Tag: The Liebster Award, part. 2

Trei fete cucuiete m-au nominalizat la aceatsa leapsa, anume Iulia, Hadasa si Anca. Va multumesc mult, fetelor! Faptul ca trei persoane (patru cu Aly care m-a ‘provocat’ la primul Liebster) s-au gandit sa ma nominalizeze si pe mine ma face sa ma simt bucuroasa. Am filmat, initial, raspunsurile, dar m-am lungit aproape 30 de minute (asta pentru ca vorbesc PREA mult). Va las, acum, cu intrebrile si raspunsurile. 

LiebsterAward-2

1.Care crezi că sunt calitățile pe care trebuie să le aibă un blogger? Din punctul meu de vedere, un blogger trebuie, in primul si in primul rand, sa scrie cat mai corect din punct de vedere gramatical. Evident ca mai facem si greseli, nu s-a nascut nimeni cu DOOM-ul in brate, dar aceste erori nu ar trebui sa fie unele mari si grave. Pe langa asta, cred ca sunt importante si consecventa, dar si pasiunea sa pentru scris.

2. Consideri că ai unele sau toate calitățile pe care le-ai menționat mai sus? Cred ca stau decent la capitolul gramatica, dar se poate si mai bine. Consecventa nu sunt, e clar, iar pasiunea mea pentru scris imi e mai mult defect, nu pot scrie daca nu reusesc sa intru in starea necesara.

3. Consideri că ar putea ieși ceva profitabil de pe urma blogului pe care îl deții? Da, dar nu ma gandesc la profitabil din punct de vedere material. Datorita blogului am intrat in contact cu niste persoane minunate si am invatat multe lucruri despre mine.

4. Există cineva care te-a inspirat să-ți creezi propriul blog? Dacă nu, ce te-a determinat să ai un blog, pe lângă ceea ce faci deja. Nu cred ca m-a inspirat cineva anume, citeam si admiram multe bloggerite. Am ales sa imi creez propriul blog pentru ca voiam sa scriu si, mai presus de toate, voiam sa vorbesc despre produse ieftine si bune.

5. Care este idolul tău în viață (dacă ai)? Nu am, eu nu cred in idoli si in a aspira la succesele altor persoane. Prefer sa imi setez eu anumite obiective in viata.

6. Ce reviste citești de obicei? Pe cele care au inserturi faine :)). Nu prea citesc reviste, imi cumpar doar atunci cand vin cu cadouri atractive si convenabile.

7. Înainte să scrii ceva pe blog, te gândești mult? Da, uneori ma gandesc prea mult si renunt la a mai scrie articolul respectiv. In general, seara, inainte sa ma culc, imi conturez niste schite in minte.

8. Care crezi că este cel mai mare defect al tău? Lenea. Procrastinez prea mult.

9. Dar cea mai mare calitate? Sunt cat se poate de sincera cu mine, dar nu la modul de a ma critica mult prea dur. Nu. Incerc sa ma detasez uneori de propria persoana si sa imi tratez actiunile de parca ar fi ale altcuiva pentru a putea judeca cat mai clar si pentru a lua deciziile cele mai bune. Cred ca asa am ajuns eu sa fiu cel mai bun sfatuitor al meu :)).

10. Te-ar tenta să ai și un canal de youtube care să aibă legătură cu blogul? Dacă ai, preferi să postezi pe vlog mai mult sau pe blog? Am un canal de Youtube, dar postez foarte rar pe el. Incerc sa schimb acest aspect, dar nu cred ca voi posta mai des acolo decat aici.

