Colectia mea de oje

colectia de oje.jpg

Nu este niciun secret- imi plac ojele, pasiunea mea pentru aceasta sfera a frumosului a inceput cu ele. Mi se pare ‘domeniul’ in care poti experimenta cel mai mult, de la texturi si pana la culori. Tocmai de aceea, de-a lungul timpului, am tot strans sticlute colorate… si am tot aruncat, poti vedea faptul ca in fiecare articol cu ‘empties’ sunt si lacuri de unghii (in primul, spre exemplu, am aruncat 12). Dupa foarte multe trieri, ceea ce urmeaza sa iti arat astazi este colectia finala, fara oje uscate si amintiri din tinerete.

NUDES

oje nude.jpg

  1. no name- ojele acestea au venit intr-un setulet simpatic, pentru copii mai mici decat mine, si sunt surprinzator de bune, opace dintr-un singur strat
  2. Rimmel Londn 60 seconds- 502 Stuck in the mud
  3. Astor 131
  4. Rimmel London Rita Ora- 498 Rain, rain go away- este o nuanta greu de caracterizat, un nude-gri-lila, foarte interesanta si de efect
  5. Kiko 480- review aici
  6. Deborah Pret a porter 01- face parte dintr-un kit, venea la pachet cu un un lac 2 in 1- top&base coat, este o oja care isi schimba culoarea odata ce aplici un lac transparent peste. Suna bine, stiu, dar acelasi lucru se intampla si cand o aplici peste baza- se face portocaliu stratul de sub, ca sa spun asa, iar unghiile raman patate dupa indepartarea ei. Am pastrat-o pentru ca am folosit-o la proiecte de tipul DIY

 

PINKS

oje roz.jpg

7. no name

8. Rimmel London Rita Ora 408 Peachella- cu toate ca nu se vede extraordinar in poza, este un piersiciu foarte simpatic

9. Rimmel London 60 seconds 200 Princess Pink- ai nevoie de 3 straturi pentru a obtine o nuanta cat de cat opaca, dar imi place de mor oja asta, este atat de delicata si eleganta, arata super pe unghiile scurte

10. OPI Sweet Heart- vezi mai multe aici

11. Chresy 48- veterana colectiei, cumparata cu un euro din Italia acum foarte multa vreme si este la fel de buna ca in prima zi

12. Oriflame The One Rose Diamond

 

HOT PINKS

oje roz aprins.jpg

13. no name

14. Kiko 277- review aici

15. Rimmel London 60 seconds 260 Funtime Fuchsia

16. Rimmel London 60 seconds 905 Cutesy Coral

17. no name

 

REDS

oje rosi.jpg

18. OPI Black Cherry Chutney- mai multe, aici

19. Rimmel London 60 seconds 320 Rapid Ruby

20. L’oreal 402 Rouge Cancan

21. Chresy 60- aceeasi poveste ca mai devreme

22. Golden Rose Holiday  53-  o oja texturata, al carui efect aduce cu nisipul

23. Seventeen 127

PURPLES

oje mov.jpg

24. Seventeen 539- dupe dupa faimoasa Chanel Peridot. Are in plus fata de aceasta o fata mov si este influentata foarte mult de oja de sub ea- asa recomand eu sa fie folosita, peste o alta oja, daca este aplicata singura este nevoie de mai multe straturi pentru a ajunge la un rezultat multumitor

25. Rimmel London 60 seconds 610 Pompous- o all time favorite, un mov cu mult sclipici argintiu, albastru si mov… este exceptionala

26. Oriflame The One Amethyst- cam aceeasi treaba ca Pompous, doar ca sclipiciul este auriu

27. Kiko 511

28. Kiko 330- review aici, o am pe unghii aici

 

BLUES

oje albastre.jpg

29. Orkide- nu se mai vede numarul, dar este o super oja neagra… nu ma asteptam sa laud vreodata o oja de la Orkide

30. OPI Yoga-ta get this blue!- mai multe, aici

31. Kiko 530- din nou, o nuanta absolut superba, un albastru inchis cu sclipici verde, auriu si argintiu; review aici

32. Sephora Bikini party

33. Kiko 298- eu folosesc lacul acesta peste oja de la Sephora pentru a adauga acel je ne sais qoui, de unul singur este prea transparent

34. Rimmel London 60 seconds 713 Little boo peep

 

TOPPERS

oje cu sclipici oja fosforescenta.jpg

35. Orkide 232

36. essence Circurs Confetti

37. essence Fly firefly fly- un top coat… fosforescent care chiar functioneaza, este foarte fun sa stai noaptea sa iti admiri unghiile care lumineaza in intuneric

Dupa cum poti observa, cele mai multe sunt de la Rimmel si Kiko, acestea fiind brand-urile mele favorite cand vine vorba de oje. Au multe culori, atat clasice, cat si mai traznite si speciale, iar la capitolul rezistenta sunt campioane.

Nu stiu daca sunt multe sau putine, depinde de standardele fiecaruia. Prietenele mele imi spun ca am ceva probleme cand le zic ca am aproape 40 de oje… era si mai fun cand aveam peste 50, dar in acelasi timp, stiu ca sunt fete pe aici care trec bine de suta. Imi mai lipsesc niste oje verzi si un alb, pentru ca am ramas fara, in rest… sunt multumita.

Care este oja ta favorita?

–xo, Ramona

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Colectia mea de oje

  1. Miss R 14 august 2016 la 12:29 Reply

    Personal cele de la Astor si Rimmel London nu imi plac deloc deoarece e frustrant sa iti sara oja de pe unghii in mai putin de 48 de ore, indiferent daca folosesc si o baza sau top coat…

    • Ramona 14 august 2016 la 16:21 Reply

      Nici eu nu ma dau in vant dupa Astor, de aceea am doar una, dar de la Rimmel imi merg bine cam toate. Acum… tine si de unghiile fiecaruia 😊 Te pup!

  2. MMara 14 august 2016 la 15:44 Reply

    Vai vai vai ce frumuseți 😍😍😍

    • Ramona 14 august 2016 la 16:22 Reply

      Thank you❤! Mai am loc in cutie de cateva, haha

      • MMara 14 august 2016 la 19:16

        Mereu va fi loc de mai mult 😄💞

  3. Iulia 14 august 2016 la 22:58 Reply

    Tu ai timp de toate??? Am si eu – clar nu cate ai tu – dar abia daca ma dezlipesc de una 😂 Restul… cred ca au si expirat

    • Ramona 15 august 2016 la 13:14 Reply

      Nu prea 😂 sunt unele pe care nu le-am mai folosit de un an, dar nu ma indur de ele, caci sunt inca bune. Incerc sa le mai combin ca sa profit cat mai mult de ele
      Te pup!😘

  4. Andra Kat 16 august 2016 la 7:47 Reply

    cele mov imi plac cel mai mult, sunt cateva mai speciale… ❤

    mie mi par foarte putine :)) eu am in jur de 700

    • Ramona 16 august 2016 la 8:46 Reply

      Thank you 💜 la tine ma gandeam cand am spus ca sunt fete care trec de suta, tin minte ca ai pus odata o poza cu sertarul unde le depozitezi si am ramas masca 😂
      Te pup!

      • Andra Kat 16 august 2016 la 9:03

        :)) pup

Lasă un comentariu