REVIEW: Rujuri Melkior (Delicate rose + Lovely pink)

rujuri melkior.jpg

Produsele Melkior sunt tare laudate in blogosfera, de la farduri si pana la rujuri… Si niciodata nu iese fum fara foc! Am tot vrut sa comand ceva de la ei, dar parca nu ma induram. Aveam nevoie de un motiv bun- pe care l-am si primit, in final: oferta 1+1 gratis la rujuri. Doua rujuri la 40 de lei? Cu transport gratis? Hell yes! Am promis ca o sa iti vorbesc despre ele daca o sa le achizitionez, asa ca… here I am!

rujuri melkior delicate rose lovely pink.jpg

Sa incepem, zic, cu inceputul.

Ambalajul este profi, confectionat dintr-un plastic tare si mat. Capacul se inchide bine, nu mi s-a intamplat niciodata sa mi se deschida in geanta.

Cand vine vorba de produs in sine, acesta are un miros placut, de trandafiri. Cele doua nuante achizitionate de mine sunt Delicate Rose- un roz trandafiriu foarte delicat, asa cum ii spune si numele- si Lovely Pink- un roz aprins, care bate spre rosu, o culoare aprinsa si vesela. Ambele sunt pigmentate si cremoase, simtindu-se foarte confortabil pe buze. De asemenea, rezista foarte bine: eu am mancat purtandu-le si erau tot acolo. Imi tot intrebam o prietena daca mai am ruj pe buze sau daca e nevoie sa merg sa imi reaplic rujul pana am stresat-o complet: „Da, dom’le, e intact”.

Daca vrei sa vezi cum arata pe buze, poti accesa acest articol, unde iti prezint colectia mea de rujuri.

rujuri melkior delicate rose lovely pink swatches.jpg

Eu sunt foarte incantata de ele si planuiesc sa imi maresc colectia de produse Melkior, caci au mereu oferte avantajoase, dar si transport gratuit. Cateva lucruri care ma tenteaza sunt spray-ul care asigura fixarea machiajului, farduri (multe farduri!!), dar si o oglinjoara simpatica de la ei.

Tie iti plac produsele Melkior? 

–xo, Ramona

Tag-uri:,

3 gânduri despre „REVIEW: Rujuri Melkior (Delicate rose + Lovely pink)

  1. Ioana Alexe 6 August 2016 la 21:12 Reply

    Să știi că ăsta este planul meu, să înlocuiesc mare parte din colecția de rujuri cu cea Melkior, dar aștept și eu oferta asta, ca să iau mai multe o dată :))

    • Ramona 6 August 2016 la 21:29 Reply

      Merita din plin! Si au si nuante superbe 😀 Sigur o sa mai apara aceasta promotie.
      Te pup!

  2. […] better. Atunci cand vreau mai multa culoare, merg pe Delicate Rose de la Melkior, care are un review aici. Pe toate trei le poti vedea si in articolul cu colectia mea de rujuri, unde sunt multe poze cu […]

Lasă un răspuns

