Haul: March+April

*Ro only*

large (4)

 

Mai, ultima luna de primavara. Vara se apropie repejor, repejor… vai, si cum astept pepenii, ciresele, capsunele, vacanta! Dar, pana atunci, eu zic sa va arat pe ce am mai aruncat banii in in lunile precedente.

marchandapril 037

Nu cred ca mai este un secret pentru cei care ma citesc faptul ca brand-ul meu de makeup favorit este essence. De ce? Pentru ca produsele sunt bune si ieftine. Si cum ambele produse erau in cosuletul cu bunatati reduse din Kendra am zis ca „da-o-n colo, merit si eu un ceva, nu?”. Pudra e ok, fardul este mai putin pigmentat si mai prafos decat as fi vrut, dar se poate lucra cu el. O sa revin cu un review pentru ambele (candva).

marchandapril 036

 

Dizolvantul fara acetona de la Cien este, poate, preferatul meu.E bun si gata.

Auzisem despre dischetele demachiante din Lidl ca ar fi bune, asa ca am zis sa le incerc si eu. Never again! Sunt naspa. Fac „scamute” si zgarie si sunt naspa. Abia astept sa le termin si sa ma intorc la iubitele mele dischete de la Family Care.

marchandapril 024

 

Acum niste vreme am facut niste poze pentru nu-stiu-ce chestii si eu am optat pentru un look natural, luminos. Pentru a putea sa-l realziez, mi-am cumparat creionul kajal de la essence in nuanta 08-Teddy. Ba, e bun! Cum sa zic, nu ma asteptam, sincer. Dar e misto rau! E un maro inchis cu reflexii aramii, superb intr-un cuvant.

Concealer-ul „Wake me up” de la Rimmel London arata superb peste cearcane. Nu are o putere mare de acoperire sau ceva, dar lumineaza super zona de sub ochi. Imi doresc si fondul de ten din aceeasi gama, dar mai are de asteptat.

marchandapril 014

Genele de la ochiul meu drept sunt niste ciudatenii carora nu stiu ce sa le mai fac sa stea normal. M-am hotarat acum ceva vreme sa imi iau un clestisor pentru gene, iar cand l-am vazut in brosura de la Avon mi-am zis „now or never” si l-am comandat. Ma felicit de fiecare data cand il folosesc, chiar am luat o decizie buna :)) Hip hip ura pentru mine!

marchandapril 002

Vara trecuta, de fiecare data cand ieseam, imi prindeam parul in coc. Primul „chignon”, asa cum imi place mie sa-i zic, l-am cumparat anul trecut, pe vremea asta, cand s-a deschis H&M la mine in oras. Luna precedenta am ajuns in mall-urile din Ploiesti si in H&M-ul de acolo am gasit un buretel mai mare… mult mai mare decat celalalt. „Inelul” auriu l-am luat din acelasi magazin. Imi place, face coada simpla (la care eu apelez… pf, zilnic aproape) sa para mult mai „stylish”.

marchandapril 005

BABYLIPS! V-am mai zis cat de mult imi plac. Acum mi-am facut rezerve petru Cherry me(si le-am „sigilat” cu scotch ca sa ma asigur ca nu le deschid, haha), preferatul meu, si l-am primit si pe „Peach kiss”. Pe cel din urma il am mereu in geanta de scoala.

marchandapril 018

Am o mare obsesie pentru gelul de dus cu cafea din gama Jardins du Monde, asa ca l-am cumparat si pe cel cu nuca de macadamia. Miroase a bombonele si a chestii dulci, dar trebuie sa recunosc ca nici macar nu se apropie de fratele sau cafeniu (probabil nimic nu miroase la fel de bine ca acesta, haha)

marchandapril 020

Tanaam! Primele mele produse Astor. Oja am luat-o din impuls, ca imi trebuia o oja nude si aia e.

Tusul lichid l-am luat dupa ce, intr-o zi, cand voiam sa imi fac si eu un cat eyes de mai mare frumusetea am descoperit ca eyeliner-ul meu gel de la Rimmel a… mucegait. Il aveam de vreo 6 luni, iar termenul de valabilitate era undeva in jurul a 36 de luni. Dezamagita? Putin spus. Noroc ca „Eye artist” e chiar super si noroc cu Anda, care il lauda acum ceva vreme. Sunt super-multumita de el.

Si acum, ladies and gentlemen, va prezit lip butter-urile. Mama ce minunatii! Pe langa faptul ca hidrateaza frumusel, mai sunt si rezistente! Prima data l-am luat pe cel nude, 002 Loved up, si mi-aplacut atat demult incat m-am intors in dm, acolo unde erau la promitie (16 lei) si mi-am luat si 011 Feeling Feline. Ambele sunt superbe si le iubesc. Daca mai erau culori care sa mi se potriveasca, mi-as fi mai luat :))

marchandapril 039

Acum 2 luni si ceva, subsemnata s-a apucat de mers la sala. La inceput ma incaltam cu conversii, dar mi-am dat seama ca aveam sa ii stric si m-am decis sa imi iau niste adidasi pe care sa ii tin doar pentru sport. Va spun sincer ca ma simt mult mai bine cu ei, sunt asa de comozi si imi „tin’ piciorul in pozitia „corecta”. I-am cumparat din Deichmann (dupa ce m-am inchinat la preturile astronomice de la Adidas) si am dat 110 lei pe ei.

marchandapril 040

Bluzita de sus este confectionata dintr-un material usor, racoros si a fost „love at first sight”. Am cumparat-o din Punto 0 unde am avut si reducere cu cardul de la sala sus numita. Well…nu m-am suparat :))

marchandapril 043

Eu, in a doua zi de Pasti, am plecat sa0mi caut haine. Si nu in mall, ca acolo vazusem si revazusem toate toalele. Nuu, eu m-am dus in centru. Cand am vazut ca H&M-ul era inchis, mi s-au dus toate sperantele. Dar, cumva, am gasit un magazinas deschis. Si ce mai magazinas… am gasit aici, intamplator, haine cu eticheta Bershka si Atmosphere. De la ultima este si rochita mea. Imi place foarte mult, este lejera si se aseaza foarte frumos pe corp.

marchandapril 045

Bluzita este cumparata din acelasi magazin si este tot Atmosphere. La spate se incheie cu un nasturel auriu. Din pacate, inca nu am apucat sa o port, dar sper sa remediez situatia cat mai des

Cam asta a fost, dragile mele. Mai existau 2 chestiuni, dar am uitat sa le fotografiez si o sa vi le arat data aviatoare. Acum eu il astept pe Alex Mataev sa cante Smells like teen spirit. O sa le zic prietenilor sa sune ambulanta daca nu aud de la mine dupa ce o sa termine de cantat….

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , ,

Un gând despre „Haul: March+April

  1. […] mie, in care m-am simtit foarte bine: o bluzita cu maneca scurta pe care ati vazut-o in haul-ul de aici combinata cu o fusta neagra forate comoda si balerinii cumparati luna trecuta. Curioase sa o […]

Lasă un răspuns

