OOTD: Delightfully chaotic | Bluza roz pudrat&fusta neagra

ootdSunt foarte emotionata pentru poastarea de astazi si cred ca va dati seama de ce. Este prima data cand postez poze cu mine pe blog, prima data cand ma expun mai mult. Vreau sa cred ca am ajuns in punctul in care pot sa o fac, cred ca era si timpul, nu? Prin urmare, astazi va prezint o tinuta draga mie, in care
m-am simtit foarte bine: o bluzita cu maneca scurta pe care ati vazut-o in haul-ul de aici combinata cu o fusta neagra forate comoda si balerinii cumparati luna trecuta. Curioase sa o cunoasteti pe subsemnata?

ootd2

20140821_190509Se spune ca prima dragoste a unei fete este rozul. Fie ea delicata ori aprinsa, aceasta nuanta se invarte in jurul fetitelor inca de cand se nasc si, sa fim seriose, ne place sa fim feminine si sensibile, elegante, exact ceea ce transmite culoarea aceasta. Eu am optat, de data aceasta, pentru o bluza usor de asortat si purtat, roz pudrat, cu un guler delicios, ce se inchide la spate cu un nasture auriu, detaliul perfect. Fusta este una dintre preferatele mele pentru simplul fapt ca este extraordinar de comoda, materialul supraelastic nu imi ingreuneaza mersul sau urcatul in masina (sa nu imi spuneti ca nu ati purtat niciodata o fusta care nu va permitea sa ridicati piciorul nici macar pentru a urca o scara), iar balerinii sunt marea mea dragoste, i-am indragit din prima clipa in care i-am vazut. Trebuie sa marturisesc ca geana nu este a mea, ci a prietenei care a venit cu mine la sedinta foto. Am facut rapid schimb pentru ca a ei completa combinatia perfect. Si, apropo de asta, trebuie sa ii multumesc Adelinei (aka Panda, ati mai auzit de ea pe aici) pentru rabdarea de care a dat dovada si pentru ca m-a ajutat cu pozele. Daca sunteti pasionate de kpop, in special de trupa f(x), aruncati o geana si pe fan base-ul ei, functionlove.net .20140821_18241920140821_182726ootd3 Port:

Bluza: Atmosphere

Fusta: New Yorker

Pantofi: H&M

Geanta: Deichmann

Ceas: randombalerini h&mgeantaootd4

Machiajul pe care l-am purtat a fost unul simplu: am mers pe o nuanta deschisa pe toata pleaoapa si am evidentiat pliul cu un maro mediu, iar in coltul extern am amesecat un maro mai inchis, apoi am adaugat o linie grosuta de tus pentru a crea clasiciul cateyes. Am conturat usor pometii si i-am inrosit cu putin blush, iar pe buze am aplicat un lipbutter corai ce, in realitate, se vedea mai puternic.

20140821_18311420140821_184909
Sper ca v-a placut articolul de astazi, fetelor. Eu pot sa spun ca acum inteleg cat de greu le este fetelor cu bloguri de fashion, cel putin la inceput. Desi am avut alaturi de mine persoana potrivita, care m-a indrumat (vezi panda, iti fac reclama), mi-a fost greu sa imi coordonez si controlez postura. Daca ar fi sa va spuna prietena mea ceva, atunci ar fi faptul ca am evervat-o cand imi schimbam pozitia fix in momentul in care ea ma poza (rezultand fottografii in miscare si multe, multe imagini cu mine strambandu-ma…). Dar invatam, invatam, si data viitoare o sa fie mai bine (sper).

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , ,

17 gânduri despre „OOTD: Delightfully chaotic | Bluza roz pudrat&fusta neagra

  1. Lorena 26 August 2014 la 18:48 Reply

    Ce draguta esti! Imi place foarte mult postarea🙂

    • R. 26 August 2014 la 20:56 Reply

      Hei, multunesc frumos ♡

  2. Dee 2 Septembrie 2014 la 7:06 Reply

    Imi place mult tinuta ta!
    E fix pe gustul meu!🙂
    Pupici

    • R. 2 Septembrie 2014 la 18:43 Reply

      Multumesc mult!
      Kisses

  3. hearteumi 3 Septembrie 2014 la 10:49 Reply

    ar trebui sa ma platesti, nu vezi ce poze frumoase fac? :)) mersi ca m-ai lasat sa intru in modul ANTM, it was a first =))

    • R. 3 Septembrie 2014 la 17:18 Reply

      Eu multumesc, panda draga❤. Fac cinste

  4. […] ziua in care am mers si am facut pozele pentru OOTD am mancat fitosele bunute tare, cu topping de ciocolata. A fost o zi frumoasa […]

  5. Andra Kat 4 Septembrie 2014 la 17:27 Reply

    Tinuta e foarte draguta, geanta e adorabila!❤

    • R. 5 Septembrie 2014 la 12:18 Reply

      Multumesc! Si mie imi place foare mult gentuta, o sa i-o fur intr-o zi prietenei mele! :))
      Kisses

  6. Lorena 4 Septembrie 2014 la 18:59 Reply

    Ce draguta esti! Imi place foarte mult cum ai asociat toate piesele, ti se potriveste tinuta.
    Te pup!

    • R. 5 Septembrie 2014 la 12:17 Reply

      Multumesc mult! Asa este, aceasa este una din tinutele mele preferate!

  7. B-Andreia Daniela 5 Septembrie 2014 la 0:14 Reply

    au iesit pozele foarte bine…tinuta simpla si draguta..si tu esti o simpatica🙂 imi plac balerinii app😉

    http://deyutza87.blogspot.com/

    • R. 5 Septembrie 2014 la 12:14 Reply

      Ma bucur sa aud asta❤ Iti multumesc mult!
      Kisses

  8. Anca 9 Septembrie 2014 la 15:44 Reply

    Tinuta e foarte draguta🙂 Imi place machiajul delicat care ti se potriveste tare bine🙂

    • R. 9 Septembrie 2014 la 15:45 Reply

      Multumesc mult, draga mea!
      Kisses

  9. adebeibi 9 Octombrie 2014 la 21:40 Reply

    Ce draguta esti. Ti se foarte potriveste tinuta🙂

    • R. 10 Octombrie 2014 la 13:27 Reply

      Merci! Am purtat-o cu drag🙂

Lasă un răspuns

