TAG: This or that?

Am fost aleasa. Cum pentru ce? Pentru a completa aceasta leapsa simpatica. Fetele care mi-au pasat-o sunt Cristina si Lori, doua bloggerite tare dragi mie pe care le citesc cu mare drag, iar eu, acum, vreau sa arunc tag-ul in curtea Alexandrei, a Andreei, a Alyexandrei, a Iuliei si a Fulviei. Va las cu o postare kilometrica. Enjoooy.

MAKEUP
1383553931dc466e7c

Blush or bronzer?  Am trecut prin perioade si perioade: ba foloseam doar bronzer, ba doar blush… Acum aleg blush-ul, mi se pare ca ma trezeste si ma face sa arat odihnita.

Lip gloss or lipstick? Lipstick fara nicio ezitare.

Eye liner or mascara? Fara rimel viata e pustiu! Acesta este elementul care intregeste look-ul, plus ca poate fi folosi si ca eyeliner cu o pensula speciala, hihi.

Foundation or concealer?  Greut. Hai sa zicem fond de ten, nu ca nu ar putea fi folosit si concealer-ul in acest mod.

Neutral or color eyeshadows? Nu am mai folosi de atat de muuulta vreme farduri colorate. Intr-o perioada chiar imi placea sa ma joc cu nuantele de albastru si verde, uneori chiar si mov, insa, acum, m-am cam lenevit din acest punct de vedere. Apelez mereu la maro, beige si, preferatul meu, (H)auriul.

Pressed or loose eyeshadows? – Pressed. Nici nu am pulbere, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca as avea. Am in minte niste pigmenti superbi de la NYX, dar nu sunt in varful listei de prioritati.

Brushes or sponges? Pensulele mi-au simplificat mult viata. Nici nu veau sa ma gandesc la cchinul de a ma machia cu bureteii. NOPE.

NAILS
 1409027035000-1409005839000-Nail-polish

O.P.I. or China Glaze? Am un OPI, China Glaze nu am incercat, asa ca nu vreau sa dau niciun verdict.

Long or short?  Ambele. Unghiile mele sun destul de lungi de la natura, deci arata bine si taiate scurt, dar si lungi.

Acrylic or natural? Nu ma atrage deloc ideea de a-mi pune unghii, le prefer naturale.

Brights or darks? Nu conteaza, sincer. Chiar nu pot sa aleg.

Flower or no flower?  Inainte sa ma ia nebunia cu machiajul, eram obsedata de oje si de modele facute pe unghii. Mare talent nu am, dar imi dadeam silinta si uneori imi ieseau chestii super dragute. Acum, nu mai am nici timp si nici chef.

BODY
 
 produsele-cosmetice-online
Perfume or body splash?  Parfum, evident. Cum sa aleg altceva? :))

Lotion or body butter?  N-am incercat unturi, intotdeauna am prefera sa imi iau o lotiune (in speranta ca aplicarea va fi mai rapida).

Body wash or soap? Body wash, clar.

Lush or other bath company? Pe partea de produse pentru baie, imi plac mult Nivea si Dove (cu toate ca nu sunt neaparat ‘bath companies’). Mi se pare ca au produse foarte, foarte faine pentru pretul pe care il au.

FASHION
tumblr_l96r7pNfy41qdjnglo1_500

Jeans or sweat pants? Jeans, jeans, jeans! Imi e asa de dor sa ma imbrac in fiecare zi cu blugi! Noi la scoala avem uniforma si trebuie sa port fusta, asa ca blugii sunt purtati destul de rar.

Long sleeve or short? Meeh. Profit de ambele :)) Cand am maneci lungi mi le trag peste degete, ma simt asa de comfy cand fac asta :))

Dresses or skirts? V-am zis deja ca port fusta zilnic, nu? In orice caz, imi plac si fustele si rochiile in egala masura.

Stripes or plaid? Dungi, ca la puscarie. Fara gluma, acum, cred ca pot fi combinate cu mai multe lucruri si ca arata mai bine.

Flip flops or sandals? Sandaaale. Slapii sunt pentru plaja si pentru coborat la magazinul de langa bloc, nu de umblat cu ei prin lume.

Scarves or hats?  Esarrrfe, desi imi doresc si o palarie.

Studs or dangle earrings? Studs, nu mi se pare ca mi se potrivesc cei mari.

Necklaces or bracelets? Bratari, colierele ma intimideaza cel mai des si stau sa ma uit 10 minute in oglinda sa vad daca se potrivesc cu restul tinutei sau nu.

Heels or flats? Imi plac tocurile de mor, dar, cand vine vorba de purtat, aleg balerinii, tocurile raman pentru ocazii.

Cowboy boots or riding boots?  Stiti pozele de la Brasov? Am purtat aici niste cizme inalte, care mie imi plac foarte mult. Mama rade mereu de mine si zice ca imi mai lipseste doar calul.

Jacket or hoodie? Jachetele IE mai faine.


HAIR
Hair-Care

Curly or straight?  Il am drept, dar as fi vrut sa il am ondulat.

Bun or ponytail? Coada de cal e un fel de personal statement la mine. Imi port foarte des parul strans, nu il suport desprins.

Bobby pins or butterfly clips? Bobby pins🙂

Hair spray or gel? Neither. Hair spray, hai, de amorul artei.

Long or short? Undeva pana pe la umeri ar fi perfect. Momentan e lung si abia astept sa ma tund (zic asta din octombrie).

Light or dark? Medium.

Side sweep bangs or full bangs? Mnu. Am traume legate de breton.

Up or down? Up imi e mai comod, dar down arata mai bine. Oh, alegeri, alegeri… sunt balanta, evident ca nu ma pot decide prea usor!

RANDOM

I love rainy days, empty coffee shops and the smell of old books

Rain or shine? Imi plac ploile de vara si primavara, scurte si puternice, dupa care rasare soarele.

Summer or winter? Acum, eu fiind eleva, evident ca o sa zic vara. In plus, urasc zapada, o detest, ma ia cu durere de cap si de genuchi numai cand o vad (e verificata asta cu durerea de genuchi).

Fall or spring? Primavara e anotimpul meu preferat, imi pare rau ca anul asta a fost atat de capricioasa vremea si nu am putut profita mai mult de primavara.

Chocolate or vanilla? Cioco.

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:

7 gânduri despre „TAG: This or that?

  1. Dr.Cris 11 Mai 2015 la 21:02 Reply

    Me likey! Si tu esti meteosensibila? Credeam ca doar eu am un handicap cand vin ninsorile, cu durerile de genunchi…..

    • R. 11 Mai 2015 la 22:05 Reply

      Doctorul a spus ca am ”genuchii suprasolicitati” si de aici apar si durerile. Iarna e oribil, cum simt putin frig, cum incep sa ma doara. Asta e, ii dam cu Sindolor si trece,
      Te pup, multumesc din nou pentru nominalizare!

  2. iuliascorner 11 Mai 2015 la 21:46 Reply

    Mersi de nominalizare :)!incerc sa il fac si eu cat de curand.te pup :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 11 Mai 2015 la 22:00 Reply

      Astept raspunsurile🙂 Pupici

  3. alyexandra 12 Mai 2015 la 1:10 Reply

    Mulțumesc pentru nominalizare! Imi plac raspunsurile tale…🙂 Pupici

    • R. 12 Mai 2015 la 13:40 Reply

      Cu placere🙂

  4. […] mi-a „pasat” si mie tag-ul This or that?… Va invit sa-i cititi postarea aici : https://beautyandbargainsbyr.wordpress.com/2015/05/11/tag-this-or-that/ […]

Lasă un răspuns

