My week in pictures #15&#16

my-week-in-pictures-Ma simt ca o mica tradatoare.  Fata de mine, ma simt ca o tradatoare. Atunci cand am inceput sa scriu pe blog mi-am luat un angajament fata de mine, in primul si in primul rand. Un angajament pe care nu am reusit inotdeauna/in jumatate din timp sa il pastrez. Sunt usor dramatica. Imi asum consecintele. Saptamana trecuta am avut o senzatia foarte ciudata- ca a trecut deja vacanta si ca eu nu am facut nimic. Nu s-a scurs nici macar o luna, dar parca vreau la scoala. Am simtit nevoia sa scriu asta, o sa ma uit peste cateva luni la articolul asta si o sa rad isteric, pun pariu.

20150629_121843

Sa stiti ca am mancat mai sanatos in restul diminetilor, dar cookies-urile astea din Lidl sunt cele mai bune din comert, iar cappuccino-ul ala e fenomenal. Din  pacate, la noi nu se gaseste. Tocmai de aceea am provizii :))

my-week-in-pictures

A inceput Teen Wolf, ceea ce ma face foarte fericita si, la cealalta extrema, episodul asta din Grey’s Anatomy (ultimul din sezonul 10, ca sa fiu mai precisa) m-a facut sa plang. Din nou. (am revazut serialul pentru ca, aparent, am niste tendinte usor sado-maso)

20150701_134103

V-am zis doar ca am mancat si chestii mai bune: aici am iaurt, pepene galben, cereale (musli cred ca e termenul porivit) cu alune de padure, stafide si seminte de floarea soarelui (d-astea aveam in casa, imi plac mult in salate).

20150702_132727

Mi-au ajuns cartile comandate de la Libris. Inca nu m-am apucat de ele,d ar trebuie sa o fac cat mai curand (toate sunt pentru BAC).

20150702_141304

Am avut gargarite pe unghii! Tare mult mi-au placut,m-au inveselit. Admirati-mi, va rog, pijamalele: eu am pijamale de dormit si pijamale de stat in casa. Perfect normal.

20150704_200908

Nimic nu e mai bun decat o punga de M&M’s cu alune. Yummy!

20150705_203826

Am urmarit ulimul episod din Grey’s si am mancat floricele de porumb. Am ramas cu un gust dulce-amar si sunt curioasa cum o sa mearga serialul mai departe.

20150707_203725

Am iesit cu gagicile sa mancam cevala un local relativ nou si, dupa, ne-am plimbat prin parcul din apropiere. Mereu ai parte de un apus frumos aici, am mai pus poze si in MWIP de anul trecut.

20150709_144046

Cred ca fiecare elev/student are o zi, in vacanta, de facut curatenie in carti, caiete, dosare&co. Eu, intr-o zi din saptamana trecuta, m-am trezit, am mancat si am sortat treburi pana pe la ora 3:30-4. Am aruncat un sac de treburi, ca in fiecare an.

20150712_181754

Mi-am luat ceva din Kendra si am remarcat, din nou, cat de scarbe sunt femeile alea. Eram cu mama la casa si o intreb pe tanti aia daca mai fac carduri de fidelitate (cand am fost eu la cumparaturi in urma cu vreo 2-3 saptamani imi zisesera ca e temporara treaba si ca nu pot sa imi fac daca nu am 18 ani impliniti) si imi arunca o privire de parca o injurasem de mama-sa. Ma, eu nu inteleg. Datoria ei era sa intrebe de prima data daca avem/daca vrem card, nu? Zic, ca doar asa se intampla in magazinele care se respecta. Imi zice ca ‘mda’ si ne arunca formularul sa il completam. Aparent a aplicat si o reducere de care eu habar nu aveam (pentru ca mi-as fi mai luat niste chestii cu ocazia asta). Eu sunt genul mereu amabil cu vanzatoare/chelneri, dar cred ca o sa vina ziua cand o sa ma satur rau de tot de ele si o sa le arunc ceva subtil, mai ales ca multe dintre ele n-au nici cel mai mic habar si sunt incompetente (eu stiu ca vrei sa iti vinzi marfa, dar sa incepi sa lauzi BB-ul de la Maybelline si sa zici ca ajuta cu acneea -asta i s-a zis unei prietene pentru care si asa cea mai deschisa nuanta a numitei creme e prea inchisa- si, in plus, cand ma plimbam pe acolo, am mai auzit teorii ca ‘e o crema hidratanta foarte buna!’… hm… deci ma ajuta cu acneea si imi si hidrateaza super pielea, marfa produs).

