Review: Astor Eye Artist Liquid Eyeliner

20150211_123242

Cred ca ziceam ca o sa fac un review pentru tusul lichid de la Astor. Posibil. Ma rog, nu asta conteaza. Folosesc acest produs de multa vreme, am o parere bine formata despre el. A aparut in viata mea atunci cand aveam mai mare nevoie de un tus bun (si dupa o mare dezamagire, dar asta este o alta poveste). Daca a pus capat cautarii vesnice a eyeliner-ului perfect si m-a facut sa strig: ‘U da one!’, aflati in paragrafele ce urmeaza.

Se prezinta in forma clasica a tusului lichid, borcanas mic in care se afla lichidul si capac cu pensula, deci nimic special. Trebuie agitat inainte de folosire, promite ca este waterproof si ca rezista mult si bine. Ajungem la asta imediat, acum haideti sa vorbim despre pensula caaare arata cam asa:

20150211_123525

Este un buretel ce se aseamana cu cel de la eyeliner-ele de tip carioca si ce imi place foarte mult la ea este lungimea: este scurta si usor de folosit. Ceea ce nu imi place este grosimea buretelului. CUM AR TREBUI SA TRASEZ EU LINII SUBTIRI SI CODITE PERFECTE CU CHESTIA ASTA GROSOLANA? Buna intrebare, Ramona, hai sa ne prefacem, acum, ca nu porti discutii singura si ca tipi la tine insati. E un chin sa incerci sa creezi un cateye perfect sau o linie foarte subtire la baza genelor.

20150211_123651

Culoarea este fabuloasa, un negru intens cu finish mat, exact asa cum imi place si exact ceea ce imi doream. DAR (exista un dar, ce credeati, ca va las fara daruri? no-no) nu este waterproof, se ‘faramiteaza’ si te trezesti cu bobite mici si negre sub ochi dupa un timp (nu se strica neaparat forma). Fabulos. Stati, devine si mai fabulos: daca se usuca si incerci sa mai aplici putin, stiti voi, pentru a indrepta linia… mai bine nu, deoarece, daca atingi conturul deja creat, acesta incepe sa crape si sa se stearga.

20150211_123719

Mai sus, spre exemplu, am trecut usor cu degetul peste linia creata. Nu am frecat, nu am insistat, doar am trecut cu degetul peste dunga aia. Si asta s-a intamplat. Priviti partea buna: nu o sa aveti nevoie de demachiant pentru el, puteti sa va scarpinati putin la ochi si gata! tusul a disparut.

Nu zic ca nu poate fi folosit. Eu il folosesc… cu o alta pensula (de la un tus vechi sau de la cel de la Catrice, caruia i-am facut un review aici) si cu multa atentie. Nu il recomand incepatoarelor si cred ca este potrivit persoanelor care isi doresc ceva simplu, care folosesc o pensula separata, in general, pentru eyeliner si care nu gresesc prea des. Doar atat.

Care este eyeliner-ul vostru preferat? Va astept sugestiile in sectiunea dedicata comentariilor.

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:,

7 gânduri despre „Review: Astor Eye Artist Liquid Eyeliner

  1. alyexandra 18 Aprilie 2015 la 14:29 Reply

    Hmz… tusul meu preferat este cel de la Inglot, este fenomenal…chiar ma gandesc sa ii fac un review. Care e tusul tau preferat?pupici

    • R. 18 Aprilie 2015 la 14:53 Reply

      Eu, din pacate, nu l-am descoperit pe acela care sa imi satisfaca toate dorintele. Din pacate, la mine in oras nu se gaseste Inglot, dar cand o sa aterizez prin Bucuresti o sa ma asigur ca ajung pe la ei ca sa arunc un ochi tusului acesta.
      Pupici

  2. iuliascorner 22 Aprilie 2015 la 1:04 Reply

    daca il gasesti pe „da one” anunta-ma si pe mine🙂,pup!

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 22 Aprilie 2015 la 15:13 Reply

      Will do. O sa pun si postere prin orasele din tara cand il gasesc :))

  3. andreea 3 Mai 2015 la 11:06 Reply

    Try gel liner… Sleek + Pensula de eyeliner de la Real Tecniques, nu exista tip de line de tus sa nu poti crea cu ele si rezista incredibil de bine. Eu as vreasa il iau pe cel de la Inglot, dar parca senzorii mei o iau razna cand vad pretul…
    Good review, acum o sa stiu sa ma feresc de el :))
    Kisses

    • R. 3 Mai 2015 la 11:24 Reply

      Ma bate gandul sa imi cumpar unul gel, sa fiu sincera. Am unul de la essence, gasit dupa ce au fost retrase, insa este gri (o culoare superba, de altfel) si nu poate fi folosit chiar oricand. Am testat in Kendra si un astfel de produs de la NYX si mi-a placut cum se prezenta, insa o sa il am in vedere si pe cel de la Sleek. Multumesc mult de recomandare❤
      Hugs

  4. […] sunt super rezistente/ waterproof). Despre tusurile Calligraph (review aici) si Eye Artist (review aici) pot sa spun un singur lucru: never again. Daca vrei sa afli mai multe detalii, te invit sa citesti […]

Lasă un răspuns

