TAG: Cateva lucruri despre mine

DSC_8785

N-am mai facut de muuult timp un tag si parca imi era dor. Imi place sa completez lepse, dar si sa le citesc pe la alte fete cucuiete. Acest gen de articol te face sa formezi o oarecare lagtura cu persoana din spatele blogului, gasesti lucruri in comun si, per total, se leaga o prietenie virtuala. Eu am fost tag-uita de draga de Iulia, careia ii multumesc mult- atat pentru leapsa, cat si pentru sustinere.

1. Ce nu vă lipseşte din frigider niciodată?

Azi am dat competentele orale la engleza si prima intrebare era foarte asemanatoare- fara ce aliment nu pot sa traiesc. Raspunsul este acelasi: branza. Imi place foarte tare, de la clasica noastra branza de oaie si pana la parmezan si gorgonzola. De asemenea, nu ne lipsesc ouale, laptele, untul si… ma rog, mancarea in general.

2. Ce consideraţi sănătos din ce aţi menţionat la punctul 1?

Tot? :))

3. Care vă sunt cosmeticele/parfumurile preferate?

Parfumurile care imi plac mult sunt Burberry Brit Rythm si Marc Jacobs Daisy&Honey. La cosmetice… e luna povestea. Ca fond de ten, imi place mult Colorstay, concealer-ul preferat este Maybelline Age Rewind, la rujuri povestea e lunga si intortocheata, daca vreti sa le vedeti pe toate in actiune, uitati aici colectia mea de rujuri. La capiolul farduri, Sleek Storm (review cu swatch-uri aici) si UD Naked imi fac viata foarte fericita.

27ff4f0e60b9da1ec9c42ea36384fe6d

4. Cine face în casa voastră cea mai multă curăţenie şi cine nu o păstrează?

Curatenia o face mama. Socant, nu? Dezordinea… cred ca eu, in special in perioada aceasta cand pe fiecare suprafata plata din camera mea sunt carti si caiete. Si oje.

5. Ce urâţi să faceţi într-o zi de sâmbătă?

Nu cred ca e vorba doar de ziua de sambata, sunt lucruri pe care sunt nevoita sa le fac si care nu mi-ar face placere in nicio alta zi. In timpul scolii, evitam sa lucrez mult sambata, aceasta zi fiind dedicata relaxarii. Asta pana in sptembrie 2015, cand nu am mai avut o zi dedicata relaxarii :))

6. Ce vă face fericiţi în viaţă de zi cu zi?

Familia si prietenii, mirosul de ploaie, inghetata si ciocolata, comentariile de pe blog, reducerile, ojele colorate, pozele cu animalute-fericirea deriva din lucruri mici.

d13e2e1b8c9810e9f79339c7774b96bd

7. Ce fel de oameni preferaţi să aveţi lângă voi?

In ultimii ani, graul s-a separat de neghina, ca sa citez dintr-un mare filosof. Nu ca ma consider eu superioara, dar oamenii care trebuiau sa ramana langa mine au ramas, iar cei cu care nu eram pe aceeasi lungime de unda, to say the least, si-au facut iesirea din scena. Am spus-o intotdeauna si tin sa repet: o sa fiu mereu recunoscatoare oamenilor care, la un moment dat, mi-au fost aproape si pe care i-am numit prieteni. Oricum, viata ne schimba si fiecare o ia pe drumul care il va duce la destinatia aleasa, iar aceasta nu coincide mereu cu a apropiatilor nostri, deci este normal ca unele legaturi sa se rupa in timp.

8. Care este primul lucru pe care îl faceţi când vă treziţi dimineaţă?

Ma spal pe fata, altfel simt ca dorm in continuare.

9. Cât de mult timp liber v-aţi dori să aveţi disponibil pentru voi?

Mai mult decat am acum, cu siguranta.

10. Care sunt principiile voastre pentru o viaţă mai faină?

Cu trimitere la punctul 7, au iesit la iveala niste barfe si niste rautati in ultimele cateva luni la care nu m-as fi asteptat si care m-au intristat foarte tare. Am plans, m-am consumat, m-am intrebat cu ce am gresit eu atat de grav unor oameni si mi-am varsat amarul pe Pinterest si Tumblr. Kill them with kindess ajuta foarte mult, sa stii, si acesta este principiul pe care merg eu- nu ma mai consum pentru nimicuri, tin capul sus si zambesc. Ma bucur de lucrurile frumoase care mi se intampla si nu ma gandesc la cele mai putin fericite.

1d19cc5d77d6ebf8a5e0042be1103020

Daca ai blog, te rog sa preiei si tu acest tag! Daca nu, astept cu nerabdare raspunsurile tale in sectiunea dedicata comentariilor. Hai sa ne cunoastem mai bine!

Hope you are well, folks!

–xo, Ramona

Tag-uri:

6 gânduri despre „TAG: Cateva lucruri despre mine

  1. iuliascorner 29 Iunie 2016 la 12:16 Reply

    Mi-a placut mult ce am citit, mai ales ce ai scris la punctul 10! Si chiar ma bucur ca ti-a facut placere sa completezi leapsa🙂.Te pup, cu drag si bafta :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 29 Iunie 2016 la 12:20 Reply

      Iti multumesc mult, mult, mult din nou, Iulia!! Te imbratisez!

  2. MMara 29 Iunie 2016 la 12:48 Reply

    În răspunsurile de la nr. 7 și 10 ai pus punctul pe I. Ai perfectă dreptate dar știi cum? Nu pune la suflet și exact cum spuneai tu, ține capul sus și totul va fi bine! Hugs

    • R. 29 Iunie 2016 la 19:59 Reply

      Multumesc mult, Mara! Asta este cel mai important… pana la urma: Cine sunt eu in fata mea?
      Te pup!

  3. Ioana Alexe 29 Iunie 2016 la 22:46 Reply

    Hei! Vreau și eu tag-ul ăsta, dar cred că mă vei înțelege când voi spune că-l fac după bac, mai ales că eu sunt la profil MI :))

    • R. 30 Iunie 2016 la 10:58 Reply

      Haha, cineva care imi intelege suferinta! Eu sunt filo-bilingv, dar nu e cu nimic mai usor. Mult succes cu ‘balaureatul’ si abia astept sa iti citesc raspunsurile!

Lasă un răspuns