20150712_214947

M-a apucat si pe mine nebunia cu Friends. Looove it! In seara asta termin sezonul 2, mi-a dat bff tema: sa termin tot pana vine ea de la mare :)). Challenge accepted!

Cum au fost ultimele doua sapamani pentru voi?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:

9 gânduri despre „My week in pictures #15&#16

  1. itsjulilove 14 Iulie 2015 la 19:41 Reply

    Siiiiiiiiii eu mai am momente cand vreau scoala, si eu mi-am facut curat intr-o zi din saptamana trecuta si eu deja am inceput sa ma stramb la scarbele de vanzatoare :))

    • R. 14 Iulie 2015 la 22:17 Reply

      Functioneaza asta cu strambatul? Poate os a incerc si eu :)) Te pup!

      • itsjulilove 16 Iulie 2015 la 10:46

        Haha, depinde!

  2. Lorena 14 Iulie 2015 la 21:48 Reply

    Ohh, stiu cum e treaba cu Kendra! Cred ca astia s-au vorbit sa aiba acelasi gen de angajati peste tot… same thing si in Arad, mare minune sa le mai calc pragul.😀
    Si mie a inceput sa-mi fie dor de scoala, parca am luat-o razna, a dat plictiseala in mine. :)))
    Btw, imi plac mult gargaritele tale! ♥
    Eu n-am citit toate cartile pentru bac, ooops, dar m-au ajutat mult lectiile din clasa si memoria vizuala pentru comentarii.😀 Eu zic sa te bucuri de vacanta. ;))
    Anul trecut am inceput si eu Grey’s Anatomy, dar l-am abandonat, nu mai stiu de ce. Posibil sa fi avut concurenta. ;))
    Kiss, kiss!

    • R. 14 Iulie 2015 la 22:22 Reply

      Tu esti o norocoasa atunci :)) Cred ca e criteriu de angajare, tin minte ca era acum ceva vreme o discutie pe facebook si toate fetele spuneau aceeasi chestie.
      Daca esti sensibila, nici sa nu te mai uiti. Mi-a mancat mie destul nervii, serialul asta e pentru oameni duri, clar.
      Kisses, my dear❤

  3. adebeibi 15 Iulie 2015 la 0:10 Reply

    Friends e printre serialele mele preferate! La fel si Grey, se pare ca eu si sunt o mare plangacioasa. :)) mie mi s-a facut dor de liceu foarte tare dupa ce l-am terminat desi ma distram destul de tare si la facultate! Acum mi-e pofta de musli😦

    • R. 15 Iulie 2015 la 18:42 Reply

      Si eu ma indragostesc tot mai tare de Friends, ma amuza teribil. Sunt sigura ca si mie o sa imi fie dor de liceu, am avut norocul sa cunosc persoane minunate.
      Te pup!

  4. iuliascorner 15 Iulie 2015 la 21:55 Reply

    ce simpatica ai fost in articolul asta la faza cu scoala, m-ai inveselit :)).o fi ceva in neregula cu mine, daca mi-e pofta si mie de musli :))?pupici

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 15 Iulie 2015 la 22:16 Reply

      Haha, multumesc, Iulia. Nothing’s wrong, dear! Pupici

Lasă un răspuns

