TAG: 30 Beauty Questions

Draga de Lorena, stiti deja ca este printre fetele mele preferate si ca tin mult la ea, m-a nominalizat la un tag foarte simpatic si ii multumesc mult pentru asta. Noroc ca este completat de zilele trecute, pentru ca, acum, sunt un car de nervi, va povesteam pe pagina de facebook ce ma macina. Okay, sa purcedem, zic.

1. Do you remember your first makeup item?
Aici este putin mai dificil. Posibil sa nu fie chiar primele, insa, cand eram micute, cred ca pe la gradinita, eu si bff mergeam si ne luam niste rujulete micute de la niste tarabe de langa blocurile noastre cu papusi desenate pe ele. Erau mega-simpatice si, va inchipuiti deja, nu erau bune de nimic. Au mai urmat glossuri transparente sau usor colorate (ca doar asa ceva avem voie sa folosesc, lucru care, la vremea aceea, mi se parea o crima, dar acum inteleg perfect de ce nu imi era permis sa ies cu 10 nuane de farduri pe pleoape… o sa fie o paranteza interminabila, insa imi amintesc ca ma certasem cu ai mei, sa fi fost prin clasa I sau a II-a, dar trebuia, dupa, sa ma duc sa cumpar ceva de la magazinul din fata blocului, asa ca, de suparare, am luat trusa de farduri a mamei si m-am ‘machiat’, ca sa nu se vada ca am plans, cred ca am fost o aparitie).

2. Describe your perfect mascara. Have you found one that fits your specifications?
Daca spui ca ai gasit-o si ii mai si dai nume, nu poti sa iei chestia asta inapoi, asa ca o zic doar ca nu am gasit mascara perfecta. Eu am o problema cu genele de la ochiul drept, jumatatea exterioara este, efectiv, foarte diferita de restul genelor: in timp ce celelalte sunt usor curbate, acestea sunt foarte drepte si ‘cazute’ (are sens?). Prin urmare, eu am nevoie de un rimel minune.

3. What kind of coverage do you prefer from foundation?
Asa cum spunea si Lorena, am trecut printr-o perioada in care tot ce doream de la un fond de ten era sa acopere tot. Apoi a urmat una cand voiam ca efectul sa fie cat mai natural, sa aiba acoperire cat mai mica si sa ofere o stralucire frumoasa tenului, dar a sosit o vreme cand mi-a ‘explodat’ fata, asa ca am vrut, din nou, o acoperire ceva mai mare. Presupun ca ma aflu undeva la mijloc, deci spun ca prefer o acoperire medie, astfel incat sa pot obtine un look fresh, dar, daca am nevoie, sa pot veni cu un al doilea strat pentru a camufla monstruletii.

4. Favorite high end brand?
O sa va spun dupa ce o sa incerc unul/mai multe.

5. What cosmetic brands have you always wanted to try but still haven’t? 


Nu e chiar always, mai mult lately, dar imi doresc foarte tare ceva de la Charlotte Tilbury si Hourglass. Tintesc foarte sus, ha? Daca e vorba de drugstore, Revlon si Max Factor (stiu, socant, nu am incercat nimic de la ei) sunt cele pe care le nominalizez.

6. Favorite drugstore brand?
Essence, asa cum am mai spus in repetate randuri.

7. Do you wear fake eyelashes? 
Sunt ochelarista, pana si doar cu rimel imi e putin incomod uneori (vezi urme negre pe lentile pentru ca YOLO), va inchiputi ca nu as avea cum sa port gene false si sa mai si vad pe unde merg

8. Is there any kind of makeup you can’t leave the house without?
Ha, daca as avea timp sa ma machiez in fiecare zi, sigur nu as iesi fara BB/CC cream, rimel si blush. Dar nu am, pentru ca somnul, uneori, e atat de dulce, asa ca imi aplic din 3 miscari BB-ul Garnier pentru ten mixt&gras (review aici) si fug.

9. What is your most cherished beauty product?
Presupun ca lotiunea hidratanta nu se pune, nu? Atunci, as spune rimelul, nu imi inchipui machiaj fara rimel.

