Tag #1

Scriam pe pagina de facebook ca pregatesc un tag. Il tot pregatesc de miercuri cu speranta de a-l posta joi (joia trecuta, adica) cand a fost ziua mea. Din pacate, am avut o saptamana aglomerata si cea care tocmai a inceput nu se lasa mai prejos. Ma tem ca o sa ne mai citim tocmai in weekend, dar daca o sa am timp o sa scriu un articol si joi. Vedem.

Pana atunci va las un tag gasit pe net (am uitat blogul, imi pare rau 😦 ) in speranta ca asa o sa reusim sa ne cunoastem mai bine.

1. Is your hair naturally curly or straight?

Umn. Drept? Nu e chiar drept, am varfurile ondulate. Da’ doar varfurile, ca sa-mi ajunga!

2. Do you dye it yourself or go to a salon?

Niciuna. Daca o sa ma vopsesc vreodata, o sa astept sa-mi dea firele albe. Imi place culoarea parului meu prea mult ca sa o schimb.

3. Do you wear the same style everyday, or do you change it?

Din pacate, si sa vreau sa imi fac cine stie ce la par n-as avea timp. De obicei il mai impletesc inainte de nani si se mai aseaza intr-un fel. In rest, sta cumintel in coada ca sa nu-mi dea toaaata ziua batai de cap. Ar trebui sa precizez acum ca am parul destul de… mda, foarte lung. Cam pana la solduri.

4. Do you do your own mani/pedi or go to a salon?

Acasica. Nu vad sensul sa mergi toata ziua buna ziua la salon daca esti capabila sa faci si singura unele chestii. Si daca nu esti, inveti.
Povestioara: am avut acum un an si ceva (pana sa descopar eu cu adevarat cum sta treaba cu fardurile) un eveniment si am zis sa ma duc si eu la salon sa ma fac misto: unghii, par, moaca si ochi. Meniu complet. Am fost la un salon pentru unghii si mi-a placut rezultatul (haha, un french simplu) dar m-a deranjat faptul ca intr-un salon cu pretentii se folosesc oje de 3 lei. Serios, nene, Orkide?! Adica, nu asteptam OPI, dar nici asta…
Am mers la urmatorul salon unde trebuia sa imi fac restul chestiilor. Imi pune tanti paru pe bigudiuri, ma baga la chestia aia mare si rotunda care vuruie. Okaaaay. Mi-a scos bigudiurile, mi-a prins parul la spate (nu precizez ca nu il facuse asa cum o rugasem eu, dar era acceptabil) si a trecut la machiaj. Nu mai stiu exact cu ce fdt m-a dat pe fata, dar tin minte ca a aratat decent, atat el cat si blush-ul. A trecut femeia la ochi. Aici e groaznica treaba: am fost machiata cu buretei. Cu doua culori, mov si argintiu (nu am fost intrebata cum vreau sa fiu machiata sau ce culori vreau-venisem de acasa cu o poza). Stiti pana unde a mers tanti aia cu fardurile? Pana sub spranceana. ambele. Practic, 3 sferuri din ochi era mov si un sfert gri. I-am cerut, cand a terminat, sa faca chestia aia mai putin stridenta, pentru ca era prea de tot sideful ala din farduri. Deci da. La sfarsitul evenimentului, fardurile se cam dusesera, erau stranse in pliu si mi-au zburat toate agrafele din par dupa 2 ore si a trebuit sa mi-l aranjez singura in baie. Minunat. Acum un an fara 5 zile am mai avut un eveniment si am zis ca fac totul singura (sau aproape singura). Au venit doua prietene la mine: una din ele m-a ajutat cu indreptatul parului si cealalta m-a dat cu tus dupa ce m-am machiat eu singura, frumusel, cu pensulici, pentru ca imi era frica ca o sa stric totul cu mana mea care tremura. Mi-am dat singurica cu rosu pe gherute si aia a fost. Am iesit ieftin si mi-a placut super mult, plus ca a rezistat.

5. How often do you change your nail polish?

Depinde. In timpul scolii aleg sa folosesc oje mai rezistente, ca sa imi ramana cam o saptamana pe unghiute. In vacante (sau daca am timp) imi schimb oja cam de 2-3 ori pe saptamana 😀

6. Do you polish your toes in the winter or just the summer?

Doar vara. Acum ceva timp obisnuiam sa mi le fac si iarna. Foarte des, mai des decat pe cele de la maini. De ce, nu stiu.

