Haul: Iunie

hello julyIunie a fost o luna taaare ciudata, a fost jumatate buna si jumatate… mai  putin buna, dar memorabila cu siguranta. O sa imi ramana, in mod cert, intiparita in minte pentru mult timp de acum inainte. De cumparat, am cumparat si luna aceasta- in mare parte treburi de care chiar aveam nevoie. In mare parte, nu in totalitate, ca sa fim clare. Ce spuneti, va las cu pozele?

20150703_145211

Nu imi place poza asta. Voiam de mult sa incerc noul CC cream al celor de la Gerovital (care nu mai e atat de nou) si, pana la urma, i-a venit si lui randul. Aveam nevoie de un concealer bun, dar unul BUN, asa ca l-am ales pe cel de la NYX (cel pe care il vedeti mai sus era ultimul de la stand- v-am mai spus eu ca mie magazinul Kendra mi se pare mai mereu prost aprovizionat, nuanta aceasta -beige- e putiiin  inchisa pentru mine, insa se rezolva cu multa atentie si blending). Nu am putut sa plec din magazn fara oja aceasta de la Rimmel, in nuanta Peachella, mai ales ca era si redusa la 6 lei.

20150703_144724

Mama a spus ca ea nu se omoara dupa lotiunea micelara, asa ca mi-am calcat pe inima si am cumparat un demachiant clasic, cel de la Bioten, pe care l-am mai avut acum muuult timp si pe care il foloseam inainte sa descopar micelara Garnier. I-am facut review cand eram la inceput cu blogul, vedeti aici. Imi pastrez opinia (dar tot o sa ma intorc la micelara dupa ce il termin).

Am terminat bifazicul de la Nivea, asa ca m-am gandit sa il incerc pe cel de la Farmec si va pot spune ca nu este la fel de bun. Indepareaza mascara (indiferent daca este sau nu rezistenta la apa) mult mai greu, abia astept sa il termin.

Am mers la cumparaturi destul de arziu, intr-o duminica, si cand am ajuns la dm… surpriza mare: era inchis, asa ca nu mi-am mai putut cumpara dischetele Ebelin. In schimb, am apelat la cele Bella, pe care le-am mai folosit. Sunt foarte multumita de ele, le-am gasit si la promotie, 2 pachete la pret de unul (cred, posibil sa fi fost al doilea redus la jumatate de pret sau ceva, ma rog, detalii).

20150703_144624

Am ajuns si in ziua in care gelurile de dus pe care le aveam (3 la numar) au ajuns pe terminate. Cum eram in Ploiesti Shopping City (am ajuns acolo dupa 10 ore in care nu mai mancasem nimic si in care ma plimbasem cu ai mei de colo, colo in oras, pe o caldura infernala, incercand sa rezolvam- sa rezolve- probleme… va dati seama cat chef aveam) am facut un popas in Yves Rocher, in special pentru crema mea de dus preferata, cea cu cafea. Mie si mamei ne-a plcut si cea cu magnolie, asa ca le-am luat pe ambele acasa, in Buzau. Despre gelul de dus Mood Therapy de la Avon nu va pot spune prea multe, mama l-a achizitionat si eu inca nu l-am folosit. Miroase dulceag, dar nu inecacios, eu il vad mai potrivit, totusi, pentru toamna.

Scalpul meu ciudat s-a revoltat (din nou), asa ca a trebuit sa imi schimb samponul (din nou). Citisem la Georgia despre acesta de la Syoss si m-am hotarat sa-i dau o sansa. Bine am facut! Uleiul de par de la Avon este o iubire mai veche si cum mi se terminase celalalt produs leave-in m-am hotarat sa-l readuc in viata mea.

20150617_172736

 

Voiam niste tenisi albi, subtirei, numai buni de vara si i-am gasit in H&M, la un pret mic: 40 de lei. In aceeasi zi mi-am luat si sandalele de mai sus, din acelasi magazin (ele fiind motivul pentru care am si ajuns aici). Devenisem usor isterica pentru ca sandalele pe care le aveam deja nu se potriveau cu rochia pe care o sa vi-o arat imediat si cautasem deja in tot orasul si nu gasisem nimic (vauzem iundeva niste sndale superbe din piele, cu acelasi sistem de inchidere ca cele de mai sus, dar ghiciti ce: curelusele erau prea mici, nu ajungeau sa se inchida; fa-bu-los).

20150629_162218

 

Rochia in cauza este luata din Orsay. Am mers initial acolo pentru ca vazusem si probasem deja o alta, eram pregatita sa o cumpar, doar ca, dupa ce m-am mai plimbat prin magazin, am gasi-o pe aceasta si m-am indragostit. Este foarte lejera si finuta, din pacate poza nu ii face dreptate. Am purtat-o aici, daca vreti sa o vedeti in actiune.

20150629_162333

 

Un alt lucru pe care mi l-am dorit mult timp a fost o fusta midi, clos. Cea pe care am cumparat-o (dintr-un magazin local cu chestii faine, Xia ii zice) nu e chiar atat de umflata cum as fi vrut eu sa fie, dar imi place mult si abia astept sa o port.

