The TV Shows Tag

Am la activ 17 seriale vazute, unele de mai multe ori, deci nu ar trebui sa surprinda pe nimeni faptul ca am ales sa completez acest tag. Mai greu o sa imi fie sa imi amintesc exact personajele si treburile care se petrec avand in vedere ca au trecut ceva ani de cand le-am vazut pe unele. Oricum, hai sa vedem ce ne iese, as fi filmat treaba asta, dar imi era teama ca as pierde prea mult timp gandindu-ma la raspunsuri.

1.Best TV Pilot? As zice ca Desperate Housewives are un inceput interesant, care chiar te atrage.

2. Worst TV Pilot? Pe mine m-a plictisit primul episod din Gossip Girl. Prima data cand am vrut sa il vad, m-am oprit dupa vreo 10 minute, ma saturasem deja. L-am reluat dupa o vreme si am reusit sa termin serilul.

3. Best Series Finale? Majoritatea serialelor la care ma uit inca nu s-au terminat, dar mi-a placut ultimul episod din Friends. A fost trist intr-o oarecare masura, dar mi-a placut.

4. Worst Series Finale? Revenge si Gossip Gril. Au fost… seci, parca, facute pe graba. Deznodamantul a fost trantit, un fel de ‘da, stiai ca o sa se intample asta, s-a intamplat, bye bye’.

5. Favorite TV Actress? Sandra Oh, Christina din Grey’s, adica. A jucat fa-bu-los. Si Kate Walsh (Addison din Grey’s si Private Practice) imi place mult.

 

6. Favorite TV Actor? Jensen. JENSEN ACKLES.

7. Favorite Reality Star? Mnu cred ca am asa ceva. Se pune Tyra Banks? Daca ANTM e reality show, atunci Tyra ramane.

8. Most Disappointing Cancellation? Imi pare rau ca Bad Judge a fost anulat. Nu era chiar extraordinar, dar, stiti voi, Kate Walsh. Poate s-ar fi dezvoltat intr-un serial okay, dar e pacat ca nu a avut ocazia.

9. Best Theme Song? Friends! Clar si fara niciun fel de urma de indoiala.

10. Favorite Female Character? Cu riscul de a ma repeta, Christina din Grey’s. Mi-a placut de ea mai mult decat de personajul principal, Meredith. Si personajul Emily/Amanda din Revenge mi-a placut, este imaginea unei femei independente si puternice.

11. Favorite Male Character? Bobby din Supernatural e castigatorul. Am indragit ataaat de tare acest personaj!

12. Least Favorite Character? Primul nume are mi-a venit in minte a fost Jenny din Gossip Girl. Au fost cateva sezoane in care, efectiv, nu o puteam suporta.

13. First TV Show Ever Watched? Ceva desene animate, evident. Vreau sa numesc aici, in schimb, un serial/telenovela, cum vreti voi sa ii spunei, la care ma uitam cand eram mica, prin scoala primara: Rebelde. Daca nu stiti despre ce vorbesc… unde ati trait?!

14. Fastest Binge Watch? Desperate Housewives! Am vazut toate sezoanele intr-o luna. Stiu ca pentru unele persoane nu e mult, dar as adauga si faptul ca era o luna de scoala, cu teme, proiecte si alte cele.

15. Favorite Action Show? Chuck e actiune? Atunci Chuck e!

16. Favorite Fantasy Show? Soc: Supernatural. Te asteptai la asta?

17. Favorite Comedy Show? Friends, clar. Si unul dintre serialele mele preferate, in acelasi timp.

18. Favorite Reality Show? Din nou, daca ANTM este considerat reality show, atunci pe el il numesc.

19. Favorite Show of All Time? God, cum sa aleg? Nu pot sa aleg intre Supernatural, Grey’s Anatomy, Friends si Private Practice. Nu pot!