10. How often do you shop for makeup? Do you like to pick up an item here and there or get lots of goodies at once?
In ultima vreme chiar nu am mai cumparat multe produse de machiaj, ci cam ce am avut nevoie, la fel si pe partea de ingrijie. Ma simt comfortabil cu ce am acum in colectie, desi sunt lucruri la care ravnesc si pe care imi permi sa mai arunc, din cand in cand, banii. Nu imi iau foarte multe in acelasi timp, ca dupa ma ia cu remuscari ca am lasat prea multi bani la casa :))

11. Do you have a „beauty budget” or you spend freely? 


Nu am un buget alocat ‘spoielilor’, dar nici nu cheltui milioane dintr-o data. Cred ca incerc sa ma incadrez intr-un anumit interval, depinzand si de ce ma duc sa cumpar.

12. Do you utilize coupons, rewards cards and sales when you shop for cosmetics?
Dooh. Adica, daca pot, de ce sa o nu fac? De multe ori mi-am cumparat produse reduse, uneori nici nu le aveam in plan, dar erau cu atat mai tentante cand pretul intreg era taiat.

13. What type of product do you buy the most of?
Cred ca mascara. Nu am niciodata mai putin de doua desfacute. Am o mica obsesie pentru rujuri momentan (desi incerc sa ma abtin), asa ca, peste vreo 3-4 luni, as raspunde, probabil, produse pentru buze.

14. Is there a brand that you absolutely can’t stand?
Nope. Nu dispretuiesc niciun brand.

15. Do you avoid certain ingredients in cosmetics like parabens or sulfates?
Alcool-ul rau, clar. Imi usuca foarte tare fata, mai ales daca este intr-un produs care ‘ramane’ pe fata. In rest, nu ma prea pricep, recunosc, mai mult, ingredienele bune, decat pe cele rele.

16. Do you have a favorite place to shop for makeup?
Nu. As fi spus Kendra, dar nu e chiar raiul pe pamant acolo, desi este singurul magazin cu cosmetice din Buzau care adaposteste mai multe brand-uri. Mneh.

17. Do you like trying new skincare products or do you keep a certain routine?
Cand vine vorba de ingrijirea tenului, imi pastrez o anumita rutina si nu incerc foarte multe produse noi. Tocmai de aceea am si folosit crema hidratanta de la Garnier (review aici) pentru mai bine de un an. Daca un produs imi face bine, nu prea imi vine sa il schimb, sunt putin paranoica.

18. Favorite bath and body brand?
Nivea si Dove. Gelurile de dus si lotiunile lor sunt fenomenale, plus ca au un pret foarte bun.

19. If you could only buy from one brand, which brand would you choose?
Daca e vorba de ce am incercat pana acum, atunci essence (SOCANT). Daca e vorba de ceva ce nu am incercat, dar imi doresc, atunci spun si eu tot MAC pentru ca, din cate am vazut pe la fetele cochete de pe YT si din blogosfera, ei au ceva pentru oricine.

20. What brand do you think has the best packaging?


Imi place mult aspectul produselor de la Benefit, ma atrage mult latura usor retro a ambalajelor lor.

