TAG: The Liebster Award

LiebsterAward-2

Am primit de la o lebada tare simpatica aceasta leapsa. Intotdeauna ma entuziasmeaza nominalizarle acestea, imi place sa raspund la intrebari si, evident, sa citesc si raspunsurile altor persoane. Iti multumesc mult, Aly, pentru ca te-ai gandit si la mine! Va invit si pe blogul ei.

1. Ce reprezinta blogging-ul pentru tine?
Blogging-ul/ blogareala este un stil de viata. Daca ai blog, viata ta se schimba: incepi sa pastrez cutiile de la produse pentru ca ‘daca vreau sa ii fac review?’ (uneori chiar si dupa ce nu mai ai produsul in sine), nu mai arunci ambalajele consumate pana nu le tragi in poza si, evident, nu trece zi in care sa nu te gandesti la ce mai poti scrie, la ce alte subiecte interesante mai poti aborda. In plus, ai ocazia sa cunosti si sa te imprietenesti cu persoane interesate de aceleasi lucruri ca tine.
2. Te mai ocupi si cu altceva in afara de blogging?
Da, mai si scolaresc 9 luni din an. :))
tumblr_nb1tz3DP1F1rq1sc9o1_500
3. Ce zodie esti? Crezi in zodii?
Sunt balanta. Cred in zodii (relativ), dar nu cred in horoscop. Mie mi se potrivesc unele aribute ale zodiei, dar altele… mai putin.
4. Care este reteta ta secreta pentru un blog de succes?
Hahahahahahaha o sa vi-o spun cand o sa am un blog de succes.
Ceea ce cred eu ca este foarte important este sa ai continut bun, sa postezi cat de des poti si sa iti promovezi, evident, blogul.
5. Adevarat sau fals : Frumusetea vine din interior? Detaliaza.
Da, da, da! Frumusetea adevarata vine din interior. Sa spunem ca o persoana nu extraordinar de frumoasa este sarmanta, placuta, te face sa vrei sa fiti prieteni. Cum? Pentru ca ceea ce conteaza cu adevarat si ceea ce face un om sa fie frumos (sau nu) este caracterul sau.
6. Crezi ca exista loc pentru oricine in blogosfera?
Normal. Internetul si blogosfera n-au limite propriu zise, asa ca oricine poate avea un  blog.
11650903_716561701822801_976116338_n
7. Iti place sa ai prieteni care au aceleasi ocupatii ca ale tale?
Yup. Asta nu inseamna ca rebuie sa ii placa si sa ii displaca aceleasi lucruri ca mine. E important sa avem atat lucruri in comun, cat si ceva care sa ne diferentieze.
8. Unde iti vezi blog-ul peste 10 ani?
Am miopie, nu vad la distanta :)) Imi e greu sa spun, nici nu stiu unde o sa fiu eu peste 10 ani, mai ales ca or sa inceapa schimbarile destul de curand. Sper ca o sa mai existe, asta este tot ce pot spune. Sper ca o sa mai fie aici si sper ca si voi ma veti citi in continuare.
9. Spune-mi 3 lucruri care nu iti plac pe alte blog-uri!
Greselile gramaticale. Nu spun ca nu e normal sa faci anumite greseli, nimeni nu s-a nascut invatat, dar sa fim seriosi acum, sunt anumite reguli de bun simt care trebuie respectate.
Aspectul foarte incarcat, multe culori, orice este obositor pentru ochi.
Prescurtarile. Akm csz mie nu imi plc sa citesk un text scr aja.
10. La ce lucruri te referi atunci cand faci review-ul unui produs?
Ambalaj, produsul in sine si raport calitate/pret: acestea sunt cele 3 puncte pe care eu imi propun sa le ating intr-un review.
capture-20150505-153600
11. Ce produse de machiaj folosesti la un machiaj de seara?
Hai sa vedem: baza de fard, farduri (in jur de 5-6: un maro deschis in pliu si deasupra lui, un maro mai inchis exlusiv in pliu, o culoare aplicata pe toata pleoapa, una in coltul exterior, o nuanta deschisa si nu foarte sidefata sub spranceana si una ceva mai sidefaa in coltul intern al ochiului, cam asa procedez eu), posibil tus, dar nu intotdeauna, creion negru (pentru zona aceea de sub gene), unul deschis la culoare pentru waterline, fond de ten, concealer, blush, posibil si bronzer, creion de buze (uneori) si ruj. Cam astea sunt.
O sa fiu o rebela si nu o sa respect regulile in totalitate #yolo. Pentru ca mi-au placut mult intrebarile, nu o sa mai formulez eu un alt set de 11 si nici nu o sa pasez tag-ul catre 11 persoane, caci am vazut ca multe fete au facu deja tag-ul (cine e intarziata ca intotdeauna?). Le nominalizez, totusi, pe Lorena, Iulia si Alexandra.
That’s it for today!

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:

10 gânduri despre „TAG: The Liebster Award

  1. alyexandra 21 Iulie 2015 la 17:03 Reply

    Foarte frumoase răspunsurile! Ma bucur ca ai facut tag-ul! Pupici

    • R. 21 Iulie 2015 la 19:45 Reply

      Multumesc pentru nominalizare!! Te pup

  2. Andraxela13 21 Iulie 2015 la 20:18 Reply

    Cat de dragut! Cu ocazia asta te cunoastem mai bine. Multumesc pentru tag, draga mea! In curand il voi realiza si eu😀

    Te pup,
    https://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 21 Iulie 2015 la 22:58 Reply

      Abia astept sa il citesc! Kisses, dear❤

  3. andreea 21 Iulie 2015 la 23:09 Reply

    Ce dragut. Mereu imi place sa citesc tag-urile tale!
    Te puuup!

    • R. 21 Iulie 2015 la 23:51 Reply

      Multumesc mult, Andreea! Si mie mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale🙂
      Puuuuuuuupiiici!

  4. Lorena 22 Iulie 2015 la 11:13 Reply

    Imi plac mult raspunsurile tale, Ramo! Ne asemanam!🙂
    I feel you cu greselile gramaticale sau prescurtarile… Pai, unde ne gasim? :))) Pe Facebook sau Mess? :)) Oh, no…
    O sa-l fac si eu cu drag, l-am mai facut de doua ori, dar putina informatie noua, si actualizata, nu strica.🙂
    Te pup!

    • R. 22 Iulie 2015 la 14:14 Reply

      Tu esti campioana Liebster-ului atunci, Lori :)) Te puuuup!!

  5. iuliascorner 23 Iulie 2015 la 22:29 Reply

    Multumesc de nominalizare, draga mea :)!te pup :*

    • R. 23 Iulie 2015 la 22:33 Reply

      You’re welcome, dear! Pupici

Lasă un răspuns

