Tuesday’s Tip #12: Despre oja semipermanenta

Postarea de astazi nu va cuprinde un truc explicit, ci, mai precis, o sa va povestesc despre unul: ce informatii am gasit, daca as apela la el, caci nu, nu l-am testat inainte. V-ati dat deja seama din titlu despre ce este vorba: oja semipermanenta, o alernativa ce suna promitator atunci cand nu ai timp de coloratul unghiilor sau atunci cand oja se revolta si dispare dupa 3 zile indiferent de ce ai face. Pentru a afla mai multe, va invit sa cititi mai departe.

1409027035000-1409005839000-Nail-polishEu nu sunt fana manichiurii cu gel pentru ca mi se pare ca de multe ori rezultatul e usor trist. In plus, am auzit (pe bloguri, de la cunostinte) ca unghiile sunt afectate de acest procedeu, multe fete si-au stricat gherutele din aceasta cauza. Unde voiam eu sa ajung (la New York)  : majoritatea doamnelor si domnisoarelor isi ‘pun unghii’ pentru ca vor ca manichiura sa le reziste cat mai mult timp. Acum, sa fim serioase, cat de enervant este sa te trezesti dupa doua zile cu oja sarita? Sau sa observi fix in mijlocul unui eveniment important ca oja ta e crapata? Foarte.

Bon. Deci nu gel, nu lacuri ‘normale’. Atunci… oja semipermanenta!

Asa cum spuneam si introducere, am facut ceva cercetare: pe bloguri, pe forumuri, am citit comentarii, ma rog, intelegeti voi ideea. O sa fac, mai jos, o sinteza a informatiilor gasite.

Oja semipermanenta este foarte asemanatoare ojei de unghii. Acestea se prezinta la fel: in sticluta cu pensula, consistenta fiind una asemanatoare. Diferenta dintre ele este ca prima are formula similara cu cea a gelurilor, fiind un fel de ‘hibrid’ intre lacul de unghii si gel. Prin uramre, aceasta trebuie ‘uscata’ cu o lampa UV. Are o durabilitate de 2-3 saptamani (aici depinde si de cum o intretineti, evident, nu trebuie sa frecati cu unghiile diverse suprafete)

36W-uv

Evident, cam toate saloanele au introdus in portofoliul lor aceasta tehnica, caci cererea este mare. Pretul, din cate am vazut eu, se invare in jurul sumei de 50 de lei (am gasit si oferte mai ieftine, dar si mai scumpe, ma rog). Astfel, daca mergi de 3 ori pe luna, ajungi undeva la 150 de lei. Vestea buna este ca puteti aplica si voi oja semipermanenta acasa si, daca ma intrebati pe mine, e mai convenabil. Trebuie sa investesti, in prima faza, intr-o lampa, apoi mai trebuie doar sa iti cumperi baza/primerul necesar, top coat-ul, solutia speciala pentru indeparare si, evident, culorile, deci sa zicem ca asta ar ajunge undeva la 600 de lei (depinde de pretul lampii). Cu acesti 600 de lei puteti sa va faceti manichiura un an (si mai mult, va trebui sa inlocuiti doar produsele consumabile), in schimb, la salon, ati merge doar vreo 4-5 luni cu aceeasta suma. Daca sunteti iscusite, puteti sa faceti si o mica afacere din asta, intotdeauna o sa existe o colega sau o vecina interesata.

Metoda de aplicare a ojei semipermanente:

1. Se pileste unghia cu un buffer, foarte putin, pana cand unghia nu mai luceste.
2. Se aplica baza pentru oja semipermanenta, dupa care se usuca la lampa 120 secunde.
3. Dupa baza se aplica un strat de oja semipermanenta, se usuca la lampa tot 120 secunde.
4. Se aplica al doilea strat de oja si se usuca la lampa.
5. Se aplica top-coat intr-un strat subtire (are rolul de a proteja oja semipermanenta), se usuca la lampa tot 120 secunde. sursa

 

descărcare

Din cate am vazut pe bloguri, fetele au fost multumite. Un singur caz nefericit am gasit, insa din cate am inteles citind comentariile, persoana respectiva nu fusese tocmai atenta. Daca eu as apela la oja semipermanenta? Da. Da, pentru ca timpul meu este limitat sau… ma rog, din ce in ce mai limitat. In perioada aceasta, spre exemplu, nici nu mi-am mai colorat unghiile din cauza lipsei de timp: cand se la mai dai cu lac, cand sa le stergi si sa le dai iar? In orice caz, am citit pe un site ca e chiar posibil sa te dai cu o oja normala peste daca te plictisesti de acea culoare si dupa sa o stergi cu dizolvant obisnuit, pentru ca cea de sub nu va putea fi indepartata asa usor. De asemenea, putem folosi acest ”truc” si pentru pedichiura si, din puncul meu de vedere, este o alternativa foarte buna atunci cand plecam in vacanta si nu vrem sa mai avem inca o grija. V-am lasat mai sus link-uri care un site care comercializeaza atat oje semipermanente, cat si oje ‘normale’ (am vazut niste O.P.I.-uri reduse acolo) daca vreti sa va faceti o idee.

