Gradiuation day | #absolventa

capture-20160613-162755.png

Tocmai am primit pozele de la absolvire si amintirile au inceput sa curga, am un gol in stomac si nu imi vine sa cred ca a trecut o saptamana. O saptamana de cand am absolvit, de cand am cantat Gaudeamus Igitur si Time to say goodbye. O saptamana in care am avut in permanenta senzatia ca sunt intr-un weekend prelungit, ca maine ma duc la scoala si ca trebuie sa imi fac tema la franceza. A fost o absolvire fastuoasa, totul a fost la superlativ- nici nu se poate altfel, caci vorbim despre B.P. Hasdeu, unul dintre cele mai bune licee din tara si cel mai titrat liceu buzoian.

Cand am intrat in Hasdeu, in 2012, acesta ocupa locul 4 pe tara. In 2013, era pe locul 2. Anul acesta, directorul ne-a informat ca avem un super scor al olimpicilor si ca soarta liceului este in mainile noastre: noi il putem aduce pe locul 1. A fost o adevarata onoare sa invat intr-un asemenea colegiu de prestigiu, de unde au absolvit nume mari. Nu am fost lasati niciodata sa uitam asta- ca trebuie sa ne ridicam la un anumit standard, ca lumea trebuie sa ne cunoasca ca fiind cei mai buni chiar si dupa incheierea liceului. Aici nu am invatat numai ce inseamna performanta, aici am invatat ce inseamna stresul, oboseala si munca, iar asta sunt sigura ca imi va folosi mai departe. Daca uni sunt luati prin surprindere in facultate de volumul mare de informatii de asimilat, noua ni s-a spus ca vom fi pregatiti, caci stim deja ce inseamna sa dormi 3 ore pe noapte si sa inveti pana in punctul in care nu mai stii cum te cheama.

DSC_855913341985_1002585149849308_447240758_n

Revenind la absolvire, am fost intreaga zi coplesita de emotii. Am plans- am plans mult cand a venit profa’ de engleza in clasa si ne-a vorbit, cand una din colege a tinut un discurs superb, dar nu de tristete. Nu, era un amestec ciudat de nostalgie si fericire si da, poate si putina tristete. Am incheiat, cum s-ar zice, cel mai usor capitol al existentei noastre. Sunt complet sigura ca experienta liceului a fost, atat pentru mine, cat si pentru colegii mei, cu mult mai buna decat oricare dintre noi si-ar fi imaginat. Am cunoscut, aici, persoane de-a dreptul exceptionale, oameni foarte, foarte inteligenti si am legat prietenii superbe.

13348949_1189690251082847_1645066978_n13342309_1278061505556755_288209681_n13390965_1002585799849243_1745841256_n Festivitatea care s-a tinut in curtea interioara a liceului m-a lasat speechless: a debutat cu ‘Still loving you’, interpretata de una dintre cele mai talentate eleve ale Hasdeului, s-a continuat cu diplome, cu discursuri emotionante, iar momentul in care una dintre absolvente a cantat ‘Forever Young’ ne-a ridicat pe toti in picioare, ne-a coplesit de-a dreptul. Juramantul hasdeianului ne-a reamintit ca nu trebuie sa ne pierdem in multime.  Momentul culminant a fost, evident, cel in care am fost declarati absolventi. Eram pe alta lume, eram blocata si nu stiam ce se intampla cu mine. Colegele plangeau, ne imbratisam; mi-au dat lacrimile intr-un singur moment, acela in care mi-am imbratisat colega de banca- au trecut repede insa, mi se golise rezervorul.

DSC_8628DSC_8814capture-20160613-162842.pnganigifDSC_8897

A fost de-a dreptul magic, emotionant si debusolant, o zi pe care nu o voi uita niciodata.

 

–xo’s from a very nostalgic Ramona

Tag-uri:, ,

2 gânduri despre „Gradiuation day | #absolventa

  1. iuliascorner 18 Iunie 2016 la 12:10 Reply

    Felicitari pentru absolvire si bafta multa de acum incolo! Pentru mine perioada liceului a fost o parte importanta si frumoasa din viata, locul unde s-au legat adevarate prietenii, care sunt la fel de puternice si azi. Te pup :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 18 Iunie 2016 la 18:27 Reply

      Multumesc din suflet, Iulia! Te pup

Lasă un răspuns

