Tuesday’s Tip #14: Un pas mic pentru mine, un pas mare pentru tenul meu

Titlul meu e usor pompos si se refera la ceva ce am mai amintit pe blog, insa vreau sa repet intr-un articol separat. Trebuie sa ii multumesc Mihaelei, prin intermediul articolului ei mi-am adus aminte sa va spun si eu despre acest truc.

blomus-68390-big

Servetele. Atat am de spus. Inlocuiti prosopul de fata cu servetelele. Am mai povestit si aici despre asta si o sa repet: in prosop se pot aduna microbi, microbi care ajunge pe fata. In plus, daca nu va cumparati nu stiu ce tip fancy si fin, whatever, o sa va si agreseze pielea. Servetelele sunt fine, usuca eficient si sunt ieftine.

Exemplu concret. Nu stiu daca va amintiti, dar eu, vara trecuta, am fost in mare curatenie si am stat cam o saptamana (or so) la bunica-mea. Ca un om care se gandeste la toate ce ERAM (not), nu mi-am luat cutia cu servetele pentru fata, ca ‘n-oi muri acum cateva zile’. Rezultatul? Cosuri. Cosuri mari si urate care nu mai treceau.

Sa se inteleaga, nu zic ca acum nu mai am probleme cu tenul pentru ca ma sterg cu servetele. Rutina mea de ingrijire este mai stricta decat a fost inainte, dar lucrurile mici, acumulate, fac o diferenta. Va recomand sa incercati si voi aceasta metoda, o sa intelegeti despre ce vorbesc.

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:

4 gânduri despre „Tuesday’s Tip #14: Un pas mic pentru mine, un pas mare pentru tenul meu

  1. lmissyl 9 Iunie 2015 la 13:43 Reply

    Clar servetele! Daca nu am servetele ca sa ma sterg pe fata prefer sa nu ma mai sterg deloc. O las sa se usuce de la sine. Si as mai adauga ceva. Este de preferat sa tamponezi usor fata, fara sa o freci. Altfel risti sa te iriti.

    https://fullofbeauties.wordpress.com/

    • R. 9 Iunie 2015 la 16:54 Reply

      Da! :)) Da! Acum mi-am adus aminte ca am scris si eu asta in articolul cu rutina, dar am uitat sa spun si acum. Multumesc de completare!🙂
      Te pup

  2. Lory's Blog 9 Iunie 2015 la 18:48 Reply

    Muuult mai igienic asa! Eu am inlocuit prosopul de bumbac de fata de vreo 2 saptamani…si imi e bine!🙂

  3. […] vrei sa aflati care e treaba cu cutiile acelea de servetele, cititi articolul acesta (click). Am oastrat un exemplar din Ebelin si unul din Frotto doar pentru a sublinia ca cele din urma imi […]

Lasă un răspuns

