My travel essentials+3 zile in Brasov

20150419_150851

Saptamana trecuta am fost 3 zile in Brasov (long live ‘Saptamana Altfel’, ce sa zic) si, evident, mi-am facut o lista lunga cu lucrurile de care stiam ca o sa am nevoie. M-am gandit sa va arat si voua ce am ales, sa va dau cateva idei si sfaturi si, in final, sa va povestesc pe unde m-am plimbat (keep on reading, am un ceva la finalul articolului cafre sper sa va placa).

20150419_145705

Initial am vrut sa cumpar, din XXL, un set cu 3 sticlute mici din plastic si 3 borcanase, era in jur de 20 de lei. Atat ca am realizat ca am pastrat pentru postarea cu produse consumate Touch-urile goale, asa ca le-am folosit pe acestea si doua treburi de la aveam deja prin casa. Prin urmare, avem: crema de noapte, crema de zi, crema de dus, gel de curatare si apa micelara.

Evident, am avut dischete demachiante si servetele cosmetice pentru a-mi usca moaca, alaturi de periuta si mini-pasta de dinti, un pliculet de apa de gura (esantioane ambele, deci) si un mini-deodorant (si unul intreg, pentru ca sunt paranoica si nu vreau sa raman fara). Dm este locul perfect pentru a gasi produse travel size: pasta de dinti, apa de gura, spume de curatare, sampoan si balsam pentru par… lista continua. Deodorante mici gasiti prin majoritatea hypermarket-utilor, eu am vazut de la Gerovital (spray) si Rexona (stick). Eu nu le-am incercat, asa ca nu stiu ce sa va spun despre ele. De asemenea, nu plec de acasa fara un pui de perna pentru ca niciodata nu stii de ce dai intr-un hotel/o pensiune/ whatever. Mie mi-a fost de folos mereu, indiferent de durata calatoriei sau de destinatie.

20150419_150557

Mi-am luat usooor cam multe smacuri. Asta pentru ca aveam prea mult loc in portfard si hashtag yolo. Am ales Storm, paleta mea preferata, pe care o puteti vedea mai in detaliu aici, fardurile mono de la essence: Blockbuster (cel din stanga, mat, beige deschis) si, respectiv, Cappuccino, please (also known as fardul meu preferat), un quoattro, tot essence, Colossal-ul a fost rimelul in care mi-am pus increderea, iar creioanele de ochi de la Avon, Supershock (Flash) si essence (Teddy) au fost bonus. Li s-au adaugat pudra All about matt (tot essence… do you see a pattern here??), fondul de ten Lasting Finish de la Rimmel (nu e tocmai preferatul meu, dar m-am bazat pe el), concealer-ul Wake me up, care nu mai are nevoie de nicio prezentare, l-am amintit in nenumarate randuri aici si duo-ul de la ELF ce contne un blush si un bronzer, ambele produse fiind cremoase. Pentru buze, am ales produsele mele preferate si anume lip butter-ul de la Nivea si alte doua lip butter-e, de la Astor, de data aceasta, pentru a le colora subtil (Feeling Feline-cel rosu, Hug me-cel nude). Daca vreti review pentru o parte din produsele essence de care am vorbit, il gasiti aici.

20150419_150255

Pensule am luat ce se vede. Prima si a doua sunt no name-uri, folosite pentru sprancene si pentru a trasa o linie de fard negru la baza genelor. In continuare, avem 2 pensule essence pentru ochi (daca ati dat click pe link-ul e mai sus ati vazut, probabil, ca am vorbit si despre ele), 3 de la Jessup, luate de pe eBay. Alte 3 pensule pentru fata: una de blush de la essence folosita pentru pudra (imi place pentru ca este mai rara si ia putin produs, asa ca nu o sa incarce tenul) si cele de la Jessup pe care le-am folosit asa: pe prima pentru conturare (iau produsul pe margine, creez ‘liniile’, apoi il amestec cu partea curata) si pentru blush. Am vorbit despre pensulele de la Jessup aici.

20150419_150740

In prima sticla este solutie DIY pentru curatarea pensulelor (3/4 alcool sanitar- spirt, draga, spirt- 1/4 apa, putiiin sampon si cateva fas-fas-uri din uleiul pentru par de la Gliss, ca ziceau niste tipe de adaugat si ceva ulei si la momentul respectiv asta era singura varianta, dar ideea e ca functioneaza super, daca vreti un demo, se rezolva, doar sa imi spuneti) si in a doua este parfum (Infinite Moment de la Avon).

Nu au lipsit pastilele, evident, si Sindolor gel-ul pentru ca am genuchi de baba (despre care o sa amintesc mai jos, din nou).

