Review: e.l.f. shimmering facial whip (Lilac Petal)

review-elf-shimmering-facial-whip-lilac-petal

Cei de la e.l.f. au mai mereu reduceri tentante, tocmai de aceea am si achizitonat de la ei cateva produse in ultima vreme. La ultima comanda m-am hotarat ca este momentul sa imi cumpar un iluminator, nu mai folosisem niciodata unul (apelam, inainte, la un fard sampanie potrivit pentru aceasta procedura). Am ales unul lichid- despre care o sa va  vorbesc astazi.

elf-shimmering-facial-whip-review

Produsul se prezinta, dupa cum puteti vedea, intr-un tub din plastic transparent, foarte igienic si usor de folosit. Nu este nimic fancy, cu floricele si mai stiu eu ce. Nu, este foarte practic, iar scrisul argintiu ii audce un plus de eleganta. Less is more, in cazul acesta.

Produsul in sine este cremos si se aplica foarte usor, fiind nevoie de foarte putin putin produs pentru amandoi pometii. Este usor rozaliu si contine particule sclipicioase care reflecta supeeerb lumina. De asemenea, umbla vorba in targ ca nuanta aceasta, Lilac Petal, este un dupe foarte bun dupa Benefit High Beam. Am gasit poza de mai jos in care sunt comparate:

sursa

Are un miros subtil, usor frucat, care imi aduce aminte  de siropul penru gat cu gust de portocale :)). Il gasesc potrivit pentru toate tipurile si culorile de ten, iar pretul este imbatabil: 9 lei. Rezistenta sa este admirabila, efectul discret, dar de efect. Concluzia este evidenta: il recomand cu tot dragul!

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:,

4 gânduri despre „Review: e.l.f. shimmering facial whip (Lilac Petal)

  1. Lory's Blog 24 Iulie 2015 la 13:09 Reply

    Mmm interesant! Nu am mai facut de multa vreme o comanda la Elf. Imi place cum arata acest iluminator!🙂

    • R. 24 Iulie 2015 la 13:17 Reply

      Este, intr-adevar, foarte fain! Daca mai prinzi si o perioada in care au reduceri, este si mai bine! (nu de alta, dar stim ca atunci cand dai o comanda online nu te poti satura doar cu 2-3 produse ). Te pup!

  2. chicvibesonly 27 Iulie 2015 la 17:48 Reply

    Produsele mele preferate. Eu nu am cum sa ma abtin pentru ca sunt din Arad, unde au ei sediu si lucrez si fix pe strada una e sediu ELF. Deci saptamanal intru si mai imi cumpar ceva :))

    https://chicvibesonly.wordpress.com/

    • R. 27 Iulie 2015 la 19:35 Reply

      Esti o norocoasa! Asa le poti vedea si testa nuanta inainte sa cumperi, ceea ce mi se pare foarte important. Cu comanda pe net e mereu mai greu, eu sunt mereu putin reticenta cand vine vorba de aceasta.
      Pupici

Lasă un răspuns

