Reducerile lunii August: DM drogerie markt

capture-20150805-234914

Imi place mult sa citesc astfel de articole pe alte bloguri, asa ca m-am hotarat sa va prezint si eu ofertele lunii si, in special, ce mi se pare mie aractiv sau ce va recomand. Incepem cu dm, magazin al carui catalog il asteptam cu nerabdare deoarece imi place sa imi fac cumparaturile aici deoarece au intotdeauna oferte tentante. Perioada promotiei este 06.08.2015-18.08.2015.

reduceri-dm-august

Am auzit lucruri bune despre apa tonica cu argila de la Aslavital, iar pretul mi se pare bun. La fel si cu deodorantul de la B.U., Lorena l-a laudat mult asa ca ma gandesc sa il cumpar si eu. O alta oferta foarte avantajoasa mi se pare cea de la gelurile de dus Palmolive: 2 geluri de dus de 250 ml la 12 lei. Despre masca cu argila nu stiu ce sa va spun, dar pe mine ma tenteaza si as vrea sa o incerc.

capture-20150806-001214

Gelurile de dus de la Dove mi se par foarte, foarte calitative, iar crema de la Nivea cu actiune sub dus este super, eu am terminat-o recent pe cea cu cacao si lapte si mi-a placut mult. Urmatoarea cred ca a fi cea Q10.

reduceri-dm

Apa micelara de la Garnier mi se pare unul dintre cele mai bune produse destinate indepartarii machiajului, am vorbit mai mult despre ea aici. Eu zic ca la pretul de 17 lei chiar nu trebuie ratata.

Intreg catalogul il puteti vedea aici. Daca o sa mai gasesc ceva reduceri interesante, o sa revin cu un articol.

Ce produse va tenteaza din oferta celor de la dm?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:,

4 gânduri despre „Reducerile lunii August: DM drogerie markt

  1. Andraxela13 11 August 2015 la 17:21 Reply

    Hmm.. Apa tonica cu argila pare interesanta😕 Am citit mai multe pareri pe internet si pare promitatoare. Chiar voi trece zilele astea prin DM, am mare nevoie de oje noi :))

    Te pup draga mea! Vacanta placuta in continuare

    https://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 11 August 2015 la 20:03 Reply

      Sa stii ca in Kendra sunt ojele de la Rimmel la promotie, la 6 lei si ceva. La mine in oras erau si cele in ambalaj vechi super reduse, la 4,5 lei, nu stiu daca e asa peste tot.
      Pupici!

  2. Gabriela Popescu 18 August 2015 la 22:05 Reply

    Apa micelară de la Garnier mă tentează atât de tare! ♥ Mi-o doresc de ceva vreme, păcat însă că nu am în zonă un astfel de magazin.

    Mulțumim pentru sugestii, Ramona.

    Te pup!
    http://www.gabriela-popescu.com

    • R. 18 August 2015 la 23:19 Reply

      Ofof, te inteleg. Si eu stau intr-un oras relativ mic care este ocolit de majoritatea magazinelor care ma intereseaza pe mine. Apa micelara o gasesti sigur si in supermarket-uri, a aparut recent o varianta mai mica, numai buna pentru calatorii/ de testat inainte sa o cumperi full size.
      Pupici, draga mea!

Lasă un răspuns