11. De când ai propriul blog? De aproape 2 ani.


1. De ce ai început un blog? Asa cum am spus si mai sus, am inceput acest blog pentru ca imi doream sa evidentiez produsele accesibile si sa pot ajuta, astfel, persoanele care nu isi permit sau nu vor sa cheltuiasca o avere pe produse de machiaj si ingrijire.
2. Ce ţi se pare cel mai greu la viaţa de blogger? Sa imi organizez timpul, sa fiu sincera. As vrea sa pot sa imi organizez eficient ziua, astfel incat sa am timp si sa fac poze pentru blog, sa le editez si sa scriu si un articol la 2-3 zile. Aparent, nu pot, imi ia prea mult timp sa mananc.
3. Care sunt 3 lucruri pe care le-ai schimba în blogosferă dacă ai putea? Mie blogosfera noastra mi se pare un loc aproximativ zen. E nevoie si de ceva care sa strice zen-ul din cand in cand, din pacate. Daca ar fi sa schimb ceva, atunci ar fi invidia care se isca intre unele bloggerite si atitudinea unor cititori care sunt, efectiv, cyber bullies.
4. Despre ce nu îţi place să scri? Despre modelele false ale societatii. De aceea nici nu o sa o fac.
5. Care sunt trei defecte pe care nu le suporţi? Minciuna, ipocrizia si dorinta de a face rau cuiva.
6. Ce sfat le dai bloggeriţelor nou-născute? Haha, bun venit pe lumea blogurilor :)). Sa scrie mult, bine si doar din pasiune, nu din alte motive.
7. Care este călătoria pe care ai vrea să o faci? Spirituala? hmm. Haha, o sa ma refer la una fizica. Mi-ar placea sa calatoresc in jurul Romaniei, sunt aatea locuri minunate pe care nu am avut ocazia sa le vad inca.
8. Ce alt hobby mai ai? Nu am un hobby special. Pe langa obisnuitele ‘ma uit la seriale, citesc si urmaresc filmulete pe Youtube’ as adauga si faptul ca imi place sa scriu… chestii. Nu pot sa fac asta intotdeauna, de obicei scriu atunci cand pic intr-o anumita stare care imi permite sa o fac.
9. Ce trebuie să ştie un blogger despre oranizarea timpului? hahahahaha, nimic de la mine. Daca are cineva sfaturi, let me know.
10. Căt de important este pentru un beauty blogger să fie la curent cu noutăţile de pe piaţă? Depinde. Daca te axezi pe review-uri, atunci este important sa stii ce se lanseaza pentru a sti ce sa testezi in urmatoarea perioada. Intotdeauna un produs nou va reprezenta un topic mai hot decat unul despre care s-a vorbit deja pe 40 de bloguri.
11. Care sunt 5 lucruri pe care le poate face un blogger pentru a evolua? Nu cred ca am chiar 5 idei, asa ca sa vedem ce iese: trebuie, evident, sa se promoveze cumva, sa se implice in ‘viata sociala’ a blogosferei si sa ‘iasa din offline’, vorba Anei de la Beauty Barometer.


1. Daca ai avea doar 3 produse pentru a face un machiaj care ar fi acestea? Un concealer bun, rimel waterproof si un ruj rosu-corai pe care sa il pot aplica atat pe buze, cat si pe obraji.
2. Te-ai gandit vreodata sa renunti la blogging? Haha, da.
3. Care este fardul fara care colectia ta nu ar fi completa? O sa aleg ceva foarte boring, insa e vorba despre un maro mediu, mat. Cu el imi pot contura sprancenele, il pot aplica atat in pliu, pe toata pleoapa sau pe linia genelor inferiare si, la nevoie, poate fi folosit si ca bronzer.
4. Care este postarea de care esti cea mai mandra? Am mai raspuns la o intrebare asemanatoare acum ceva vreme si am zis ca primul articol de pe blog este cel de care sunt cea mai mandra. Inca sunt, dar sunt si foarte multumita de articolul in care va povestesc despre cum am reusit sa beau 2L de apa pe zi+sfaturi.
5. Daca ai fi putut sa traiesti intr-o alta perioada, ce perioada ai alege? Imi place mult perioada inceputului secolului al XX-lea, anii ’20-’30, dar si jumatatea seculului, cu anii ’50-’60. Oricum, mi-ar fi placut sa traiesc in aceste perioade in SUA, nici decum intr-o Romanie afectata de razboi si. mai apoi, de comunism.
6. Daca ai putea fi personajul principal intr-un film, ce film ai alege si de ce? Pot sa fiu Maleficent? :)) Sau Elsa?
7. Care este cartea ta preferata? Mare Tranquillitatis de Katja Millay. Am vorbit aici despre ea si probabil fapul ca am citit-o de 5 ori spune multe.
8. Ruj mat sau lucios? Ambele. Am inceput sa am o pasiune pentru produserle pentru buze, indiferent de finish.
9. Ce gen de postari iti place cel mai mult sa citesti? Imi plac haul-uri si empties-urile, dar si postarile cu tenta personala, care te ajuta sa cunosti persoana din spatele blogului.
10. Daca ai ramane cu un singur brand de cosmetice care ar fi acela? Stiti ca imi place essence, asa ca as ramane cu ei. Puteti citi review-uri pentru produsele pe care le-am testat de la acest brand aici si aici.
11. Beauty blender sau pensula pentru aplicarea fondului de ten? Din pacate, inca nu am reusit sa testez niciun buretel de tipul beauty blender-ului, asa ca nu ma pot pronunta.

That’s it, folk!

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:

Lasă un răspuns

