care il folosesc fie pe sub unele farduri, pentru a intesifica putin nuanta, fie de unul singur, pentru un aspect natural si fresh.

Dupa cum cred ca stii deja, in Kendra au aparut cosmeticele de la Wet’n wild, iar eu, curioasa din fire, am mers si mi-am luat acest trio. Ce-i drept, mi-a luat ceva sa ma hotarasc, dar pana la urma am ales aceasta varianta, caci m-a cucerit prima nuanta, cea recomandata pentru pleoapa mobila. O sa iti povestesc mai multe intr-un articol viitor.

haul oje.jpg

Oje! I love ‘em! Despre cele de la OPI am vorbit in acelasi articol despre produsele high end, sunt primite in aceeasi zi cu rujurile. Cele de la Kiko sunt cumparate de pe acelasi model ca eyeshadow stick-ul: mi-am luat eu 3 cand am fost in Italia, apoi mi-a mai luat si mami, ‘cause they are that good. Lacurile de unghii de la Rimmel raman unele dintre favoritele mele, asa ca, din cand in cand, mai adaug cate una la colectie. Si, apropo de colectie… ghici ce urmeaza!

Asta-i tot, folks!

Tu ce ai cumparat in ultima vreme?

–xo, Ramona

Tag-uri:, , , , , , , ,

4 gânduri despre „Haul sau ce am mai cumparat in ultima vreme

  1. Andra Kat 7 August 2016 la 18:11 Reply

    uh, ce ojute! imi place❤
    sa folosesti toate produsele cu placere!

    • Ramona 7 August 2016 la 18:56 Reply

      Merci mult, Andra! Te pup!

  2. Ioana Alexe 7 August 2016 la 18:33 Reply

    Știu și eu ojele de la Kiko și mi-au plăcut multă vreme, dar ultima dată când am ajuns în magazin purtam unghii cu gel și nu mi-am luat nici una și acum când am renunțat la ele îmi pare super rău😦

    • Ramona 7 August 2016 la 18:57 Reply

      Sigur mai ai timp sa iti cumperi! Din cate stiu eu, livreaza si in Romania- asta daca ai rabdare pana vin, eu stau mai prost la capitolul asta :))

Lasă un răspuns

