Tuesday’s Tip #9: Pentru a avea un par stralucitor…

670px-Make-Your-Hair-Healthy,-Smooth-and-Shiny-Step-1

… clateste-l cu otet! Eu fac asta dupa ce imi clatesc parul de sampon. Urmeaza imediat aplicarea balsamului/ a mastii, apoi indepartam totul. Eu prefer sa il amestec cu apa, cam o treime, pentru a mai dilua mirosul neplacut. Este, de asemenea, un leac bun impotriva matretii, desi rezultatele nu sunt imediate. Eu am renuntat sa il folosesc o perioada, timp in care am observat ca aveam parul mai rebel, mai ‘pufos’ si nu la fel de stralucitor. Cand am incepul sa il refolosesc, si-a recapatat supletea si a devenit, din nou, moale.

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:

13 gânduri despre „Tuesday’s Tip #9: Pentru a avea un par stralucitor…

  1. coco 21 Aprilie 2015 la 20:39 Reply

    Un super sfat care chiar functioneaza!

    • R. 21 Aprilie 2015 la 21:42 Reply

      It really does!🙂

  2. iuliascorner 22 Aprilie 2015 la 0:10 Reply

    hmm…chiar nu ramane mirosul de otet in par?te pup🙂

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 22 Aprilie 2015 la 15:15 Reply

      Ramane putin, dar nu mi se pare deranjant, daca il clatesti bine dupa se simte foarte putin. Eu remediez partial asta cu niste spray leave-in de la Gliss

  3. iuliascorner 22 Aprilie 2015 la 0:11 Reply

    aaaa…si de care trebuie sa fie otetul :)?

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 22 Aprilie 2015 la 15:14 Reply

      Eu de mere folosesc😀

  4. Butterfly 22 Aprilie 2015 la 9:51 Reply

    Asta cu matreata nu o stiam, o sa ii recomand iubitului meu, insa am aceeasi ingrijorare ca si iulia…nu miroase apoi a otet?

    • R. 27 Aprilie 2015 la 21:04 Reply

      Nu are cum s nu miroasa absolut deloc, iti dai seama. Ieri, eu l-am folosit intre 2 samponari (l-am lasat putin sa actioneze) si am observat ca efectul este acelasi🙂

  5. Andraxela13 26 Aprilie 2015 la 8:49 Reply

    Nu am incercat niciodata otetul pe par, insa am auzit trucul asta. De cand imi faceam masca cu ou, desi ma clateam foarte bine, parca tot mai simteam un miros ciudat :)) Cred ca totusi ar trebui sa-l incerc sa vad rezultatul – in ultimul timp samponul pe care il folosesc parca e cam dur cu parul meu.. Sa vedem ce va iesi😀

    Te pup, scumpo! Sa ai o saptamana cat mai relaxanta si un ”1 Mai” unforgettable!

    https://voxofvanity.wordpress.com/2015/04/26/ootd-lacepinky-shades/

    • R. 26 Aprilie 2015 la 17:26 Reply

      Masca cu ou nu am incercat, imi e teama ca o sa ma trezesc cu o omleta in cap :)) Pupici

  6. Mădălina Gugilă 27 Aprilie 2015 la 20:19 Reply

    hmmm, interesant pontul, am sa il incerc!:D

    http://styleisfresh.com/

    • R. 27 Aprilie 2015 la 21:02 Reply

      Astept pareri post-operatiune😀 Kisses

  7. […] sus mentionat si, pe la inceput, parea ca merge bine (imi si calteam parul cu otet, v-am spus aici la ce foloseste aceasta practica). Din pacate, imi incurca groaznic parul si, spre finalul […]

Lasă un răspuns