20150703_143705

 

Imi cer mii de zcuze pentru cat sunt de sifonai panalonii mei, i-am cumparat si i-am fotografiat (a se vedea ca nici eticheta nu este rupta). Sunt din C&A si erau necesari. Eu nu ma simt confortabil in pantaloni foarte scurti, sunt prea constienta de propria persoana (vreau sa fac o paranteza aici, sa va povestesc o intamplare: eram in oras, chiar in ziua in care mi-am luat fusta, si vad de la distanta o tipa de mana cu pretenu’. Ideea e ca eu nu imi dadeam seama daca fatuca avea pantaloni pe ea ea pentru ca efectiv nu se vedeau de tricou- nici acesta foarte lung. Bon, si care e problema mea? Fata era mare.. multi lateral dezvoltata. Si nu spun asta ca pe o insulta, fiecare trebuie sa se simta bine in pielea lui si masa este, pana la urma, un alt numar intr-un sit foarte lung de alte numere. DAR- exista un mare dar aici: daca tu sti ca picioarele tale nu arata exceptional, si cand spun asta ma refer la celulita… multa, multa celulita urata si dizgratioasa, de ce porti ceva care aproape ca nici fundul nu ti-l acopera?! Reiau, nu vreau sa jignesc pe nimeni si fiecare e liber sa se imbrace cum simte, dar cred ca e nevoie si de un minim de decenta). Pantalonii sunt foarte lejeri si imi plac mult, o sa fim prieteni buni vara asta.

20150703_145317

 

Tot din H&M mi-am luat si elastice de par care nu lasa urme. Au fost 6: cele trei de mai sus, inca unul roz neon (pe care i l-am pasat Mirunei) si unul portocaliu neon (il aveam in par cand am facut poza). Imi plac mult: ce-i drept, nu imi tin parul la fel de strans ca cele normale, dar asta are si o parte buna pentru ca evit durerea de cap care vine uneori la pachet cu parul strans. Ele se largesc dupa ce le folositi, dar daca le bagati in apa calda isi recapata forma.

20150703_145558

 

De departe cea mai importanta si cea mai mare investitie este reprezentata de ochelari. Era neaparat necesar sa ii schimb pe cei vechi pentru ca eram usor in ceata cu ei. Acum vine si marea schimbare. Voi stiti cum erau celelalte rame: subtirele, cat mai putin vizibile (cam pe asta am mers aproape intotdeauna, poate cu o singura exceptie, vorbim despre istoria mea de ochelarista intr-un articol viitor), iar acestea… acestea sunt foarte vizibile. Eu, de fel, nu sunt o persoana spontana, imi place sa ma gandesc inainte sa iau o decizie, dar de data asta am ales fara sa stau prea mult pe ganduri (evident ca in noaptea respectiva am avut un aproape-atac de panica). Mie imi plac mult ramele, au un detaliu (h)auriu pe picioruse si sunt multumita de cum imi vin (cu toate ca uneori mi se pare foarte ciudat atunci cand ma uit in oglinda, parca nu ma simt eu).

 

Am scris postarea cu niste pauze destul de mari (de mers la kinetoterapie si cumparaturi, gen), dar sunt mandra ca am facut-o la timp. Pozele facute pe fundal negru sunt produse chiar inainte sa ma apuc, au fost (iar) niste zile innorate si nu am putut sa fac poze. Nu ca acum era cea mai buna lumina ever, dar nu voiam sa aman. Primesc o medalie pentru asta?

Voi ce v-ati cumparat luna trecuta? De asemenea, ce credeti in legatura cu povestioara mea, aveti si voi asemanatoare? Considerati ca exagerez eu?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

13 gânduri despre „Haul: Iunie

  1. hearteumi 3 Iulie 2015 la 20:56 Reply

    First!
    Ah, n-am mai comentat la tine de mult, ai?
    100% de acord cu povestea.
    Eu ti-am mai zis despre ce mi-am luat dar vreau sa mentionez o achizitie livreasca (prinzi referinta? Muhahahaha): JFK 11/22/63 de Stephen King. E un bolovan de 800 de pagini dar am citit-o in 6 zile. And you know what that means. Recomand, ofc.
    Kisses! Si sa ne vedem si noi (cand o sa fiu acasa, probs de pe 12?) bc I miss your face!

    • R. 3 Iulie 2015 la 21:01 Reply

      Asta este atat de dragut! Ti-a dat bunica ceva ciudat sa mananci? O stiam pe JFK si inca nu imi revin din soc, dar probabil esti atat de plictisita incat ai citit o singura carte.
      Da, panda draga, nu ai comentat aici de cam mul timp. Bine ca ai remediat situatia :)) Miss you too xx
      Pupici

  2. alyexandra 3 Iulie 2015 la 21:16 Reply

    Ai facut ceva cumparaturi…corectorul de la Nyx ma tenteaza…imi plac produsele lor…de elasticele h&m nu stiu ce sa zic…nu le-am incercat, in schimb imi plac cele invisibobble. Pantalonasii scurti sunt foarte draguti, am si eu unii asemanatori si mi se par mult mai lady like si chiar mai sexy decat aia cu fundul pe afara :))
    Aici e articolul meu cu produse cumparate http://wp.me/p5GhBJ-jf ! Pupici

