A mai trecut un an…| #3yearsofb&bbyr

Mi se pare incredibil ca au trecut 3 ani de cand am postat prima data pe blog. 3 ani plini, 3 ani cu schimbari, 3 ani in care am evoluat si am crescut- si eu, si blogul. Am scris de fiecare data cu drag si am preferat sa nu o fac in zilele cand nu am avut chef, nu m-am simtit bine… nu vreau sa transmit altceva decat o stare de bine aici. Si, chiar daca in ultima vreme nu am publicat niciun articol din ratiuni de timp si de o stare generala care nu este propice scrisului, nu puteam sa las sa treaca aceasta zi neobservata.

Mi-am inceput foarte frumos ziua si stiu deja ca o sa o si termen la superlativ, alaturi de prietenii mei dragi. Sarbatoresc, in fine, asa cum trebuie aceasta zi atat de speciala. Pe 22 septembrie 2013 tocmai incepusem clasa a 10-a, pasiunea mea pentru cosmetice era din ce in ce mai mare, in fiecare dimineata, ininte sa ma apuc de teme, citeam articolele noi din blogosfera de beauty si urmatorul pas, pentru mine, a fost sa incep sa scriu si eu despre acest subiect. Acum ma pregatesc sa incep facultatea, pasiunea pentru cosmetice este inca vie (ma indoiesc ca va trece vreodata) si nu regret decizia pe care am luat-o. Sunt mandra de blog si am planuri frumoase cu si pentru el, planuri pe care sper ca, la un moment dat, voi fi suficient de disciplinata pentru a le duce la bun sfarsit.

Pana atunci, nu pot face altceva decat sa iti multumesc tie, draga cititoare, pentru ca iti aloci putin din timul tau pentru a ma citi. Sper ca in acesti 3 ani sa te fi ajutat cu ceva, sa te fi amuzat, sa te fi facut sa dai click cu placere pe articolele mele.

 

–xo, Ramona

Tag-uri:

2 gânduri despre „A mai trecut un an…| #3yearsofb&bbyr

  1. MMara 22 Septembrie 2016 la 17:14 Reply

    La multi ani vouă! La mai multă inspirație, la mai multa bună dispoziție și putere de muncă. Să te distrezi! Pupici 😘

    • Ramona 23 Septembrie 2016 la 22:18 Reply

      Multumesc mutl, draga mea! Te pup!

Lasă un răspuns

