Produsele cu SPF folosite vara aceasta si impresii despre ele

Au mai ramas putine zile de vara si nu stiu daca sa plang sau sa rad. Nu sunt cel mai mare fan al acestui anotimp: nu imi place caldura, tenul meu o ia razna, parca nu pot sa functionez, iar soarele este inamicul no.1. Incerc sa imi fac viata cat mai usoara, asa ca fug in majoritatea timpului de razele nocive, dar, uneori, situatia impune contrarul. Apelez, atunci, la cremele cu factor de protectie potrivit mie: una pentru fata, cu SPF 50 si una pentru corp, cu SPF 30.

review-produse-spf

Avem, aici, inculpatele: Gerocossen si Elmiplant. Sa le luam pe rand, zic:

Gerocossen- Lapte cu protectie solara, fps 30

  • Are o textura usoara, intra destul de repede in piele.
  • Nu lasa o senzatie grasa
  • Pielea nu ramane alba
  • Hidrateaza foarte bine datorita uleiului de argan din compozitie
  • Lista cu ingrediente mi se pare suficient de ‘curata’. Sunt vreo doua componente marcate cu asa si asa, iar pe vreo 3 nu le-am gasit. Acestea erau, in orice caz, pe la coada listei.
  • Are un miros placut, discret

Elmiplant Sun- Crema de fata cu protectie solara, fps 50

  • O sa incep prin a spune ca este foarte accesibila, majoritatea cremelor cu factor de protectie solara 50 fiind destul de scumpe
  • Nu lasa un film alb la suprafata pielii
  • Mi se pare destul de ‘grea’, sa spunem. Daca aveti tenul gras, aceasta crema o sa il faca sa fie  putin mai uleios decat in mod normal.
  • Poate inlocui cu succes crema hidratanta
  • Daca asteptati cam 20-30 de minute dupa aplicare, machiajul se va intinde okay si peste ea, nu afecteaza cu nimic acest proces.
  • Are un miros placut.
  • Este sigilata, asa ca fiti atente la acest aspect. Eu eram gata gata sa cumpar una desfacuta, chiar eram aproape de casa cand am vazut ca ceva nu e in regula.

Cam acestea sunt caracteristicile celor doua crema. Eu sunt multumita de ambele, m-au protejat foarte bine chiar si atunci cand am mers la piscina, reusind sa obtin un bronz frumos fara a-mi arde pielea. Singurul lucru pe care l-as schimba ar fi senzatia grasa lasata de crema de la Elmiplant.

Nu uitati, protectia solara trebuie aplicata cu 20 de minute inainte de expunerea la soare si reaplicata dupa fiecare balaceala, nu conteaza daca este waterproof sau nu.

Voi ce lotiuni cu SPF folositi?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:, ,

5 gânduri despre „Produsele cu SPF folosite vara aceasta si impresii despre ele

  1. andreea 15 August 2015 la 14:06 Reply

    Nu le-am incercat, dar eu m-am ferit toata vara de soare si am folosit doar spf 50 si pe corp si pe ten. Eu am spf de la La Roche Posay, pentru ten, si imi place ca nu lasa senzatia grasa pe fata si protejeaza bine.
    Lots of kisses

    • R. 15 August 2015 la 15:00 Reply

      Am vazut review-ul😀 Eu, din fericire, nu am pielea atat de sensibila la razele soarelui, nu ma prea arde. Cu toate acestea, prefer sa previn, nu sa tratez.
      Pupici

  2. iuliascorner 19 August 2015 la 13:14 Reply

    ma bucur sa vad ca ai incercat crema cu SPF 50 de la Elmiplant si ti-a si placut🙂.Te pup!

    • R. 19 August 2015 la 19:43 Reply

      Iulia, sa stii ca daca nu citeam la tine despre ea, nu i-as fi acordat importanta. Te pup!!

  3. […] lotiunea cu spf 50 ti-am vorbit anul trecut, aici. Nu e bine ca protectia solara sa fie folosita de pe un an pe altul, asa ca am aruncat-o jumatate […]

Lasă un răspuns