    • R. 3 Iulie 2015 la 21:33 Reply

      Sa stii ca mie imi place mult, mi se pare ca acopera bine atat carcanele, cat si imperfectiunie. Ma deranjeaza, in schimb, ca scoate in evidenta zonele uscate.
      Acum ma duc si la aricolul tau😀
      Pupici

      • alyexandra 3 Iulie 2015 la 21:36

        Eu nu prea am zone uscate, am tenul gras asa ca nu prea cred ca o sa am probleme cu el. Il trec pe lista de cumparaturi. Pupici

  3. Lorena 3 Iulie 2015 la 21:20 Reply

    Sper sa iti placa CC Cream-ul! Eu o sa-l cumpar mai inspre toamna, cred, de cand a venit caldura imi lucea fata prea tare dupa cateva ore si am nevoie de ceva care sa-mi tina sebumul sub control, sau sa ma impac cu gandul ca toate fondurile de ten/cc-urile lucesc al naibii vara pe mine! :)))
    Demachiantul de la Bioten e o iubire mai veche de-a mea, de pe vremea cand singurul meu produs cosmetic pe care il cumparam de „n” ori era demachiantul. :))
    Eu am facut greseala sa-mi iau serul roz pentru par de la Avon, dar nu se compara cu acesta cu argan. De indata ce dau de el sau de vreun reprezentant, mi-l comand, e preferatul meu si n-o sa ma mai las fara el, cel putin o perioada.😀 Mie-mi place ca descalceste parul foarte bine si de cele mai multe ori nu mai folosesc balsam de par pentru asta. A, si miroase si delicios! ♥
    Te pup! ♥

    • R. 3 Iulie 2015 la 21:31 Reply

      Lori, imi place mult CC-ul (atat cat l-am testat). Eu raman usor impasibila la luciu, m-am obisnuit cu ideea, pe acesta inca nu l-am analizat din acest punct de vedere.
      In ceea ce privese uleiul de la Avon, iti dau drepate complet. Mirosul… ah, minunat!
      Te imbratisez, draga mea!

  4. Ioana Alexe 4 Iulie 2015 la 1:12 Reply

    Îmi place mult fustița cloș😀
    Vreau și eu elastice așa de părrr😦
    Pupici! :*

    • R. 4 Iulie 2015 la 14:54 Reply

      Multumesc mult, Ioana! Am vazut ca se gasesc in mai multe magazine elasticele astea, eu ti le recomand, sunt multumita pana acum.
      Te pup!

  5. Andraxela13 9 Iulie 2015 la 17:06 Reply

    Cat de mult imi plac sandalutele negre din H&M! Pacat ca la noi nu mai aveau marimea mea.. Am zis ca mi le voi comanda de pe internet si am tot amanat. Sunt foarte chic si probabil iti vin si superb! Sa le porti sanatoasa🙂

    Te pup :*
    O zi frumoasa!

    https://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 9 Iulie 2015 la 19:07 Reply

      Multumesc mult, Alexandra! Sunt tare comode si nu au talpa foarte subtire, asa cum se intampla in cazul multor astfel de sandale.
      Huugs

  6. vanyna89 22 Iulie 2015 la 13:02 Reply

    Imi plac haul-urile,le citesc pe nerasuflate😀 .Mi-ai rezolvat o „enigma” : mi se termina in viitorul apropiat (nu foarte apropiat,dar destul de😀 ) demachiantul bifazic si nu stiam ce sa iau : NIvea sau Farmec.Am tot citit review-uri,dar nu m-am putut hotari,dar acum ca ai facut o comparatie intre cele doua,o sa optez pentru Nivea,cu siguranta🙂 .Imi plac noii tai ochelari,si eu sunt ochelarista de aproape un an si ma tot gandesc daca sa-mi schimb ramele sau nu…mai am timp pana in septembrie sa ma gandesc😀 .
    In legatura cu purtatul de haine care nu se potrivesc corpului,am aceeasi parere ca si tine.Si iti spun asta din perspectiva uneia care are ceva kg in plus,care nu s-a simtit deloc jignita de parerea ta😀 .Parerea mea e ca fiecare e liber sa se imbrace cum vrea,dar totusi ar trebui sa se mai uite din cand in cand in oglinda inainte de a iesi din casa,pentru ca nu tot ce-i „la moda” se potriveste siluetei pe care o detii.Chiar daca sunt plus size,eu zic ca reusesc sa ma imbrac destul de adecvat varstei si siluetei mele,exclus fuste si pantaloni scurt😀 .
    Gata,nu mai scriu,ca m-am intins prea mult😀 .
    Pupicei :*

    • R. 22 Iulie 2015 la 14:12 Reply

      Fiecare persoana trebuie sa se simta bine in corpul ei, asta este ceea ce conteaza cu adevarat.
      Cat despre demachian, sper din suflet sa iti placa cel de la Nivea. Eu abia astept sa il termin pe cel Farmec si sa ma intorc la preferatul meu.
      Te imbratisez!

Lasă un răspuns

