Favoritele lunii: Martie

20150404_165959

Am realizat in urma cu 5 minute ca, de-a lungul timpului, am facut putine articole despre favoritele lunii, desi aveam alta impresie. Ce-i drept, atunci cand incepe sa imi placa un produs, il folosesc foarte mult pe acela, asa ca o astfel de postare ar fi plictisitoare in fiecare luna. Bon. Deci martie a trecut si maine e Pastele (hello, Captain Obvious, vrei si o medalie pentru constatarea asta minunata?) si parca trece, din nou, timpul prea repede. In orice caz, uitati aici favoritele lunii trecute:

20150404_170415

Balsamul de la Dove este bun, bun, neasteptat de bun pentru pretul mic pe care il are. L-am luat fara sa fac research, lucru de neimaginat penru mine. JACKPOT!

Lotiunea de la Gerovital, din gama Happiness, este un deliciu si am folosit-o aproaaape zilnic de cand o am. Intra repede in piele, o lasa catifelata si are si ceva sclipicel Hauriu care se vede foarte fain.

Crema de dus Nivea Care este hidratant, spumos si miroase a… Nivea, in timp ce gelul de la Avon, din gama Senses, are un parfum fresh, lucru ce m-a si convins sa il cumpar si sa il indragesc atat de tare. Acestea doua au fost cele mai folosite produse pentru curatarea corpului de luna trecuta si, cel mai probabil, or sa fie in continuare.

LATER EDIT: Deci am uitat complet sa trag in poza spuma de la Nivea. O vedeti in prima fotografie. Ideea e ca produsul asta este excelent pentru curatarea tenului (dupa ce am folosit demachiant, evident). Spuma este foarte groasa, consistenta si isi face treaba bine, eu o folosesc atat dimineata, cat si seara. Vedeti aici mai multe.

20150404_170619

Crema Sebo-reglatoare de la Gerovital Plant m-a impresionat de la prima aplicare. Lasa tenul catifelat si eu o consider o baza perfecta pentru machiajul fetei, plus ca, de cand o folosesc, chiar nu mi-au mai iesit prea multi monstruleti, iar atunci cand aparea unul in oras, statea mult mai putin decat inainte. Singurul defect pe care i-l gasesc eu este ca nu este 100% potrivita unui ten mixt ca al meu, spre exemplu, ceea ce inseamna ca seara trebuie sa o combin cu un ulei sau o lotiune ceva mai hidratanta, dar nu-i bai. Va spuneam aici mai multe despre asta.

Duo-ul cremos de la E.L.F. e un vis si imi place maxim. Cu ocazia intrarii lui in viata mea am redescoperit si pudra de la essence (asta cu capacul rupt), intrucat atat blush-ul, cat si bronzer-ul, trebuie fixate pentru a rezista mai mult timp. No problem, cu ocazia asta imi amintesc sa ma dau cu pudra si pe zona T si sub ochi, ca inainte cam saream peste pasul acesta (hashtag lazy).

M-am hotarat ca nu mai plec dimineata de acasa fara sa ma dau si eu cu ceva pe fata (vezi BB cream) si buze. Nu imi ia mai mult de 3 minute, ma ajuta sa ma simt mai treaza si, cel mai important, sa mai folosesc si eu din produsele pe care le tin de decor pe masuta. Lip butter-ul de la Astor in nuanta Hug Me e alegerea perfecta pentru scoala, se aplica rapid si nu e nevoie sa fii prea atenta cand o faci (vezi ora 7 dimineata dupa vreo 6 ore de somn mhmmm). In rest (adica atunci cand am iesit din casa cu alta destinatie adica de foarte putine ori) am folosit cu drag gloss-ul de la Flormar. Desi este putin liCHIcios si desi nu sunt o mare fana a gloss-urilor, acesta chiar mi-a placut, in special pentru faptul ca rezista binisor si parca ‘pateaza’ usor buzele, lasandu-le usor colorate dupa ce dispare.

