Random

Nu ma pricep la desen, nu sunt capabila sa trag linii drepte sau sa aplic culoarea uniform. Intotdeauna mi-am dorit sa pot. Sa pot sa desenez mai bine, sa nu las mereu dungi inestetice cu creioanele colorate si mereu ma gandeam: „cand o sa ma fac mai mare, nu o sa mai gresesc”. M-am facut mai mare si am realizat ca am avut dreptate. Nu, inca nu stiu sa colorez pe hartie.  Dar stiu sa colorez pe pleoape, pe fata.

Sunt o persoana galagioasa: vorbesc mereu si rad si aberez si enervez oamenii, dar de cate ori vorbesc cu adevarat? Imi pun des intrebarea aceasta. Vorbesc cu adevarat persoanelor de langa mine rare ori. Rare ori ma expun pe MINE si prefer sa port o masca (haha, nu o masca de fond de ten!). Prefer sa par de neatins, increzatoare, dura cand eu, de fapt, sunt inversul. Atunci, esti falsa! Da, probabil sunt falsa. Pot numara pe degetele de la o mana persoanele care ma cunosc cu adevarat si am, uneori, si in privinta lor indoieli.

Ma exprim prin machiaj. Printr-un gloss sau printr-un ruj rosu, printr-un look „fumat” sau printr-o simpla linie de tus. Colorat, natural, nebunesc sau freh… Ce inseamna pentru mine makeup-ul? Inseamna arta. Inseamna, poate, singura arta de care sunt capabila. Este modalitatea de a-mi transmite sentimentele, de a vorbi celor din jur cu adevarat.

Am fost intrebata de ce fac asta. De ce nu imi pastrez chipul „curat” si de ce recurg la artificii. De ce? Pentru ca artificiile imi dau mie incredere in sine. Artificiile ma fac sa imi dau seama ca sunt buna la ceva in zilele cand totul merge prost.

Nu vreau sa va fac sa credeti ca eu nu ies nemachiata din casa sau ca recurg la farduri atunci cand merg la liceu. Nu. Imi place de mine naturala si in timpul anului scolar rimelul, blush-ul si bb cream-ul/fondul de ten fac fata cu brio cerintelor mele. Dar sunt week-endurile, sunt vacantele cand vreau a ies dinmonotonie. Cand vreau sa ma simt extraordinara si cand vreau sa ma transform.

Nu stiu care este scopul acestui articol, probabil am citit prea multe in perioada aceasta cu ocazia scolii de beauty de la L’oreal. Am simtit nevoia sa palavragesc, sa spun ce am pe inima aici, unde cei care viziteaza blog-ul ma inteleg. Unde stiu ca nu o sa fiu criticata pentru alegerile mele.

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

4 gânduri despre „Random

  1. Joice 12 Octombrie 2013 la 21:37 Reply

    Eu te inteleg perfect🙂 Pe mine au inceput sa ma atraga machiajele abia dupa ce am terminat liceul, dar de atunci simt mereu nevoia sa incerc ceva nou cand ma machiez. E felul meu de a imi exprima starea de spirit din ziua respectiva. Dar totodata am reusit sa nu devin dependenta de cosmetice, si am zile cand pur si simplu n-am chef and that’s ok🙂

    • R. 13 Octombrie 2013 la 9:35 Reply

      Oh, thank you!
      Este placut sa vezi ca sunt persoane care inteleg.
      Kisses, R.

  2. Miu Miu 13 Octombrie 2013 la 21:42 Reply

    Extraordinar, astia de te intreaba de ce nu renunti la artificii sunt niste adormiti in conceptiile alea vechi ca vai de ce iti pui tu machiaj pe fata. Lasa-i in pace si fa ce ti place tie, scumpa.

    Pup

    • R. 14 Octombrie 2013 la 6:54 Reply

      Multumesc! Frumos spus :)).
      Kisses, R.

Lasă un răspuns