11149239_945782932112760_4823234335010646013_n

Va anunt de pe acum ca pozele ce urmeaza sa le vedeti, sau, ma rog, majoritatea, sunt complet ‘furate’ de la Alexandra pentru ca ale mele erau, in mare parte… naspa. Anyways. Am fost 3 zile in Brasov, am stat la un hostel dragut, Centrum House Hostel (e foarte fain pentru grupuri, asa cum am fost noi), este chiar pe Republicii (noi aveam vedere la magazine, spre exemplu), deci am fost aproape de lucrurile care ne interesau. Dupa o calatorie mai lunga deca ne-am fi asteptat cu trenul, am ajuns, ne-am instalat, ne-am hranit si am plecat sa ne plimbam: magazine (s-a lasat si cu ceva shopping), Biserica Neagra (doar pe afara) si… porumbei! Porumbei draguti! Okay. Cam asta a fost prima zi.

In a doua, intentia dirigai a fost sa urcam toti pe Tampa (stiti voi, muntele pe care scrie ‘Brasov’ si pe care il vedeti si mai sus). Partea nasoala a fost ca ninsese inainte cu vreo 2 zile, se si vede ca pe acolo inca mai era zapada… care se topea. Adica namol mult. Nu am precizat ca trebuia sa il urmcam pe jos, pe niste carari prin padure, 24 de serpetine sau cam asa ceva. Acum, ca sa revenim la mocirla care era pe acolo. Aluneca, traseul devenise si mai greu si genuchii mei de baba (am ceva probleme la ei cauzate de cresterea brusca si de Dumnezeu stie ce alti factori) incepusera sa urle. Prin urmare, eu m-am intors cam de la jumatatea drumului alaturi de alti colegi. Bine am facut! Mi-au zis restul ca au coborat pe alta ruta, ceva ce implica scari, asa ca eu nu as fi fost in stare sa vin de acolo pe picioarele mele. Dupa ce am terminat de curatat bocancii (nu ca incerc sa ma laud, dar a fost o alegere buna sa imi iau bocanceii de rezerva) si de mancat (o pizza bunut de la Pizza Roma) ne-am hoarat sa urcam la cetate. Acolo a fost absolut superb! Daca ajungeti in Brasov, nu trebuie sa o ratati. Se urca mult mai putin si e mult mai safe. Am mers, dupa ce am coborat, si pe Strada Sforii si am admirat arhitectura minunata a orasului. Vreau sa locuiesc si eu intr-o casa din aceea care sta sa cada la primul cutremur, dar care arata atat de fain!

Ultima zi nu  a fost chiar trista… abia asteptam sa ajung acasa, sa ma intind in patul meu si sa DORM. Per total, ecursia a fost una placuta, am avut ocazia sa imi petrec 3 zile si 2 nopti cu cele 8 prietene bune pe care le-am capatat in clasa si care, sper din totul sufletul, or sa imi ramana mereu aproape. Va las acum cu pozele, o sa mai scriu cate ceva pe sub ele, dar cam asta a fost grosul.

20150407_17121511133676_944804152210638_3584822658194663019_n11130203_944804095543977_3990708140098367198_n

Don’soara e Panda/Adelina. O sa mai zic ceva de ea la final, promit :)) Si aceea este o sacosa de la Sephora in care avem carti.

20150408_12181111041675_944805265543860_5806211047086383793_n10881520_944805138877206_3965425318949803775_n20150408_17330911151044_944806872210366_4832422476474962371_n10984089_944806725543714_1479300087093993261_nEram usor confuza. Pacat, iesea o poza frumoasa (asta sunt eu citand din mari clasici ai internetului). DAR doar uitati-va la rujul ala supeeerb.

10406517_944806868877033_5312075890762787941_n20150408_174039

Asta nu este cea mai eleganta expresie a mea, insa este poza mea preferata. Este spontana si naturala si este cu o persoana minunata, cu mult liCHIci (de la ea este asta, sa stiti), Maria adica.

20150408_184916IMG_20150409_120651

Treaba asta a fost exceptionala. Este mousse de menta, ciocolata si, la mijloc, este ceva sirop de menta. Am mai  precizat cat iubesc aceasta aroma? Macaron-ul acela nu era exceptional, prea uscat, din pacate.

Siii…

Toate multumirile mele Pandei, a facut asta din propria initiativa si a facut-o bine, spun eu. Ia sa-mi spuneti si voi ce credeti, mai facem sau ne lasam de meserie? Canalul de YT este foarte basic acum, maine, sper, o sa am timp sa ma ocup de el, sa il fac sa arate prezentabil.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

21 de gânduri despre „My travel essentials+3 zile in Brasov

  1. Lorena 20 Aprilie 2015 la 21:31 Reply

    Ce draaguuuut! Si cate produse de machiaaaj! ♥
    Haha! Pacat ca ai apasat pe filmare, iesea o poza frumoasa! :)))
    Imi promiti ca iesim odata la un suc?😀 :)):*
    Esti o draguta! :*:*

    • R. 21 Aprilie 2015 la 13:56 Reply

      Iti promit solemn. Nu scapi de mine, sa stii!
      Produsele de machiaj au fost cam prea multe, nici nu aveam cand sa folosesc tot… dar am fost pregatita :))
      Te puuup!!

