Tag: Zana frumusetii

N-am mai facut de muuult un tag, iar pe acesta il aveam in vizor de ceva vreme- de un an, posibil. Dar am uitat de el. Soc socant, da. Un lucru de care nu am uitat este reteta de cookies, despre care v-am spus pe pagina de Facebook. Maine prestez fursecuri alaturi de un ajutor de bucatar foarte simpatic, de 6 ani. Or sa fie cookies with a twist, sa speram ca-mi si iese planul.

1. Zana ta buna zice ca poti sa incerci un produs care ti-a starnit interesul, dar e cam scump pentru bugetul tau. Ce alegi?

tomfordholiday2014sursa

Ma amuza intrebarea asta. As putea sa scriu zece articole numai despre produse scumpe care mi-au starnit interesul. Oricum, prima treaba care mi-a venit in minte este rujul de la Tom Ford. Rujurile lor, ma rog, pe care toata lumea le preaslaveste de parca ar fi Dumnezeu Tatal. Care-i treaba?

2. Zana ta buna iti ofera gratuit un produs de lux pentru tot restul vietii tale. Ce alegi?

As alege un produs de skin care foarte bun. Atunci cand vine vorba de machiaj, e intotdeauna fun sa experimentezi ceva nou, dar in ceea ce priveste ingrijirea tenului, e bine sa ramai fidela produselor care iti fac bine. Merg pe treaba aia faimoasa de la Sunday Riley, Luna, uleiul/serumul albastru care a innebunit pe toata lumea.

3. Care sunt cele 3 dorinte ale tale pentru zana buna? Ce produse miraculoase iti doresti? Ex.: bronz fals permanent

N-as vrea un bronz fals permanent, as vrea unul adevarat. Anyway. Vreau o crema miraculoasa care sa ma scape din prima si 4ever de parul nedorit de pe corp (nu-mi spuneti de IPL, nu e nici din prima, si nici ideea in sine nu imi place). Ar fi bun si un clenser care sa te scape automat de monstruleti si o oja care sa se usuce imediat dupa ce ai terminat sa o aplici, ca sa nu imi mai stric mereu manichiura.

4. Zana iti ofera £ 100 sa cheltui azi pe produse cosmetice. Ce iti cumperi?

urban-decay-naked-3-31sursa

Cat vine 100 de £? Cam 600 de lei, nu? Let the fun begin! As da banii pe Naked 3, un ruj de la MAC- Russian Red sau Ruby Woo, Mac Fix +, bronzerul Hoola si blush-ul Rockateur de la Benefit si, daca imi mai ramane ceva, mi-as mai lua niste pensule de la MAC (care nu sunt cosmetice, dar cui ii mai pasa?)

5. Zana iti ofera o zi la spa. Ce tratamente alegi?

Sunt super curioasa daca treburile alea care promit sa te lase fara celulita merg, asa ca acolo m-as programa prima data. Dupa as merge la tratamente faciale- de curatare, in principiu. Nu imi place, de fel, sa mi se faca masaj. Nu mi se pare deloc relaxant, mai rau ma enerveaza. Nu, nici eu nu inteleg logica. Sunt speciala, ce pot spune.

6. Zana ta te trimite inapoi in timp ca sa-ti dai tie un sfat legat de frumusete. Ce sfat iti dai?

Da-le-n-colo de servetele demachiante. Sunt naspa ala pe care le folosesti (o sa iti dai seama cat de curand, promit).

7. Incepand de azi, zana iti da o noua abilitate legata de frumusete. Ce alegi? Ex.: aplicarea genelor false

Trasarea liniei perfecte de tus, fara nicio indoiala. Asta este cel mai mare chin pentru mine, imi ia mult timp si imi e in fiecare secunda teama ca o sa gresesc si o sa imi stric tot machiajul.

8. Zana spune ca poti sa furi o trasatura de la una dintre fetele tale favorite de pe youtube. Accepti? Daca da, ce anume si de la cine?

img_2995

Da, da! Vreau sprancenele Annei (Viviannadoesmakeup). Mi se pare ca au o forma superba, plus ca sunt atat de dese si frumoase. I mean, nici macar nu m-as mai stresa sa le conturez.

That’s all for today, folks! As fi tare bucuroasa daca ati raspunde si voi acestui tag, fie pe blogul vostru-sa nu uitati sa-mi trimiteti link-ul, fie printr-un comentariu la aceasta postare.

–xo, R

 

Tag-uri:

8 gânduri despre „Tag: Zana frumusetii

  1. Alinapink 8 Februarie 2016 la 9:33 Reply

    Ce funny, eu nu le am cu produsele de make up🙂 dacă as putea la 3 as alege parul creț🙂, la spa…hmm nu ma atrage masajul🙂,bleah as alese împachetări🙂, mare dreptate ai cu linia de tuș perfecta🙂 mie nu îmi iese deloc :((.
    Cred ca îl voi prelua și eu. Pupici
    http://www.alinapink.ro

    • R. 8 Februarie 2016 la 15:27 Reply

      Buna, Alina! Ma bucur ca empatizeaza cineva cu mine atunci cand vine vorba de masaj si de linia de tus :))
      Te pup, saptamana frumoasa!!

  2. iuliascorner 11 Februarie 2016 la 6:01 Reply

    Nu am auzit de tag-ul acesta, insa este funny rau :)).Btw nice to see you around🙂.te pup!
    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 11 Februarie 2016 la 15:32 Reply

      Well, it’s nice to be around :))
      Daca ai timp, sper sa il completezi si tu🙂
      Te pup!!

  3. loredanamanciu 12 Februarie 2016 la 10:35 Reply

    Funny tagul!!! Poate il preiau..e ok?

    • R. 13 Februarie 2016 la 14:13 Reply

      Sigur, chiar as fi bucuroasa sa il vad si la tine!🙂

  4. Laura Iovan 13 Februarie 2016 la 21:34 Reply

    Mi-a placut tag-ul. Nici mie nu mi se pare relaxant masajul, pe mine ma bufneste rasul (si nici macar nu ma gadil) :))

    • R. 14 Februarie 2016 la 13:41 Reply

      Situatia in sine e amuzanta, banuiesc :)) Ma bucur ca ti-a placut tag-ul!🙂 Te pup!!

Lasă un răspuns