21. Which celebrity always has great makeup?
Nu pot spune ca sunt fan, insa imi place mult look-ul pe care il abordeaza Taylor Swfit in ultima vreme, iar machiajul, din punctul meu de vedere, este mereu impecabil.
22. Do you belong to any online makeup communities?
Sunt inscrisa in mai multe grupuri de beauty pe Facebook, dar simt nevoia sa numesc, in mod special, comunitatea pe care a creat-o Gabriela in jurul blogului sau. Love her!!
23. 5 Favorite Beauty Gurus
Beauty guru nu poate fi numit orice blogger/youtuber faimos, zic eu. Asa ca o sa le numesc pe surorile Chapman, de la Pixiwoo, si pe Lisa Eldrige. De la ele chiar ai ce invata, nu iti pierzi timpul uitandu-te la filmuletele lor.
24. Do you like multifunctional products like lip and cheek stains?
Nu am incercat astfel de produse si nu ma pot pronunta. Am niste idei care se bat cap in cap aici, asa ca trec mai departe.
25. Are you clumsy in putting makeup?
Imi place sa cred ca nu. Sunt mai neindemanatica cand vine vorba de tus, la acest pas pot sa stau minute bune fara sa fiu multumita complet, in final. In rest, am ceva emotii cand machiez alte persoane, insa, cred eu, rezultatele au fost foarte okay pana acum pentru nivelul meu inexistent de pregatire.
26. Do you use makeup base/primer for the eyes?
N-as putea sa imi aplic nimic pe pleoape fara acest produs, intrucat le am super uleioase si machiajul s-ar srange in 4 ore, iar eyeliner-ul mi s-ar intinde si m-ar face sa arat ca un panda.
27. How many hair products do you use on a typical day?
Nu folosesc produse de styling, poate doar la evenimentele la care port o coafura ceva mai pretentioasa. In schimb, in dimineata dupa spalarea parului (il spal seara mai mereu) imi place sa aplic un spray de la Gliss pentru stralucire si pentru a-l descurca. Uneori fac asta si in a doua zi.
28. What do you apply first, concealer or foundation?
Fond de ten. Intr-o perioada faceam invers, insa am realizat ca nu este la fel de eficient.
29. Do you ever consider taking makeup classes?
Mi-ar placea sa iau lectii de machiaj, sunt multe tehnici pe care as vrea sa le stapanesc. Asta strict pentru mine, nu ma vad facand o cariera in acest domeniu.
30. What do you love about makeup? 
Machiajul este o forma de arta pentru mine. Este o modalitate de a-ti exprima sentimentele, de a sincroniza interiorul cu exteriorul, de a fi tu insati.
That’s all, folks! Stiu ca a circulat mult aceasta leapsa, asa ca nu prea am idee cine a facut-o si cine nu, asa ca va invit sa o preluati in caz ca va doriti! Lasati-mi si link-urile de la blogurile voastre daca ati facut-o sau daca aveti de gand si, de asemenea, daca nu aveti blog, va astept raspunsurile in comentarii!

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:

7 gânduri despre „TAG: 30 Beauty Questions

  1. Lorena 30 Martie 2015 la 16:26 Reply

    Să știi că și tu ești printre preferatele mele, chiar am vrut să menționez asta în TAG-ul cu produsele drugstore, dar, din păcate, nu l-am mai făcut fiindcă nu m-am putut decide în privința răspunsurilor. :))) Cred că am stat vreo oră și tot nu am trecut de întrebarea 1.😀
    Și mie îmi plac ambalajele produselor Benefit! ♥ Sunt atât de girly!
    Eu întotdeauna machiez mai bine ochii altei persoane decât pe ai mei! La mine e dezastru când încerc să-mi fac ceva sofisticat și mă și grăbesc pe deasupra. :)) Poate că la altcineva îmi dau mai mult silința, nu știu ce se întâmplă, dar e clară diferența între machiajul meu și cel pe care i-l fac altei fete.😀

    Pupici! Mersi că ai răspuns!

    • R. 30 Martie 2015 la 17:43 Reply

      Aww, thank you, dear❤ let's hug
      Pe mine ma apuca emotiile cand imi machiez vreo prietena, mai ales daca e prima data :))
      Puuuups

  2. adebeibi 31 Martie 2015 la 11:52 Reply

    Da, adevarul e ca produsele de la Benefit arata tare dragut. Imi plac si cele de la Too Faced! Apropo de Taylor Swift, poza pe care ai postat-o e tare draguta. Zici ca-i flawless! Foarte interesantul tag-ul si mi-au placut mult raspunsurile. Pupici

    • R. 31 Martie 2015 la 15:28 Reply

      Intotdeauna am vazut Too Faced si Benefit ca fiind inrudite cumva, habar nu am de ce :)) Ma bucur ca iti place, sper sa il preiei si tu🙂
      Kisses

  3. iuliascorner 31 Martie 2015 la 23:31 Reply

    weee..ce de-a intrebari :))!interesant tag, mai ales cand il faci tu!te pup :*

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 1 Aprilie 2015 la 14:45 Reply

      Aww, you’re such a peach! Ia zi, nu il faci si tu? Pupici

      • iuliascorner 1 Aprilie 2015 la 14:53

        poate mai incolo putin🙂.pupici!

Lasă un răspuns