20. TV Crush? Hahahaha, oare cine, oare cine? Daca ma gandesc mai bine, Jensen (Dean- Supernatural) nu mai e doar ‘crush’. O sa ma marit cu el si el urmeza sa afle asta :)). Eu am cate o pasiune pentru mai multi actori din serialele la care m-am uitat (Stiles- Teen Wolf, Jackson&Mark- Grey’s Anatomy, Damon- TVD, lista poate continua mult si bine).

21. Show I Regret Watching? Nu regret niciunul, sau nu imi vine nimic in minte acum. Mi-am pierdut mult timp pretios uitandu-ma la seriale, va dati seama ca si cu unul in plus sau minus nu e mare diferenta.

22. Favorite Animated Show? Viata cu Louie, Louie, Louiee. Acesta e preferaul preferatelor, imi amintesc cu mare placere desenele animate pe care le urmaream cand eram mica (care le dadeau clasa porcariilor de acum), dar doar la nenea Louie (si la Copiii de la 402) ma mai uit si acum, din cand in cand.

23. Guilty Pleasure Show? & 24. Most Embarrassing Watch? Le combin pentru ca am un singur raspuns: Keeping up with the Kardashians. A nu se intelege ca le plac sau ca sunt fana. Am inceput sa ma uit din pura curiozitate, dar nici nu imi vine sa spun ca e reality show la cat de regizat e.

25. Character Whose Wardrobe I’d Most Like To Steal? Stilul Lydiei din Teen Wolf e minunat si i-as fura in mod cert hainele. Imi plac mult si cele 4 mincinoase din Pretty little liars, ma regasesc oarecum in fiecare dintre ele.

26. Favorite Mini Series? N-am urmarit, nu stiu.

27. TV Show OTP (one true pairing)? Chrisina si Owen din Grey’s sunt cuplul meu preferat all time. Ah, si Castiel si Dean.

28. Show I’d Most Like To Be On? Gossip Girl! Si nu pentru ca mi-as dori sa fac parte din grupul nebun al lui Blair, ci pentru ca am o mare obsesie pentru New York.

 

Asta-i treaba si cu serialele. Am scris despre 15 dintre cele pe care le-am urmarit in acest articol, asa ca va invit acolo pentru mai multe detalii.

Tag-uri:

4 gânduri despre „The TV Shows Tag

  1. adebeibi 27 Septembrie 2015 la 6:28 Reply

    Nici mie nu mi-a placut Jenny din Gossip Girl, doamne.. Si tin minte ca la inceput parea asa ‘dragutica’ si fara tone de machiaj negru la ochi🙂 Emily/Amanda mi-a placut mult dar deja spre sfarsit ma uitam din obisnuinta, nu ca m-ar fi atras in mod special. Iti recomand Devious Maids, seamana cu Desperate Housewvies, dar la un nivel mai slabut. Cu toate astea, e ok, zic eu! Apropo de Desperate Housewives, eu l-am vazut de 2 ori (cap-coada) si mi-am plans sufletul cand s-a terminat! :)))

    • R. 27 Septembrie 2015 la 8:57 Reply

      Si eu am plans la final la DHW, dar nu cred ca m-as mai uita iar la el. Am vazut si Devious Maids😀
      Te pup!!

  2. Lorena 27 Septembrie 2015 la 21:15 Reply

    Si mie imi place inceputul de la Desperate Housewives, de la inceput m-a atras. Are de toate si mi-as fi dorit sa aiba mult mai multe sezoane, e prea fain serialul.🙂 Si mie cand imi place un serial, il urmaresc cap-coada intr-un timp record, parca traiesc in serial si sunt cu gandul doar acolo, devin dependenta.😀
    Pupici :*:*:*

    • R. 30 Septembrie 2015 la 18:12 Reply

      Clar, eu ajung sa visez personajele! Daca ai timp, sper sa faci si tu tag-ul (si sa am si eu timp sa il citesc, am un progra, haotic).😀
      Te pup, Lori! Succes la facultate, domnisoara studenta!

Lasă un răspuns

