Tuesday’s Tip #10: Curatarea rapida a pensulelor [VIDEO]

Sarbatorim al X-lea articol de ‘Tuesday’s Tip’ cu o solutie minunata impotriva pensulelor murdare. Poate fi pregatita de oricine, sunt sigura ca aveti toate ingredientele necesare si… nu necesita timp de uscare! In plus, la finalul articolului este si un filmulet cu yours truly care va povesteste despre minunatia asta si va face si un demo pe doua pensule murdare de chestii diferite. V-am facut curioase?

capture-20150428-165931

Aveti nevoie de:

-recipient cu pulverizator

-alcool sanitar

-apa

-sampon

-optional: ceva ulei (nu prea am inteles eu treaba asta, niste tipe ziceau de ulei esential de lavanda, dar eu nu am vrut sa apelez la acesta pentru ca, din cate stiu, este iritant, deci am preferat sa nu… am pus, in schimb, putin din ‘mixul de uleiuri’ – mama cum e asta- de la Gliss, doar asa, de amorul artei).

Proportiile sunt urmatoarele: 3/4 alcool + 1/4 apa. Uleiul si samponul trebuie sa fie puse in cantitati mici, cam 2-3 picaturi. Eu prefer sa folosesc un prosop atunci cand imi curat astfel pensulele: aplic cam 2-3 pompite pe prosop, 2 pe pensula si incep sa o sterg bine pentru a inlatura murdaria. In cazul produselor cremoase, e nevoie sa insistati si o sa vedeti ca nu se curata perfect, perii raman usor patati, dar in cazul fardurilor nu este nicio problema.

Chiar daca utilizati aceasta metoda, tot o sa fie nevoie sa le spalati din cand in cand. Priviti acest truc ca un sampon uscat: il folosesti atunci cand ai nevoie, dar tot trebuie sa te speli bine pe cap dupa.

Enjoy:

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:,

5 gânduri despre „Tuesday’s Tip #10: Curatarea rapida a pensulelor [VIDEO]

  1. alyexandra 28 Aprilie 2015 la 17:15 Reply

    Multumim pentru „reteta” solutiei de curatare a pensulelor… Imi place filmuletul…Esti o dragutza…:)
    Check my tag… 7 lucruri despre mine…
    http://wp.me/p5GhBJ-7S
    Pupici

    • R. 28 Aprilie 2015 la 17:41 Reply

      Ma bucur mult de tot!! Multumesc🙂
      Acum citesc tag-ul, abia astept sa aflu mai multe lucruri despre tine🙂
      Pupici

  2. Lorena 28 Aprilie 2015 la 21:41 Reply

    Iuuuui, ce-mi place de tineee! Sa mai faci videoclipuri ♥
    Esti foarte funny „fas, fas” =)))))))))❤ Sa nu-ti pierzi din naturaletea asta nici pe viitor, m-am saturat de "perfecte" de pe Youtube.🙂
    Eu le spal doar cu sampon, dar cred ca au nevoie de o dezinfectie.🙂 Bine, eu folosesc detergenti tari pe care ii gasesc in baie, ca sa ma asigur ca se duce toata murdaria. :))))

    Pupics ♥ :*

    • R. 29 Aprilie 2015 la 15:00 Reply

      Aww, multumeesc!! Si mie imi place de tine, sa stii❤
      Mie imi este prealene sa le spal dupa fiecare folosire, asa mai trag si eu de timp. puuups❤

  3. […] Servetele no name pentru bebelusi folosie pentru stersul pensulelor (inainte sa descopar varianta asta, mult mai eficenta, de altfel) sau a fardului cazut pe obraz. […]

Lasă un răspuns

