Mare wishlist mare

Mult timp a trecut de cand nu am scris pe blog, dar si mai mult de cand nu am facut un wishlist. De atunci am tot poftit la treburi, multe scumpe si pe care nu ma lasa inima (si bugetul) sa mi le iau. Ma rog, sunt acel gen de lucruri pentru care as strange banii si pe care, intr-un final, as pune mana. Mai bine va las direct cu imaginile, nu?

007f71552d0513f1f0f1213bc232d17c

 

De cand m-am apucat de urmarit constant youtuberite, mi s-a pus pata pe multe treburi. Ce-i drept, Colorstay e un clasic, un fel de ‘orice fata/femeie trebuie sa il incerce la un moment dat in viata ei’. Porefessional ma atrage pentru ca promite minimizarea porilor (aghm, guilty), iar produsele pentru obraji de la Too Faced arata incredibil. Pudra o cumpar fara doar si poate, e necesara si dorita, iar corectoarele e posibil sa imi pice in mana la iarna cand, foarte probabil, o sa ajung in Italia (le-as lua pe amandoua, stiu ca la noi se gasesc doar online).

Produsele de la Benefit sunt o mare curiozitate pentru mine si ma tenteaza maxim, mi-as lua setul acela cu variantele mini. Farduri nu am mai lcumparat de mult… pentru mine. Le-am cumparat prietenelor doua palete de farduri in ulimele cateva luni: una de la Too Faced si una de la Makeup Revolution (cea cu multemultemulte culori, cam 100). Va inchipuiti ca in timpul in care au stat paletele alea la mine in casa mie imi venea sa le desfac si sa ma joc cu ele, nu? M-am abtinut, evident, dar am ramas cu gandul la cea de la Too Faced, asa ca vreau si eu!! Naked e un mare crush si pe asta mi-o doresc cel mai mult, as folosi si as iubi fiecare culoare.

Oh so special!  planuiesc sa o iau de Black Friday, au trecut deja doi ani de cand am comandat Storm (stiti ca o iubesc) si acum vreau sa mai adaug o paleta de la Sleek in colectie. In ceea ce priveste Nude ‘tude… uitati-va la ambalajul ala! Culorile sunt superbe si iti mai si mangaie retina packaging-ul ala mega fain.

 

MAC- Ruby woo. Asta vreau sa fie rujul pe care o sa il port la PETRECERE (nu o sa ii zic majorat pentru ca o sa il serbez cu mult dupa implinirea concreta a celor 18 ani, deci ii ramane ca nume de cod PETRECERE- chiar asa, cu majuscule) alaturi de rochia de vis.

Va prezint, mai sus, cele trei obsesii parfumate. Unu din ele sa fie, nu zic toate 3. Nici nu stiu spre cre inclin mai mult, cred ca inainte de a lua decizia o sa imi comand nise mosre din Daisy si Honey (din Brit Rhythm am deja) si o sa vad care se intelege cel mai bine cu pH-ul pielii mele.

Ceasul e un must. Un MARE must. Am tot salivat la Fossilele astea de ceva vreme si cred ca se apropie vremea sa saliveze si altii cand il vad la mine pe mana. Mare si argintiu sa fie. Mare, cat mai mare, ca sa se vada de la distanta.

Dupa un asemenea articol, nu pot spune decat:

V-am pupat pe portofele.

–xo, Ramona

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

12 gânduri despre „Mare wishlist mare

  1. adebeibi 12 Octombrie 2015 la 19:58 Reply

    Si eu vreau 90% din ele!😀 Ok, ok.. 95%!

    • R. 12 Octombrie 2015 la 20:01 Reply

      Haha, poate nu ramanem doar cu vrutul :))

  2. skivomady 12 Octombrie 2015 la 22:15 Reply

    Dar ai ceva kilometru de wishlist,nu gluma:))Eu am eyelinerul de la benefit si e minunat. Sta pe pleoapa pana te hotarasti tu sa-l dai jos. Iar bronzerul de la too faced este absolut mancabil. Eu am vrut sa-mi iau nuanta chocolate soleil dar mi-a facut tipa de la sephora o surpriza si m-am trezit cu cel mai inchis:))

    • R. 12 Octombrie 2015 la 22:24 Reply

      Si inca nu e tot, la unele treburi am renuntat ca nu gaseam poze multumitoare. Super gagica aia din Sephora. Macar ti se potriveste nuanta?
      Pupici

      • skivomady 12 Octombrie 2015 la 22:26

        e cam inchisa,o sa mearga bine la vara.Merge si acum daca pun foarte putin produs pe pensula:)) Cred ca am putea sa bagam tot ce exista in Sephora intr-un mare wishlist:))

      • R. 13 Octombrie 2015 la 18:58

        Clar, Sephora e raiul iubitoarelor de beauty :))

  3. iuliascorner 13 Octombrie 2015 la 0:28 Reply

    imi place wishlist-ul tau, e pe gustul meu🙂. de ceasul ala de la Fossil nu mai zic nimic, ca acum 2 minute ma uitam la un model asemanator pe elefant.ro si m-am abtinut sa nu il comand :))). dar ne facem noi mari, si macar un ceas fain tre’ sa avem😛.te pup :*

    • R. 13 Octombrie 2015 la 18:57 Reply

      Ma bucur ca imi impartasesti dorintele. Poate ne vede Mos Craciun, zic si eu :))
      Te pup!!

  4. allexandrraaa 27 Octombrie 2015 la 22:04 Reply

    Multe din produsele din acest wishlist se regasesc si in al meu!!💕 pupici!

    • R. 28 Octombrie 2015 la 19:27 Reply

      Ma bucur ca avem lucruri in comun! Te pup!

  5. Lina's makeup&style 28 Martie 2016 la 16:30 Reply

    Si eu îmi doresc multe dintre ele mai ales naked palete..poate în curând va fi a mea. 😍 te aștept si pe blogul meu

    • R. 28 Martie 2016 la 19:55 Reply

      Am primit paleta Naked intre timp, este minunata in adevaratul sens al cuvantului🙂

Lasă un răspuns

