Life lately & my amazing party

Buna! Ce mai faci? Eu sunt bine, multumesc. Da, sunt bine- nu s-a intamplat nicio tragedie care sa ma tina departe de blog. Ci, asa cum imi place sa spun, life happened. In ultimele 2 luni jumate am facut multe… sau, ma rog, asa zic eu. O sa iti povestesc, in cele ce urmeaza, cam care a fost viata mea si, ghici ce, spre finalul articolului avem niste poze superbe.

Din 22 februarie:

  • am scris vreo doua articole care au ramas schite;
  • am simulat BAC-ul (super experienta, ABIA ASTEPT sa o repet in doua luni- simte-mi sarcasmul, te rog) si nu a iesit rau deloc;
  • am spus in fiecare saptamana ca vreau sa ma culc si sa ma trezesc in luna august;
  • am facut multe planuri pentru viitor- pentru facultate, pentru cazare (with 2 of my best friends❤ ), pentru care mall e mai aproape (aghm fix in drumul spre facultate am un Marinnaud aghm), pentru unul/doua city escape-uri, pentru teatru si opera;
  • n-am prea dormit;
  • m-am cam rupt de mediul online, am tinut legatura doar cu Youtube-ul si cu aplicatia de chat de la Facebook;
  • am invatat, am tradus, am consumat multe pixuri (ma gandeam sa le includ in empties- uri :)) );
  • de cand am vorbit ultima data mi-am marit colectia de cosmetice… vreo 5 oje, 4 rujuri…
  • am tinut in sfarsit PETRECEREA- da, acea petrecere pe care am mai speculat-o. Despre ea iti vorbesc in cele ce urmeaza.

***

Stiam deja locatia. Atat. Lista cu invitati a fost facuta si desfacuta, am ajuns de la vreo 20 la cam 30, in total. Am vrut sa organizez cat de mult pot singura petrecerea, dar am avut si ajutoare foarte pricepute. Muzica am selectat-o, cautat-o si descarcat-o singura: am avut doua playlist-uri (unul pentru dansat, unul pentru pauze) care au rulat pe laptop-ul prietenei mele. Nu am vrut DJ, nu a fost o petrecere mare, in fond, si mi se parea o cheltuiala prea mare in conditiile acestea, cu toate ca mi-ar fi usurat mult munca (am petrecut multe ore cautand melodiile potrivite, apoi descarcandu-le si, in final, aranjandu-le- crede-ma, nu e usor sa asezi fiecare melodie la locul potrivit, mai ales atunci cand depasesc bine suta). Ca tot iti spuneam despre ajutoarele mele, ele s-au ocupat de… aranjarea la mese. Suna pretentios, asa spuneam si eu, si o sa sune si mai pretentios cand o sa iti spun ca au facut cartonase cu nume (ca la nunta) la o firma specializata. Si au mai facut ceva- un ceva absolut extraordinar- despre care iti povestesc putin mai jos.

181A8980-Edit.jpg181A9022-Edit

Machiajul am stiut inca de la inceput ca il vreau cu auriu si maro, mi se pare ca ma avantajeaza cel mai bine. Inca nu eram decisa exact cum vreau sa arate atunci cand am vazut tutorialul acesta al lui Nikkie, care m-a inspirat. Am facut chiar in seara aceea o proba sa vad cum iese, sa vad cam ce culori din colectia mea corespund si sa imi fixez schimbarile. Okay, aveam o vaga idee cum or sa iasa ochii, dar buzele? Ruj rosu sau nude? Ce crezi ca am facut? Intr-o zi cu soare am facut tot machiajul: ochi + fata si l-am probat cu ambele rujuri, pana ce am ramas la nude. Imi pare rau ca nu se  vede bine in poze din cauza ochelarilor, el a fost mult mai intens. Ca o idee, iata o lista a produselor folosite:

Ochi:

-Baza Radiant

-Urban Decay Naked 1 (Naked, Buck, Half Baked, Dark Horse, Virgin)

-essence quad ‘To die for’ (maroul mat)- review

-Sleek Storm (negru)- review

-Maybelline Lash Sensational

Fata:

-Fond de ten Revlon Colorstay

-Concealer Maybelline Age Rewind

 -e.l.f. Contouring Blush & Bronzing Cream in St. Lucia

-Pudra essence all about matt! (sub ochi si peste bronzer&blush)- review

 -Pudra Max Factor Creme Puff (zona T)

 -Fardul essence in Cappuccino, please! pe post de iluminator- review

Buze:

 -Creion de buze essence in 11. In the nude- review

 -Ruj Kiko Gossamer Emotion in 101. Natural Rose

-Creion Avon Supershock in Flash (in centrul buzelor)

Unghii:

 -Baza essence 24/7 nail base

-Kiko Nail Lacquer in 480. Pearly Brass

Acestea au fost produsele folosite. Nu as vrea sa ma intind prea mult, asa ca nu o sa povestesc tot acum cum am realizat machiajul. Daca vrei sa stii, spune-mi, te rog, si o sa revin cu explicatiile.

181A9064-Edit181A9078181A9057-Edit

Despre rochie nu o sa iti povestec, e o istorie lunga si usor plictisitoare. Pantofii sunt capitolul  cel mai amuzant al vietii mele- not. Am probat si am reprobat in Benvenutti, in Carmens (eram cat pe ce sa imi cumpar unii cu toc de 10 cm, dar mi-am revenit la timp- m-as fi apropiat periculos de mult de 2m): eu voiam stiletto nude. Nu a fost sa fie, am alergat prin ploaie degeaba. Pana la urma, i-am gasit pe acestia in Deichmann si m-am indragostit de culoare iremediabil, ceea ce a insemnat ca a trebuit sa imi cumpar alte accesorii: bratara este din Orsay, iar cerceii sunt Swarovski.

181A9241.jpg

Prietenele mele minunate, despre care va spuneam si mai sus, au pregatit cateva momente superbe (ETAPELE 1,2,3 si 4): au tinut doua discursuri foarte emotionante si i-au invitat pe doi dintre prietenii nostri sa dea tonul perecerii asa cum se cuvine: cu binecuvantarea lui Dumnezeu (iti spun, au niste voci de ingeri!).

Si, de aici, totul a curs foarte frumos. Ne-am disrat, am dansat, am cantat pana dimineata. Per total, eu am fost nespus de stresata si emotionata, nici nu mai stiam ce se intampla in jurul meu si cred ca mai mult ma bucur acum de petrecere decat atunci, cand am simtit ca totul a trecut extraordinar de repede.

Pentru pozele superbe trebuie sa ii multumesc lui Sorin Bajenaru, daca sunteti din Buzau sunt sigura ca ati auzit de dumnealui. Eu cred ca este alegerea potrivita pentru orice petrecere, caci este un adevarat profesionist.

Cam atat pentru acum. Nu uita, daca vrei detalii despre unul dintre produsele mentionate, spune-mi!

–xo, Ramona

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

5 gânduri despre „Life lately & my amazing party

  1. Ceoaca Alina Elena 8 Mai 2016 la 20:56 Reply

    Deci. …ținută este wow❤ îmi plac pantofii la nebunie🙂 am ceva de genu dar nude🙂 apar în multe articole gen ootd pe blogul meu.
    Succes la BAC ❤
    http://www.alinapink.ro

    • R. 9 Mai 2016 la 17:33 Reply

      Multumesc mult, Alina! Te pup!

  2. iuliascorner 12 Mai 2016 la 22:22 Reply

    Ma bucur sa te „vad” din nou pe aici :)!Chiar am vazut pozele la tine pe FB, si imi spuneam (in gand) ca sunt superbe!Imi place tinuta aleasa, accentele de culoare, machiajul, parul, tot🙂.Ma bucur ca a iesit tot cum ti-ai dorit.Te pup :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 13 Mai 2016 la 15:54 Reply

      Iti multumesc din tot sufletul, Iulia! Te imbratisez cu drag!❤

  3. iuliascorner 12 Mai 2016 la 22:23 Reply

    PS: Umbrela e foarte tare :)!

Lasă un răspuns

