Review: Gerovital SUN spf 50

review gerovital sun spf 50.jpg

Soarele este cel mai bun prieten, dar si cel mai aprig dusman al pielii noastre. Stim bine ca radiatiile acestuia sunt nocive si ca este foarte important sa ne protejam impotriva lor, atat iarna, cat si vara.Eu am apelat la crema de la Gerovital, cea cu SPF 50 si, in cele ce urmeaza, iti voi povesti despre experienta mea cu ea.

Arsurile solare sunt efectele imediate ale actiunii soarelui asupra pielii. Ai zice, poate, si cele mai vizibile. Da-mi voie sa te contrazic: ridurile, aspectul tern… imbatranirea, intr-un cuvant, este cu siguranta cel mai deranjant aspect. Aceasta crema promite sa lupte impotriva acestui fapt, iar eu nu pot sa marturisesc nimic in legatura cu asta, om trai si om vedea. Revenind la arsurile solare, pot spune ca nu am intampinat asa ceva, desi am mers prin soare destul de mult timp. Crema promite protectie impotriva radiatiilor UVA, cat si UVB, iar formula este imbogatita cu unt de cacao, vitamina E si ulei organic de rodie.

Un alt lucru care imi place foarte mult la aceasta creme este faptul ca fondul de ten se aplica like a dream peste. Se absoarbe foarte repede in piele- atentie, FOARTE repede- si lasa, in prima instanta, o senzatie usor lipicioasa, dar aceasta dispare. Nu uita ca protectia solara trebuie aplicata cu minim 15 minute inainte de expunerea la soare!

Un alt lucru pe care l-am observat este faptul ca nu este deosebit de grasa si nu altereaza durata de viata a machiajului pe ten, desi este suficient de hidratanta, astfel incat eu am sarit in unele dimineti peste crema mea hidratanta obisnuita. Nu ma omor dupa miros, este unul idefinit de miroase a nu-stiu-ce. Bine macar ca dispare rapid.

Ca aspect negativ iti voi prezenta spusele tatalui meu. El a zis ca, dupa ce a folosit-o, a simtit un disconfort, o usturime in zonele unde o aplicase- pe fata si pe maini. Acest fapt se datoreaza, cred eu, unui anumit ingredient la care fie el are alergie, fie este agresiv pentru persoanele care au o piele sensibila. In acest sens, iti las lista cu ingredientele mai jos.

review gerovital sun spf 50 ingrediente.jpg

 

Care este crema ta cu protectie solara favorita?

–xo, Ramona

Tag-uri:,

Lasă un răspuns

