Favoritele din ultima perioada

Martea e acceptabila. Miercurea e luuunga si obositoare. Joia este plictisitoare. Vinerea parca nu se mai scurge o data. Iar lunea… lunea este oribila. Eu imi incep ziua in stil frantuzesc. Aa, nu! Nu cu un croissant si cu o cafea buna, ci pregatindu-ma pentru un test. Voi sper ca pasiti in noua saptamana odihnite, savurand un ceva bun si citind postarea mea despre favoritele din ultima vreme. chestii 040Cele trei produse pe care le vedeti mai sus vi le-am mai prezentat. Demachiantul de la Bioten a primit un review aici, iar crema de la Garnier aici.CC-creamul Elmiplant urmeaza sa primeasca (cred, sper) si el cat de curand (cred, sper, din nou). Pana atunci, va anunt ca este un produs bun, care uniformizeaza nuanta pielii si arata foarte, foarte natural..

chestii 043

Drept sa va spun, nu ma asteptam sa imi placa atat de tare crema de dus de la Nivea, dar m-a impresionat placut prin faptul ca (varianta aceasta, ce miroase a fructul stea, cel putin) miroase placut, fresh si hidrateaza foarte bine, lucru de care eu am fost foarte incantata pentru ca… sunt o mare lenesa si prea rar imi fac timp pentru a aplica lotiunea de corp.

Sunt absolut sigura ca daca Raiul ar avea un miros, atunci sigur acesta ar fi al cremei de dus cu cafea de la Yves Rocher. Nu cred ca mai e nevoie de prezentari, sunt sigura ca toata lumea a auzit despre produsul acesta fantastic. Iar cine nu l-a incercat, ar trebui sa remedieze repede situatia!!chestii 037

La capitolul „parfumuri”, unul din preferatele mele all time este, cu siguranta, Infinite moment de la Avon. Este puternic, putin masculin si se intelege bine cu pH-ul pielii mele.

Tot de la Avon este si Outspoken Fresh by Fergie, care, spre deosebire de cel anterior mentinonat, este mai feminin, floral si delicat… ca o fusta din voal, daca mi se permite comparatia :)).

chestii 035Corectorul Wake me up de la Rimmel London ma face sa arat de parca as fi dormit in fiecare noapte 8-9 ore, chiar si atunci cand nu se intampla :)). Nu are o acoperire mare, as zice mica spre medie, dar lumineaza superb zona de sub ochi.

Lip butter-urile de la Astor sunt ceva fabuloso-miraculos. Nuanta pe care eu o folosesc aproape zilnic este 002 Loved up, un nude cu sclipiri auri. Superb dom’le, ce sa o mai lungim atat. Recomand, recomand, recomand.
chestii 034Am realizat ca nu am inclus niciodata paleta Storm in postarea cu favorite, desi este paleta mea preferata. I-am facut un review mai detaliat aici

chestii 030.

Si nu puteam sa uit de clestisorul de gene de la Avon. Ce-i drept, nu pot sa il compar cu un altul, caci el e primul :)). Dar onduleaza genele, deci presupun ca face ce trebuie, nu? Oh, si imi imblanzeste genele de la ochiul drept (care aparent ma urasc).

Lana del Rey este, indiscutabil, cantareata mea preferata. In ultimul timp am avut o mica obsesie pentru Chelsea Hotel No. 2, o melodie ce ma inspira si ma rascoleste. O iubesc in continuu de la Paste pana in ziua de azi si nu imi pot imagina viata fara ea.

Well, dragile mele, cam asta a fost. Am pregatite niste proiectele DIY, dar nu stiu cat de bine or sa iasa postarile, pentru ca m-a cam ocolit talentul de craftuit si de explicat ce am semi-craftuit.Va doresc o saptamana fabuloasa!

Kisses,

large (5)

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Favoritele din ultima perioada

  1. beautyandthecat 20 Mai 2014 la 21:51 Reply

    Hey! Azi ți-am descoperit blogul și mi se pare foarte drăguț!
    Îmi place și mie Lana Del Rey.

    • R. 21 Mai 2014 la 8:23 Reply

      Bun venit, atunci :)!!
      Ma bucur ca iti place blogul si Lana, hehe. Te mai astept pe aici :)/
      Kisses, R

Lasă un răspuns