20150404_170708

Apa de parfum de la Avon, Today, o am de prin octombrie, dar nu am putut sa o folosesc pana prin decembrie-ianuarie. Eu sunt una din persoanele alea care isi imparte parfumurile pe anotimpuri, deci as putea spune ca acesta este preferatul iernii. Acum il las sa zaca putin si trec la arome mai fresh, caci atunci cand se incalzeste, nasul meu nu le suporta pe cele puternice si usor dulci (zic usor dulci pentru ca pe cele dulci nu le suporta niciodata).

V-am mai spus eu ca sunt putin intarziata cand vine vorba de ‘trend-uri’. Cand nu mai suporta nimeni ‘Thinking out loud’, ma apuca pe mine nebunia. ‘Take me to church’ o stiu de prin decembrie, o am in bookmarks de pe atunci, insa am cam uitat de ea. Luna trecuta am reinceput sa o ascult and me likes it a lot.

Am citit prea putin in ultima vreme si dau vina, in special, pe programul incarcat pe care l-am avut la scoala. Sunt cu 8 carti in urma in ceea ce priveste challenge-ul pe care mi l-am setat pe Goodreads and that makes me sad. Remediem in vacanta asta. ‘The Silver Linings Playbook’ (a fost si ecranizata, pentru rolul din acest film a luat Lawrence Oscarul) mi-a placut mult, este o poveste foarte interesanta si captivanta.

Bon (stiu ca o sa se simta cineva cand o sa citeasca asta). Cam asta e tot. Acum e timpul pentru urarile aferente, Paste fericit, luminat, multa iubire si fara kilograme in plus dupa ziua de maine. Si multe imbratisari de la mine pentru voi!

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:, , , , , , , ,

8 gânduri despre „Favoritele lunii: Martie

  1. andreea 11 Aprilie 2015 la 18:05 Reply

    Nice picks, oh, oh, and the songs❤❤
    Kisses

    • R. 11 Aprilie 2015 la 19:01 Reply

      Thank you, dear❤ Pupici

  2. Lorena 11 Aprilie 2015 la 20:19 Reply

    Ce poze frumoase aveeem!
    Heei, vad acolo o Nivea, adica spuma de curatare, si no mention about it!😛
    Foarte faine pozele, parca imi vine sa pun tot pe wishlist datorita lor. :)):D
    Am atatea geluri de dus incepute, care nici nu mai au loc in baie, incat nu stiu cand o sa-mi dau voie sa-mi cumpar altele. :)) As putea face Project Pan cu geluri de dus si creme de corp, altfel nu stiu cand scap de ele.😀
    Mi-a placut mult crema de fata de la Gerovital, nu am cumparat-o dupa ce am terminat tubul, dar nu spun nu pentru la vara.

    Te puup!

    • R. 11 Aprilie 2015 la 20:28 Reply

      OH GOD SUNT O AMETITA. Acum se repara. Multumeeesc
      Kisses, dear

      • Lorena 12 Aprilie 2015 la 9:54

        Pupics :)) :*:*

  3. Andraxela13 13 Aprilie 2015 la 21:30 Reply

    Deci nu creed :)) Si eu imi impart parfumurile pe anotimpuri! Parfumul `Today` e chiar unul din cele mai dragute parfumuri de la Avon, chiar reprezinta brand-ul. Nu am încercat crema de la Gerovital, insa daca o voi vedea prin market cu siguranta o voi lua – mi-au aparut si mie cativa monstruleti.

    Te pup draga mea si iti urez o vacanta cat mai relaxanta! :*

    https://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 13 Aprilie 2015 la 23:52 Reply

      Asta cred ca este lucrul meu preferat la blogging, faptul ca ‘intalnesti’ persoane cu care ai atatea lucruri in comun. Vezi ca este si o crema mai mica, ce se aplica local, tot de la Gerovital, tot din aceeasi gama, intr-un tubulet alb. Grabeste plecarea monstrilor😀
      Vacanta placuta si tie! Si insorita!! Pupici

  4. lena 14 Aprilie 2015 la 15:09 Reply

Lasă un răspuns