  2. iuliascorner 21 Aprilie 2015 la 1:19 Reply

    Frumos pe la mine pe „acasa”🙂.sa mai vi in vizita!te pup :*

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 21 Aprilie 2015 la 13:54 Reply

      Nu ca frumos, superb!! Cu siguranta o sa mai vin, sper ca o sa prind si vreme frumoasa si calda data viitoare
      Te pup!

  3. Randeea.ro 21 Aprilie 2015 la 10:32 Reply

    Super! Îmi place atât de mult orașul ăsta. Abia aștept să îl vizitez din nou. Mai ții minte de unde ai găsit acel mousse de mentă?

    Pupici

    • R. 21 Aprilie 2015 la 13:53 Reply

      Sigur pe Republicii, sunt undeva pe dreapa doua cofetarii, destul de aproape. La prima, daca nu ma insel. In interior aveau frigiderele/ ce sunt ele pentru prajituri pe sanga, iar pe dreapta erau mese si aveau sigur si macarons. Cam atat imi amintesc despre ea. Sper ca iti este de folos🙂
      Pupici

  4. Julia Hasch 21 Aprilie 2015 la 21:02 Reply

    Eu de multe ori daca plec undeva cumpar produse in varianta travel size si atat. :)) Sunt prea comoda😀
    Ce cute e videol!😀

    Julia | juliahasch.com

    • R. 21 Aprilie 2015 la 21:44 Reply

      E cea mai simpla varianta asta. Ce rost are sa cari de enspe chestii care sa ocupe jumatate din valiza cand poti sa iti iei produse mini? Plus ca sunt asa de cute :))
      Pupici

  5. adebeibi 21 Aprilie 2015 la 21:33 Reply

    Ce desert apetisant! Imi place postarea si pozele, sunteti niste dragute! :*

    • R. 21 Aprilie 2015 la 21:44 Reply

      Thaaank you❤ Te pup!!

  6. alyexandra 21 Aprilie 2015 la 22:24 Reply

    Foarte dragutz articolul…imi place felul in care scrii…mai mai sa leshin de ras…ai niste expresii foarte funny…si informativ…Imi plac produsele din dm…dar nu stiam de cele travel size… Referitor la soluția pentru curățarea pensulelor…daca poti sa scrii un articol despre ea…ar fi super… Pupici

    • R. 22 Aprilie 2015 la 15:17 Reply

      Se noteaza, cat de curand scriu articolul. Produsele travel size in dm sunt pe langa casa de obicei🙂
      Iti multumesc mult! Ma bucur ca te amuz😀
      Pupici

  7. andreea 22 Aprilie 2015 la 1:40 Reply

    So, so nice. Ca intotdeauna o placere sa te citesc.
    Vreau la Basov, acum! :)))
    Kissses
    http://www.andreeaserban.ro

    • R. 22 Aprilie 2015 la 15:13 Reply

      Mai stai vreo 2 zile, ca e frig acum. Plecam impreuna dupa :))

  8. Rokoll@ 29 Aprilie 2015 la 11:54 Reply

    Ce pensule dragute. Mi-ar mai trebui si mie cateva. Am vazut si niste farduri Essence dragute

    http://www.rokolla.blogspot.ro

    • R. 29 Aprilie 2015 la 14:59 Reply

      Glad you like ‘em! Pupici!

  9. […] am mers in Brasov, v-am povestit aici despre excursie, atunci am mers in Sephora. Rar ajung in magazinul acesta deoarece la mine in oras, […]

  10. […] boots or riding boots?  Stiti pozele de la Brasov? Am purtat aici niste cizme inalte, care mie imi plac foarte mult. Mama rade mereu de mine si zice […]

  11. […] (singurul pastrat, celelalte sticlute au fost folosite pentru a transporta diverse cu ele, vezi aici). Dizolvantul de oja de la Cien este singurul pe care il folosesc, sunt multumita si nu simt nevoia […]

  12. Laura Iovan 3 August 2015 la 23:01 Reply

    Acum mi-e dor de Brasov! Si bine ca mi-ai amintit de apa de gura travel size din DM :)) Am trecut-o pe lista, gata.

    • R. 4 August 2015 la 21:33 Reply

      Hehe, distractie plauta in vacanta!

Lasă un răspuns

