2 ani de ‘BEAUTY AND BARGAINS BY R’

A sosit si ziua aceasta, dragile mele. Ziua in care blogul serbeaza 2 ani de existenta. Va inchipuiti ca ma bucur nespuns ca am atins acest ‘milestone’, ca am ocazia sa privesc in urma si sa vad cum am evoluat eu in acesti doi ani prin intermediul blogului. Sunt mandra de faptul ca am ajuns aici, ca nu am abandonat (desi imi trecuse la un moment dat prin minte sa o fac) si ca am decis sa continui acest proiect cat de mult pot si cat de bine sunt in stare.

two whole year

Blogul m-a ajutat sa ma dezvolt, desi suna pretentios. Am invatat ca din greseli se invata, ca, atata timp cat respecti, vei fi respectat (vorbim in general, stim ca exista si exceptii mai putin placute, dar hai sa nu ne stricam zen-ul) si, poate cel mai important, am invatat ca exista si oameni care vor sa te ajute/sa fie buni cu tine fara a astepta ceva in schimb.

Ca tot spuneam de oameni, ei bine, am avut ocazia sa intalnesc, virtual vorbind, persoane minunate pe care, daca le-as vedea pe strada, le-as imbratisa cu tot dragul fara sa ma sfiesc. Mi se pare incredibil faptul ca poti ajunge sa cunosti pe cineva prin intermediul unei pagini web si nu as fi crezut in asta daca nu mi s-ar fi intamplat.

Va multumesc ca imi sunteti alaturi, ca va rupeti din timpul vostru pentru a-mi citi articolele. Pentru mine conteaza orice vizualizare, orice comentariu sau orice like. Sper din suflet ca am reusit sa va ajut si eu, macar o singura data, in alegerea unui produs.

Am impresia ca m-am intins cam mult. Ideea principala este ca sunt multumita de ce am reusit sa fac pana acum, sper ca urmatoarea perioada sa fie marcata de o evolutie si ca voi reusi sa postez cat de cat constant, macar o data pe saptamana. La anul sper sa va povestesc de cum am intrat fix la facultatea la care imi doream si cum BAC-ul a fost floare la ureche. Tineti-mi pumnii, se anunta un an plin!

Apropo, imi recomandati si mie un site cu agende dragute si non-scumpe (ieftine suna urat, ca idee: n-as da mai mult de 20 de lei pe una)?

12 gânduri despre „2 ani de ‘BEAUTY AND BARGAINS BY R’

  1. Deirdre Lestrange 22 Septembrie 2015 la 15:56 Reply

    Felicitari! Eu am abia 6 luni (in cateva zile) si momentan 2 ani mi se pare un numar fantastic😀 Iti doresc cat mai multa inspiratie pe viitor si multe-multe vizualizari!

    • R. 22 Septembrie 2015 la 15:58 Reply

      Multumesc din suflet! Asa mi se parea si mie, nu credeam ca o sa reusesc sa ajung aici, dar timpul zboara asa de repede.
      Te pup!

  2. Andra Kat 22 Septembrie 2015 la 22:10 Reply

    La multi ani blogului tau! :*
    In Romania nu am gasit nicaieri agende frumoase si accesibile ca pret, dar pe ebay sa stii ca gasesti sigur. Eu mi-am luat cateva pana n 20 de zile, foarte dragute

    • R. 23 Septembrie 2015 la 15:27 Reply

      Ah, deci imi fac sperante false :)) Multumesc mult pentru recomandare si penru urare. Andra!

  3. Cristina Popescu 23 Septembrie 2015 la 7:40 Reply

    La multi ani blogului!

    • R. 23 Septembrie 2015 la 15:27 Reply

      Multumesc mult!!

  4. anirodniram 23 Septembrie 2015 la 16:51 Reply

    La multi ani blogului! La cat mai multe postări :*! Mult succes anul acesta si sper sa auzim numai de bine!

    • R. 23 Septembrie 2015 la 16:52 Reply

      Multumesc mult, draga mea! Iti apreciez cuvintele frumoase!

  5. iuliascorner 24 Septembrie 2015 la 23:05 Reply

    la multi anisori! sa nu te lasi de treaba, pentru ca, zau, ti-as simti lipsa🙂.te pup, cu drag!

    • R. 25 Septembrie 2015 la 21:08 Reply

      Multumesc din suflet, Iulia draga. Iti multumesc ca esti mereu alaturi de mine! Te imbraiseeeez!!!

  6. Anca Florentina 25 Septembrie 2015 la 10:49 Reply

    La multe postari!:-*

    • R. 25 Septembrie 2015 la 21:08 Reply

      Multumesc muult!!

Lasă un răspuns