Ati incercat / ati incerca oja semipermanenta? Ce credeti despre aceasta?

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:, , ,

11 gânduri despre „Tuesday’s Tip #12: Despre oja semipermanenta

  1. mirela16 20 Mai 2015 la 15:55 Reply

    Este extrem de util postul tau si iti multumesc pentru asta. Eu am aplicat oja semipermanenta de doua ori, la in salon destul de bine cotat. Prima data cand am plecat intr-o vacanta si oja mea a rezistat pe unghii o saptamana, in condițiile in care am stat numai in apa. A doua oară, surprinzător, la același salon, aceiași nuanță la oja OPI, nu a rezistat decat 1 zi, s-a dezlipit un colț, apoi nu am rezistat si am dezlipit-o singura, la toate unghiile. Nu am nicio explicație, dar ideea de a-mi cumpara o lampa si tot ce mai trebuie pentru o manichiura perfecta acasă, imi surâde foarte mult si cred ca in curând o voi pune in practica. Multumesc pentru link-uri!

    • R. 20 Mai 2015 la 16:44 Reply

      Ma bucur foarte, foare tare ca ai gasi acest articol util! Multumesc pentru vizita, te pup!

  2. Andraxela13 20 Mai 2015 la 20:41 Reply

    Mi-am comandat acum ceva timp lampa uv cu geluri, tipsuri si oje semipermanente. Normal, nu aveam timp sa-mi fac extensii cu gel asa ca mi-am facut unghiutele cu oja semipermanenta. Are un plus, arata foarte bine in sensul ca e lucioasa si are un aspect placut. Minusul e gradul scazut de rezistenta – se cojeste foarte usor si trebuie refacute permanent. Intr-un timp numai asa mi le faceam, pana am auzit ca lampa uv nu e asa buna folosita in exces, asa ca am luat o pauza😀

    Te pup draga mea! o saptamana cat mai usoara! :*

    • R. 20 Mai 2015 la 22:26 Reply

      Multumesc pentru parere, Ale! Eu citisem pe la fete ca rezista bine, acum cred ca depinde si de tipul de unghie al fiecarei persoane.
      Te pup!

  3. alyexandra 24 Mai 2015 la 14:23 Reply

    Bine de stiut…Oricum e mai complicat sa le faci acasa, ca oja trebuie sigilata printr-un anumit procedeu, ca altfel se cojeste! Mie imi e mai la indemana cea „normala”, dar ma enerveazaaaaa cand incepe sa se ia… Pupici

    • R. 25 Mai 2015 la 12:37 Reply

      Oh, stiu, stiu cum e :)) Eu nici nu m-am mai dat cu oja de ceva vreme, prefer sa le stiu curate si sa nu imi mai bat capul (si) cu asta

  4. coco 26 Mai 2015 la 15:14 Reply

    am incercat dar nu a stat decat 5 zile! a 2-a ora, numai 4😦, de altfel asa sta si oja normala la mine!

    • R. 26 Mai 2015 la 15:17 Reply

      Imi pare tare rau! Nu siu ce sa mai cred in legaura cu oja asta, deja sunt tare confuza

  5. MIRELA 5 Iunie 2015 la 15:07 Reply

    buna ,nu ai spus se degreseaza unghiile se sigileaza te rog da mi mai multe informatii

    • R. 5 Iunie 2015 la 16:34 Reply

      Buna, Mirela. Eu, personal, nu am experienta cu acest proces, am pasat aici informatiile gasite pe mai multe bloguri. Din cate am inteles eu, pasul 1 de mai sus (pilirea unghiei cu buffer-ul) are rolul de a degresa unghia. Oja se sigileaza la lampa, dupa cum e indicat mai sus. Imi pare rau ca nu iti pot spune mai multe.
      Multumesc pentru vizita!

  6. […] Eu v-am povestit mai multe despre oja semipermanenta aici. […]

Lasă un răspuns

