Review: NYX HD Concealer

Atunci cand vine vorba de tus, ruj rosu si concealer cautare e una continua. Noi, fetele, suntem greu de multumit si ne dorim sa atingem perfectiunea. Tusul perfect nu l-am gasit, rujul rosu inca asteapta, iar despre concealer… ei bine,  despre el vorbim astazi. Veti afla imediat daca l-am descoperit pe ‘THE ONE’ sau daca investigatia continua.

nyx-hd-concealer

Ambalajul este unul clasic, dar calitativ: este confectionat din plastic, recipientul fiind transparent, iar capacul negru, oferind un plus de eleganta. Aspectul sau este foarte profi, din punctul meu de vedere. Este prevazut cu un aplicator cu burete, asemenea gloss-urilor de buze.

Consistenta produsului este una destul de groasa, cremoasa. Cu toate acestea, se amesteca destul de usor, atat cu o pensula, cat si cu degetele. Finish-ul este mat si, fixat cu pudra, va rezista intreaga zi fara probleme. Din pacate, scoate in evidenta zonele uscate ale fetei daca este aplicat peste ele, asa ca eu va recomand sa va hidratati bine tenul in prealabil.

Acum sa vorbim despre ce ne intereseaza cu adevarat: cat de pigmentat este. Eu va pot spune ca este cel mai pigmentat concealer pe care l-am gasit in tot magazinul. Acopera foarte bine atat cearcanele, cat si celelalte imperfectiuni, nefiind nevoie de o cantitate mare de produs.

Pot spune ca… DA! am gasit concealer-ul care sa ma multumeasca pe deplin si, in plus, nici nu m-a costat prea mult, ci doar 30 de lei or so. Eu cred ca trebuie sa il incercati, il puteti gasi in Kendra, dar si online, pe makeup-shop.ro

Care este concealer-ul tau preferat?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:,

7 gânduri despre „Review: NYX HD Concealer

  1. andreea 22 August 2015 la 22:40 Reply

    Hmm… you made me curious…
    Trebuie sa il pun si eu pe lista.
    Lots of hugs,
    Andreea

    • R. 23 August 2015 la 19:02 Reply

      E mega fain😀 Eu visez la Creamy Concealer de cand am inceput sa urmaresc canalele de beauty de pe YT ale tipelor din strainatate si am o presimtire ca acesta ar fi un dupe bunicel.
      Te puuuup!!

  2. Ella 23 August 2015 la 9:58 Reply

    Și mie-mi place foarte mult, e printre concealerele mele favorite!
    Doar o mică corecție: ambalajul e din plastic.😀
    Pupici

    • R. 23 August 2015 la 19:04 Reply

      Tu m-ai convins sa il cumpar, ca sa fiu sincera :)) Multumesc mult pentru corectie, modific acum. M-am lasat indusa in eroare.
      Te pup!

  3. Zuzulicka 2 Septembrie 2015 la 15:01 Reply

    Pigmentat sau nu, intrebarea mea este daca are o acoperire mare?:D Gen l-ai recomanda pentru fetele cu cearcane pronuntate?Eu am o problema cu corectoarele si greu gasesc ceva sa ma multumeasca in totalitate …. xoxo

    • R. 2 Septembrie 2015 la 15:45 Reply

      Este😀 Acopera foarte bine cearcanele, ale mele sunt desul de intense chiar si atunci cand sunt odihnita, nu mai zic atunci cand am dormit cateva ore. Concealer-ul asta ma face sa arat fresh si de parca as dormi 10 ore pe noapte :)) Si pentru alte imperfectiuni e bun, eu nu am gasit ceva care sa acopere atat de bine.

      • Zuzulicka 2 Septembrie 2015 la 15:53

        Uuuuuu atunci clar e pentru mine :))) Pupici :*

Lasă un răspuns

