Review: Astor Soft sensation lipcolor butter

Astor soft sensation lipcolor butter

Eu, in ultima vreme, am incepu sa dezvolt o pasiune pentru rujuri, chiar daca am prostul obcei de a-mi musca buzele si, evident, majoritatea produselor incep sa arate urat dupa o anumita perioada. Scopul meu este sa gasesc un ruj care sa se ‘stearga’ frumos de pe buze, unifrom si de la care sa nu imi ramana urme inestetice. Haideti sa vedem daca am gasit ce cautam in aceste lip butter-e de la Astor.

Astor soft sensation lipcolor butter

Ambalajul, ca sa o luam cu inceputul, ma incanta deoarece mi se pare foarte practic, fiind de aceeasi culoare cu rujul in sine. Astfel, nu le incurc intre ele si le pot gasi mai usor. Partea nu prea placuta este ca scrisul auriu dispare destul de repede, dupa cum puteti vedea si in poza de mai sus.

Texura este placuta, fina si foarte hidratanta, fiind perfect pentru persoanele cu buze uscate. Contine mici particule sclipicioase, de culaore aurie, deloc deranjante. Scopul lor este de a oferi o stralucire placuta buzelor. In plus, efectul este unul usor glossy. La capitolul rezistenta, pentru mine este putin greu sa dau un verdict (vezi intoroducerea). Pe buzele mele se mentine cam 2 ore, sa spunem, dar cred ca pe o persoana care nu ‘mananca’ rujul  poate tine cam 3 ore. Atunci cand incepe sa ‘dispara’, o face intr-un mod placut si uniform, nu raman urme inestetice. Mirosul este unul gurmand, vanilat… yummy!

Din nuantele disponibile, eu am ales doua (desi ma gandesc serios sa mai adaug cateva in colectie): Hug me si Feeling Feline, am mers spre doua extreme: un nude cuminte si un rosu corai jucaus. Primul este culoarea pe care eu o gasesc cel mai usor de purtat si mereu intind mana spre el cand sunt pe graba. Aspectul lui pe buze depinde foarte mult de pigmentatia acestora: daca aveti deja buzele foarte pigmentate, nu o sa faca cine stie ce. Pentru mine este nude-ul perfect.

Feeling Feline este tare indragit de mine in sezonul cald deoarece este atat, atat de vesel si scoate orice machiaj din anonimat. De asemenea, pigmenatia lui poate fi foare usor controlata: intr-un strat subtire este ceva mai discret, ofera o culoare subtila buzelor, dar, daca insistati, nuanta devine una vibranta.

Astor soft sensation lipcolor butter swatches

Cred ca este absolut evident ca eu sunt indragostita! Le recomand cu mare, mare drag.

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:,

9 gânduri despre „Review: Astor Soft sensation lipcolor butter

  1. iuliascorner 2 Iulie 2015 la 2:18 Reply

    Vreau si eu narcise, unde ai mai gasit?Lip butter-urile par interesante, cred ca urmeaza sa le incerc🙂.te pup :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 2 Iulie 2015 la 13:45 Reply

      Pozele sunt facute in primavara, Iulia. Si-au asteptat randul pana acum.
      Daca le incerci, sa-mi spui ce crezi🙂 Te pup|

  2. alyexandra 3 Iulie 2015 la 21:22 Reply

    Arata bine…nu le-am incercat dar iti recomand lip butter-urile de la Nyx… sunt foarte pigmentate, creme brulee este un nude foarte misto. Chiar daca ai buzele pigmentate, cu el poti sa le faci nude perfect…si textura…incredibila. O sa incerc si unul de la Astor sa vad diferenta. Pupici

    • R. 3 Iulie 2015 la 21:27 Reply

      Multumuesc mult de recomandare! O sa le analizez bine, promit🙂
      Te pup!!

  3. […] Aici avem produsele pe care le folosesc momentan. Eram usor indecisa daca sa introduc sau nu fardurile, dar pana la urma am ales sa o fac, cu toate ca nu ma fardez mereu (let’s be honest, uneori imi aplic niste CC cream si rimel si am fugit). Prin urmare, am ales fardul meu preferat, de la essence, si paleta Sleek (am doua culori pe care le folosesc absolut la fiecare machiaj). In ceea ce priveste rujul, treaba sta destul de ciudat pentru ca, in ultima vreme, nu am folosit un singur produs de fiecare data, incerc sa le mai variez. Am mers pe preferatul meu, lip butter-ul de la Astor (review). […]

  4. Little Caramela 22 Iulie 2015 la 21:01 Reply

    De cata vreme ma tenteaza produsele astea, dar tot timpul am gasit alte tentatii pana sa ajung efectiv sa le cumpar :))

    • R. 22 Iulie 2015 la 22:26 Reply

      O sa vina si vremea lor, sunt sigura :)) Pupici

  5. […] lip butter-ul de la Astor v-am mai vorbit aici. Este alegerea mea din fiecare diminrata cand vreau ceva simplu, dar de efect si care sa imi […]

  6. […] pe care il folosesc. Un alt all time favourite este lip butter-ul de la Astor, despre care am scris aici. Am inceput sa il folosesc mai intens pentru ca voiam sa il termin, il am de ceva timp deschis, si […]

Lasă un răspuns

