TAG: Un nou Liebster Award

Declar ziua asta o duminica lenesa. Nu vreau sa imi bat capul cu nimic, nu vreau sa ies din casa. Mi-am tras obloanele, am aprins o lumanare dupa muuult timp (vara nu prea am chef de asa ceva, mi se pare ca se potrivesc iarna si toamna, atunci cand incerci sa creezi o atmosfera cozy, calda in casa) si, daca nu s-ar auzi manele de undeva de afara totul ar fi super. Pentru ca vreau sa aduc si pe blog aceasta stare placuta, un fel de dolce far niente,  m-am decis ca azi e zi de tag. Mai vorbim, ne mai relaxam. Trebuie sa ii multumesc neaparat Elei, aceasta domnisoare tare simpatica care m-a nominalizat. Uitati aici link catre ea, aruncati un ochi si pe blogul ei.

1.Cum ţi-ai descrie personalitatea în câteva cuvinte?
Daca e sa o luam dupa ce am invatat in a 10-a la psihologie, atunci sunt un ‘extravertit reflexiv’, undeva intre coleric si flegmatic si, dupa ceva cercetare pe net, am descoperit si ‘devotatul, loialul’ (care spune ca, pe langa faptul ca sunt de incredere, sunt si ironica si suspicioadsa, ceea ce e complet adevarat). Desi ‘bazele’ au ramas aceleasi, m-am schimbat mult in ultima perioada, ceea ce este perfect normal pentru un adolescent care trece prin diverse procese de dezvoltare. Eu sunt o persoana devotata, imi apar familia si prietenii asa cum stiu eu mai bine, sensibila (o latura pe care o ascund destul de mult si pe care doar persoanele apropiate o cunosc), care se supara si se enerveaza usor, dar care reuseste sa ramana calma in situatii limita. M-am intins foarte mult pentru o intrebare care cere un raspuns de cateva cuvinte, eh?
2.Care este cea mai mare pasiune a ta?
Umn… cosmeticalele, evident! Doar de aceea scriu despre ele.
3.Cum îţi vezi blogul peste 5 ani?
Ofof, am mai spus si intr-un tag trecut, nu stiu unde ma vad eu atunci. In mod normal, peste 5 ani ar trebui sa fiu absolventa de master sau sa incep al doilea an la master, depinzand de ce o sa aleg. Sper ca blogul va continua sa existe si sper ca va fi mare si frumos. In fond, asta isi doreste oricine.
4.De ce îţi place să scrii?
Pasiunea mea pentru scris are origini vechi, am descoperit ca sunt cat de cat priceputa prin scoala primara, atunci cand conturam niste compuneri care primeau mereu laude. In scoala generala am dat startul si unui blog unde publicam povesti scrise de mine (chiar si fan fic.-uri Twilight… da, stiu, era la moda pe vremea aia), blog care, acum, e o mare sursa de amuzament. Imi plac ideile in continuare, dar modul in care erau scrise nu era stralucit. Am, totusi, si niste ‘one shot’-uri (asa li se spunea) care inca imi plac, iar cea mai reusita chestie pe care am scris-o eu vreodata este asta, compusa cam acum un an. Are si un fel de continuare, dar nu mi se pare la fel de faina.
Pe scurt, imi place sa scriu pentru ca, in scris, mq pot exprima cel mai bine, scriind ma pot transforma si pot calatori, sau, atunci cand vine vorba de beauty blogging, pot impartasi pareri cu persoane pasionate de acelasi lucru ca mine.
5. Care este unul dintre secretele tale de beauty/fashion?
Eu v-am tot povestit despre secretele mele de beauty, doar cautati Tuesday’s Tip in motorul de cautare al blogului. Unul pe care inca nu l-am prezentat este cum putem matifia un ruj si cum ii putem creste rezistenta in acelasi timp. Dupa ce ati aplicat culoarea pe buze, presati peste pudra (translucida, de preferat) cu degetul. E tried&tested, sa stiti, si functioneaza de minune.
6. Ce te enervează cel mai tare?
Dar ce nu ma enerveaza? Ma scoate din sarite indiferenta, ipocrizia, minciuna si cuvintele ‘pai da, asa sunt romanii/ ce sa faci, asa e in Romania.’
Simt nevoia sa explic ultima afirmatie. Acum cateva zile, o bloggerita distribuie un screen shot cu un comentariu rautacios si cineva comenteaza, spunand ca ‘asa sunt romanii’. SERIOS. Pentru ca termenii de ‘hater’ sau ‘bully’ au fost inventati in Romania. Pentru ca in alte tari bloggeritele primesc doar comentarii frumoase si crtici constructive, iar la noi sunt numai invidiosi, doar romanii sunt rautaciosi. NU, PEOPLE, NU. Nu mai zic de aia care spun ca Roamnia e o tara ‘naspa’ si ‘murdara’, in timp ce ei scuipa cojile de la seminte pe trotuar si dau muzica la maxim. Da, sunt multe nereguli, sunt multe lucruri care ar trebui schimbate, dar nu asteptati schimbarea sa vina din neant. Nu, cu o floare nu se face primavara, dar nu trebuie sa plecam cu ideea ca noi nu putem sa facem nimic si ca totul o sa ramana la fel. E un citat bun care spune ‘sa fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume’.
7.Crezi în iubire? De ce?
Da, da! Si nu ma refer doar la iubirea romantica, ci la iubire… in general. Cred in asta pentru ca am fost mereu inconjurata de iubire, atat din partea familiei, cat si a minunatelor mele prietene.
8. Dacă ai putea să faci doar 5 lucruri anume, înainte să ieşi în oraş, care ar fi acelea?
Hmm, pe langa imbracat si incaltat? Atunci: mi-as face un dus, m-as pieptana, m-as da cu rimel, ruj si fond de ten.
9.Care este cel mai amuzant lucru care ţi s-a întâmplat recent?
Nu prea mi s-au intamplat lucruri amuzante recent, au contraire, as zice. Prietenele minunate de care va ziceam ma amuza mereu.
10.Cum ar fi în viziunea ta omul ideal?
Aaa, nu imi place asta cu omul ideal. Nu cred in asa ceva si, oricat de cliseic ar suna, un om trebuie sa aiba si defecte.

  ” A WELL-TRAVELED WOMAN. THAT IS HOW I WANT TO BE DESCRIBED.”

11.E greu să fii femeie?
O sa va spun cand o sa fiu :)) Eu, la cei aproape-18 ani pe care ii am nu ma consider femeie (spre deosebire de pipitele de 13 ani ranite in dragoste). Daca vorbim generic, da, e greu. Hai sa ne gandim dor la chinurile de infrumusetare prin care trec doamnele si domnisoarele, la discriminarea intre sexe si la faptul ca o femeie, pe langa faptul ca lucreaza la fel de mult ca un barbat, atunci cand vine acasa trebuie sa faca si majoritatea treburilor casnice (spun majoritatea, nu toate, stiu ca sunt si soti care isi ajuta sotiile la unele dintre aceste corvoade).

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr YouTube

 Kisses,

R.

Tag-uri:

Lasă un răspuns