7. How long does it take for you to put on makeup?

Depinde, din nou. Pentru varianta basic, de zi cu zi, cam 5-10 minute (bb cream/fdt + blush + rimel + ruj). Daca merg undeva, timpul variaza de la o jumatate de o ora la una intreaga. Imi ia mai mult atunci cand vreau sa incerc ceva nou, cu mai multe culori si alea alea.

8. What do you do first? Face or eyes?

Fata, partial. Mai intai bb cream/ fdt + corector si apoi ochii. Ultimul e blush-ul.

9. Do you collect makeup or just buy what you need when you need it?

Umn, intre? Am o mare obsesie pentru paletute, in special pentru cele cu culori neutre si VREAU. Acum, nu cred ca pot sa zic ca fac o colectie daca am mai multe rujuri, creioane si rimeluri, nu? Adica… uhmn. Intelegeti ce vreau sa zic :))
10. Do you do a full face of makeup everyday?

Ah, intrebarea asta ma face confuza. Daca prin „full face of makeup” se intelege bb cream/fdt, rimel, blush si ruj/gloss, atunci da :))

11. Do you wear makeup when you’re home alone or with family?

Nu, de ce as face asta? Uneori mai experimentez, dar de oicei ma machiez la un singur ochi si ma mai sterg seara (haha, am mers pana la o vecina intr-o zi deasta si nu stiam de ce se uita ciudat la mine)

12. Will you leave the house without makeup?

Da, normal.

13. How many high-end products do you have?

Nu se potriveste cu numele blogului, asa-i? Poate singurul produs care poate fi considerat „high-end” si pe care il detin este EDP Miss Dior Cherie

14. Do you plan your OOTD every night or decide when you’re getting dressed?

Haha, ar trebui sa o fac, dar nu. Avand in vedere ca la scoala avem uniforma, trebuie sa imi aleg doar o bluza si ma descurc dimineata.

14. Left handed or right handed?

Right.

15. How tall are you?

1.80 (de unde si porecla de.. girafioara)

16. Do you speak any foreign languages?

Yep. Engleza, franceza si ceva italiana(pe care chiar o vorbeam bine acum vreo 2 ani, dar acum am mai uitat)

17. Do you keep a list of products to try as you see other posts?

Tin liste mintale, am incredere in mine. Cu toate ca gresesc, pentru ca de multe ori uit…

18. How did you come up with your blog name?

Simplu. M-am gandit despre ce o sa scriu: beauty. Ideea cu bargains era veche 😀

19. What’s your favorite color?

Nu am o culoare preferata, nu tocmai. Pot sa spun doar ca urasc galbenul si imi place sa port alb 😀

20. Do you swear?

Cine nu o face? Am si eu momentele mele.

Le taguiesc mai departe pe urmatoarele pretty ladies:

Miu Miu

Anda

Aurora

Deena

Joice

Iguanitza

Koko

Aaa a inceput sa mi se blocheze rabla si nu mai pot une nume si linkuri fara sa-mi rup enspe mii de fire de par din cap, asa ca va taguiesc pe toate . Sa nu prind pe cinevare care a citit si are blog ca nu l-a facut. Am zis!

Kisses,

large (5)

 

Tag-uri:

6 gânduri despre „Tag #1

  1. iguanitza 22 octombrie 2013 la 12:49 Reply

    thanks for the tag 🙂 o sa il fac zilele astea 🙂

    • R. 22 octombrie 2013 la 17:23 Reply

      Nu ai pentru ce, abia astept sa il citesc 🙂
      Kisses, R

  2. Special Koko 24 octombrie 2013 la 0:04 Reply

    Will do, multumesc:*

    • R. 24 octombrie 2013 la 5:49 Reply

      Nu ai pentru ce, abia astept sa iti citesc raspunsurile :*

  3. Descude 24 octombrie 2013 la 9:07 Reply

    Hei,ce blog dragut ai:)
    Pupici

    • R. 24 octombrie 2013 la 14:49 Reply

      Multumesc frumos!
      Kisses, R.

Lasă un comentariu